سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بهترین موسسه چاپ مقاله

انتشار 29 آذر 1397
مطالعه 8 دقیقه

موسسه سینا قابل اعتمادترین موسسه در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر isi, isc, scopus و ... می باشد.

بهترین موسسه چاپ مقاله

با توجه به گسترش روزافزون دانش در قرن 21 و ایجاد طیف گسترده ای از رشته ها و گرایش ها، ارتباط تنگاتنگی بین علوم مختلف بوجود امده است. مثلا برای ساخت یک دستگاه برای تشخیص تومورهای سرطانی یک تیمی متشکل از فارغ التحصیلان رشته پزشکی، برق، کامپیوتر، شیمی و مکانیک با یکدیگر همکاری می نمایند تا بتوانند این دستگاه بسیار کوچک را طراحی نمایند تا بتواند در داخل بدن وارد شده و تومور سرطانی را پیدا کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این ارتباطات علمی بین حوزه های مختلف شده است، نشریات و مجلات علمی می باشند. این نشریات علمی با انتشار مقالات علمی در زمینه های مختلف، باعث آگاهی محققین و پژوهشگران در نقاط مختلف دنیا از یافته های علمی جدید می شود. در نتیجه ایده های جدیدی در ذهن انها شکل میگیرد که گاهی به حقیقت پیوستن این ایده ها نیاز به همکاری بین چندین متخصص در رشته های مختلف می باشد. 
بر همین اساس می توان گفت که نگارش و چاپ مقاله در مجلات معتبر یکی از راه های انتشار یافته های علمی در جهان و برقراری ارتباط و همکاری بین محققین در کشورهای مختلف می شود. اما نگارش و چاپ مقاله نیازمند انجام یک پژوهش است و لازمه پژوهش داشتن یک ایده خوب می باشد. مطالعه مقالات علمی مختلف یکی از راه های دستیابی به ایده های جدید و ناب است. اگر یک مقاله دارای موضوع خوبی باشد و نتاج ان بسیار مطلوب و مورد پسند محققین دیگر واقع شود، مطمئنا باعث بوجود امدن ایده های جدیدی در راستای موضوعی ان مقاله خواهد شد. لازمه این امر نیز نگارش بی عیب و نقص مقاله و محتوای قوی است. ممکن است موضوع پژوهشی شما یک موضوع خیلی جذابی باشد اما مقاله حاصل از ان به دلیل نگارش ضعیف نتواند خوانندگان زیادی را به خود جلب نماید. علاوه بر این، نوع مجله انتخابی برای چاپ مقاله نیز در اعتبار و ارزش مقاله حائز اهمیت است. در نتیجه مهم ترین کار یک محقق یعد از نوشتن مقاله انتخاب یک مجله معتبر و متناسب با موضوع مقاله است. مجلات مختلفی در جهان وجود دارند که چاپ مقاله در هر کدام از آنها، دارای امتیازات بخصوصی می باشد که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

خدمات موسسه سینا در زمینه چاپ مقالهتصویر

  1. چاپ مقاله در مجلات تضمینی isi : یک گروه از مجلات که تحت عنوان مجلات ای اس ای نامیده می شوند، جز مجلات تضمیمی محسوب می شوند. منظور از تضمینی این است که موسسات با برخی از مجلات این گروه همکاری داشته و می توانند با رایزنی خود، چاپ مقاله شما را تضمین نمایند. البته این زمانی امکان پذیر است که مقاله شما از لحاظ محتوایی ایرادی نداشته باشد و طبق فرمت مجله تنظیم شده باشد. لازم به ذکر است که چاپ مقاله تضمینی در مجلات ISI تنها برای مجلات فاقد ایمپکت می باشد و مجلات ISI ایمپکت دار با هیچ کدام از موسسات همکاری نداشته و تنها معیار این مجلات در پذیرش و چاپ مقاله، محتوای مقاله می باشد. در نتیجه مجلات JCR جز مجلات تضمینی در چاپ مقاله نیستند.
  2. چاپ مقاله در مجلات تضمینی scopus : این گروه از مجلات، از لحاظ اعتبار و امتیاز همتراز با مجلات ISI و گاها JCR هستند. چاپ مقاله در این مجلات نیز تضمینی می باشد. البته گروهی از این مجلات که دارای رتبه Q1 هستند، سختگیرتر از مجلات اسکوپوس Q2,Q3 و Q4 می باشند. زیرا همانطور که گفتیم، این گروه از مجلات اسکوپوس همتراز با مجلات JCR می باشند. اما مجلات اسکوپوس جز مجلات تضمینی موسسه سینا می باشند و می تواند پذیرش مقاله شما را در صورت علاقمندی، در کمتر از یک ماه از این مجلات بگیرد.
  3. چاپ مقاله در مجلات تضمینی isc : مجلات ISC همانطور که می دانید مجلات پایگاه نشریات جهان اسلام می باشد که مقالات را در هر دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرش می کند. اگر مقاله ارسالی شما به زبان فارسی باشد، می توان بصورت تضمینی آن را در مجلات ISC داخلی به چاپ رساند. اما اگر مقاله ارسالی شما به زبان انگلیسی می باشد و دوست دارید مقاله خود را در یک مجله خارجی تضمینی به چاپ برسانید، ما مجلات ISC خارجی را به شما توصیه می کنیم. زیرا هم بازه داوری کوتاه مدتی دارند و هم مجلات سخت گیری نیستند و در کمتر از یک یا دو هفته نتیجه داوری خود را اعلام می کنند.
  4. چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار jcr : این گروه از مجلات تحت عنوان مجلات ISI ایمپکت دار نامیده می شوند. چاپ مقاله در این مجلات تضمینی نبوده و در صورتی که مقاله دارای محتوای قوی و موضوع ناب باشد، پذیرفته می شود و موسسه سینا تنها زمانی می تواند با این مجلات وارد گفتمان شود که مقاله تا 70 درصد مورد قبول این مجلات بوده و با رایزنی موسسه سینا، می تواند به 100 درصد برسد.
  5. چاپ مقاله در مجلات pubmed : مجلات پابمد مجلاتی هستند که در حوزه پزشکی و پیراپزشکی اقدام به چاپ مقاله می کنند. این مجلات نیز جز مجلات تضمینی هستند اما به شرط آنکه محتوای مقاله ارسالی بدون ایراد باشد. بازه داوری این مجلات بین 1 تا 2 ماه می باشد و داوری نسبتا سختگیری دارند. 
  6. چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی تضمینی نمی باشند. زیرا این مجلات بر خلاف تصور عموم که مجلات داخل کشوری هستند، داوری سختگیرانه ای دارند و بازه داوری این مجلات گاهی تا 1 سال هم به طول می کشد. اما با توجه به اینکه یکی از الزامات دفاع تز دکتری چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی می باشد، تقاضا برای چاپ مقاله در این مجلات بیشتر از مجلات دیگر است. اما امتیاز این مجلات برای اخذ بورسیه تحصیلی از مجلات خارجی بسیار کمتر است. 

فرایند چاپ مقاله در موسسه سیناتصویر

موسسه سینا با بهره گیری از متخصصین و نرم افزارهای خاص، محققین و نویسندگان مقالات را در انتخاب مجله مناسب و ارسال مقالات به آنها یاری می رسانند. علاوه بر معرفی مجله مناسب ، مقالات ارسالی از سوی محققین و پژوهشگران را طبق اصول نگارش، ساختاری و محتوایی آن مجله آماده کرده و با تسریع روند داوری، پروسه چاپ مقاله را به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش می دهند.

روال کار موسسه سینا به این صورت است که :

  • کارشناسان موسسه بعد از  دریافت فایل مقاله، ان را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند تا مجلات و نشریات مرتبط با موضوع مقاله را به آنها معرفی نمایند. تمامی مجلاتی که از سوی موسسه سینا معرفی می شود مورد تائید دانشگاه های داخل کشور هستند و در هیچ بلک لیستی قرار ندارند.
  • از طرفی در صورتی که مقاله ارسالی از لحاظ نگارشی نیاز به ویرایش داشته باشد، به درخواست نویسنده توسط ویراستاران موسسه مورد ویرایش قرار میگیرد. 
  • اگر مقاله ارسالی به زبان فارسی نوشته شده باشد و نویسنده بخواهد مقاله خود را در یک مجله خارجی به چاپ برساند، مترجمین متخصص موسسه سینا در کمتر از یک هفته ترجمه مقاله را انجام داده و بصورت ویرایش شده به نویسنده ارسال می کند. ترجمه تا زمانی که مورد تائید نویسنده مقاله قرار گیرد، قابل ویرایش توسط مترجم می باشد.
  • بعد از ترجمه و ویرایش مقاله و انتخاب مجله مناسب بایستی مقاله طبق فرمت مجله قالب بندی شود تا برای سابمیت در مجله آماده شود. منظور از قالب بندی، اعمال یکسری تغییرات در ساختار مقاله می باشد نه محتوای مقاله. برای مثال نحوه رفرنس نویسی، فونت و سایز قلم متن مقاله، نحوه درج اسامی نویسندگان و ... .
  • بعد از اتمام قالب بندی مقاله، آن را به مجله ارسال می کنیم. این ارسال مقاله می تواند یا بصورت آنلاین انجام گیرد و یا از طریق ایمیل مجله. معمولا دانشجویانی که هدفشان از چاپ مقاله اخذ نمره پایان نامه است، بایستی مقاله خود را به مجلاتی ارسال نمایند که سابمیت مقاله در آنها بصورت آنلاین است. زیرا در این حالت مجله به آنها username و password داده و دانشجویان با ارائه این اطلاعات به دانشگاه به منظور بررسی مجله پذیرفته شده آنها، می توانند نمره پایان نامه خود را اخذ نمایند.
  • بعد از سابمیت مقاله در مجله، پروسه داوری مجله از سوی کارشناسان موسسه سینا پیگیری شده و نتایج آن به اطلاع نویسنده می رسانند. در صورتی که مقاله از سوی مجله پذیرفته شود، نامه پذیرش ارسالی از سوی مجله برای نویسنده ارسال می شود. اما در صورتی که مقاله از سوی مجله رد شود، دلایل ریجکت مقاله به همراه نامه ریجکت ارسالی برای نویسنده مسئول مقاله فرستاده می شود. اگر مقاله ای به شرط اعمال اصلاحات پذیرفته شود، این موارد برای نویسنده ارسال شده تا تغییرات خواسته شده را اعمال نماید تا مقاله مجددا برای مجله ارسال شود. زمان چاپ مقاله در نامه پذیرش ارسالی از سوی مجله نوشته می شود.
  • در صورتی که مقاله ارسالی به مجلات غیر تضمینی در بازه کمتر از یک هفته از سوی مجله ریجکت شود، سابمیت مقاله در مجله دیگر بصورت رایگان انجام خواهد گرفت.

موسسه سینا، بهترین موسسه چاپ مقاله

موسسه تحقیقاتی سینا با بیش از 5 سال سابقه و فعالیت در حوزه ی ترجمه مقالات بصورت کاملا تخصصی، ویرایش نیتیو، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ,واریز حوالجات دلاری از تمامی طرق و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب به عنوان برندی مطمئن در اذهان اصحاب دانشگاهی مبدل شده است. دلیل موفقیت و ماندگاری این موسسه نسبت به سایر موسسات دیگری که فعالیت می نمایند از نظر اساتید گرانقدر ، سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل می باشد که به مثابه سه پایه ی بنیادین موسسه سینا می باشد.اگر قصد چاپ مقاله خود در مجلات و نشریات معتبر isi را دارید، کافیست با مشاورین ما در امر چاپ مقاله در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر یاری نمایند. در صورت داشتن هر گونه سوالی، می توانید از طریق ایمیل موسسه ، شماره های تماس و یا چت آنلاین، سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام