سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

انتشار 7 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام چکیده ای از برنامه های معاونت مسکن و ساختمان در سال نود و هفت، بیان کرد: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم ‌سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان ‌های نظام مهندسی سال جاری اجرایی خواهد شد.

برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

به گزارش پایگاه خبری  موسسه سینا وبه نقل از خبرگزاری ساعد نیوز ،معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام چکیده ای از برنامه های معاونت مسکن و ساختمان در سال نود و هفت، بیان کرد: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم ‌سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان ‌های نظام مهندسی سال جاری اجرایی خواهد شد.

چکیده ‌ای از برنامه‌ های معاون مسکن و ساختمان در سال نود و هفت

حامد مظاهریان، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پیام نوروزی خود ضمن عرض تبریک به تمامی هموطنان