سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بورس های تحصیلی کشور اتریش

انتشار 2 مرداد 1397
مطالعه 4 دقیقه

در این بخش شما عزیزان را با بورس های تحصیلی در کشور اتریش آشنا خواهیم کرد.

بورس های تحصیلی کشور اتریش

 از جمله ی کشورهای مورد تقاضا برای اخذ بورس ، کشور اتریش می باشد . بورسیه تحصیلی در اتریش شاید حائز یک نکته ی بسیار مهم و برجسته باشد  آن نکته این است که در حالت معمولی کشور اتریش و نظام آموزشی و سیستم تحصیلی در این کشور رایگان و بدون هزینه بوده، چگونه است که می توان بورسبه تحصیلی اتریش را نیز درخواست داد؟ یعنی در واقع با توجه به اینکه دانشجویان بابت تحصیل خود در کشور اتریش هیچ گونه شهریه ای پرداخت نخواهند کرد ، لذا اخذ بورس تحصیلی در اتریش با منطق سازگار نخواهد بود ، زیرا بورسیه تحصیلی زمانی معنی می یابد که شخص متقاضی باید در دانشگاه مدنظر خود هزینه های تحصیلی را متقبل شود که در اینصورت می تواند درخواست بورس داده و از کمک هزینه های تحصیلی استفاده نماید . اما با این وجود بازهم عده ای از دانشجویان هستند که اگرچه در کشور اتریش به صورت رایگان تحصیل می نمایند ولی خواهان بورسیه تحصیلی در اتریش بوده و تقاضا می نمایند که از طرف این دولت کمک هزینه زندگی و امرار معاش دریافت نمایند . با توجه به این نکاتموسسهسینا برای آن دسته از افراد که به دنبال بورسیه تحصیلی اتریش می باشند یک سری اطلاعات و مطالب مفید را ارائه می نماید تا متقاضیان این بورسیه در این راه سریعتر و موفق تر عمل نمایند .

معمولا بورسیه تحصیلی مقطع دکترا یا Phd و اخذ بورسیه مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد اتریش راحت تر از بورسیه های تحصیلی دوران کارشناسی به دست می آیند. بورسیه تحصیل رایگان اتریش معمولا به افرادی با رزومه های بالا در مقاطع تحصیلی قبلی تعلق می گیرد.

دولت اتریش در سال ۲۰۰۵ از طریق شورای ملی ، یک قانونی به عنوان بورس بنیاد اتریش در مجلس به تصویب رساند که پس از  تصویب این قانون کمک هزینه های متناسبی را جهت تحصیل و آموزش در اکثریت شهرهای اتریش اختصاص داده شد . این بورسیه تحصیلی در اتریش برای دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که تمایل دارند در زمینه های پایان نامه ی تحصیلی در مقاطع مختلف فعالیت تحقیقی داشته باشند این امکان وجود دارد که بورسیه تحصیلی در اتریش در موسسه تبادل علوم اتریش یا دانشگاه ها ، آرشیو ملی یا کتابخانه ی ملی در اتریش تقاضا نمایند.

انواع بورسیه تحصیلی در اتریش 

  • بورسیه تحصیلی بنیاد جمهوری اتریش

  • بورسیه دانشجویی فولبرایت اتریش 2017-2018

  • بورسیه تحصیلی اتریش بورسیه افلاطون

  • بورسیه تحصیلی اتریش موسسه مطالعات پیشرفته ماری کوری

بورسیه تحصیلی بنیاد جمهوری اتریش: در سال 2005 شورای ملی اتریش بورس بنیاد جمهوری اتریش را از طریق طریق قانون مجلس تصویب کرد، که این بورسیه برای کمک هزینه تحصیلی در تمام زمینه های آموزشی و تمام مقاطع تحصیلی به افراد واجد شرایط اعطا میگردد. بورسیه تحصیلی اتریش توسط هیئت مدیره این بنیاد توسط بودجه صندوق جمهوری اتریش برای فرزندان کم بضاعت یا کارگران و یا افرادی از کشورهای فقیر یا افرادی که خانواده آنها ظلم زیادی را توسط رژیم نازی ها متحمل شده اند اعطا میگردد. دانش آموزانی کشورهای در حال توسعه که دارای مشکلات مالی هستند می توانند بورسیه مدارس شبانه روزی اتریش را نیز دریافت کنند.

بورسیه دانشجویی فولبرایت اتریش 2017-2018: بورس تحصیلی فولبرایت در اتریشی که برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به افراد اعطا میگردد. بورسیه تحصیلی اتریش مقطع کارشناسی ارشد بین یک یا دو سال فرد را پشتیبانی میکند. متقاضیان باید مدرک کارشناسی خود را در یک دانشگاه معتبر در تایم تعیین شده و یا در زمان کوتاهی قبل از فارغ التحصیلی به پایان رسانده باشند و مدرک این دوره را اخذ کرده باشند. بورس های تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد در دسترس می باشد. ورشته های تحصیلی این بورسیه برای تحصیل در رشته های زیر اعطا میگردد:

  • مدیریت کسب و کار (MBA و برنامه های مرتبط)
  • برنامه های  LLM
  • مدیریت انسان و دامها و رشته داروسازی

بورسیه تحصیلی اتریش بورسیه افلاطون: موسسه مطالعات پیشرفته (IHS) ، یک موسسه تحقیقاتی مستقل غیر انتفاعی در وین (اتریش) است. که تخصص های مختلفی در سطوح بالا از رشته های مختلف (اقتصاد، جامعه شناسی و علوم سیاسی و …) را برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی اساسی و سیاسی را به ارمغان می آورد.متقاضیان باید مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته های مختلف علوم سیاسی، مطالعات رسانه ای، جامعه شناسی، علوم سیاسی (دموکراتیک) و یا یک رشته علوم اجتماعی مرتبط را اخذ کرده باشند.خدمات این کمک هزینه تحصیلی: علاوه بر مزایای خاص بورسیه  افلاطون، IHS  موارد زیر را ارائه می دهد:

  • حقوق و دستمزد ناخالص 2.052 یورو / ماه (14 بار در سال) به همراه 600 یورو کمک هزینه تحصیلی
  • متقاضیان همراه با خانواده (همسر و / یا فرزندان) که موفق به اخذ این بورسیه تحصیلی اتریش شوند، کمک هزینه اضافی خانواده های را دریافت خواهند کرد.

بورسیه تحصیلی اتریش موسسه مطالعات پیشرفته ماری کوری: موسسه مطالعات پیشرفته (IHS) بورسیه ماری کوری Sklodowska یا بورسیه فردی و فرصت های مطالعاتی برای سال 2017 را ارائه می کند. متقاضیان از همه ملیت ها واجد شرایط دریافت این کمک هزینه های تحصیلی می باشند.

هدف از ارائه این بورسیه تحصیلی ماری کوری Sklodowska  ارائه فرصت های مطالعاتی فردی به شخص به منظور افزایش پتانسیل خلاق و نوآور محققان با تجربه است، که مایل به اثبات شایستگی های فردی خود از طریق کسب مهارت به وسیله آموزش های پیشرفته، بین الملل می باشند.

موسسه مطالعات پیشرفته (IHS) یک موسسه تحقیقاتی مستقل غیر انتفاعی در قلب وین (اتریش) است. که شرایط تحصیل را برای اقتصاددانان، جامعه شناسان و دانشمندان علوم سیاسی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی اساسی و سیاسی را فراهم میکند.زبان تحصیل در اتریش در این کشور آلمانی می باشد. و تحصیل در اتریش به زبان انگلیسی نیز مقدور می باشد. در این کشور اخذ بورسیه تحصیلی بدون مدرک زبان اتریش ممکن نیست.

مقطع تحصیلی که این بورسیه برای آن اعطا میگردد: فرصت های مطالعاتی برنامه فوق دکترا هست

فرصت های پژوهشی: IHS استقبال از پژوهشگران فوق دکترا از هر ملیت، به طور مشترک با کمک میزبان IHS  EC Sklodowska 2017 ماری کوری ، در حوزه های تحقیقاتی زیر بورسیه تحصیلی فراهم می شود:

  • مطالعات رفتاری و اقتصاد تجربی
  • مطالعات تطبیقی ​​انتخاباتی، پارلمانی در اتحادیه اروپا
  • مطالعات جمعیت شناسی، مطالعات در رابطه با حقوق بازنشستگی و سیاست های اجتماعی
  • سیاست انرژی و امنیت در اتحادیه اروپا
  • مطالعات بهداشت و سیاست، تحقیقات خدمات بهداشتی
  • مطالعه در رابطه با اثر نوآوری های فنی-علمی در جوامع معاصر و آینده
  • پیش بینی اقتصاد کلان، سیاست های کلان اقتصادی، مالیات
  • مطالعات تحول اجتماعی و زیست محیطی در زمینه های شغلی، مواد غذایی.

موارد کمک کننده این بورسیه تحصیلی اتریش : متقاضیان کمک هزینه زندگی تقریبی 4.870 یورو در هر ماه را دریافت می کنند، کمک هزینه تحصیلی در حدود 600 یورو در ماه می باشد، این کمک هزینه برای افراد خانواده دار در حدود 500 یورو در هر ماه بیشتر است.

ما در این مقاله به بررسی شرایط بورسیه تحصیلی شدن اتریش و شرایط اخذ بورسیه و فاند را شرح دادیم. امیدواریم با کمک این اطلاعات توانسته باشیم اطلاعاتی جدید در این زمینه در اختیاز شما قرار داده باشیم.

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام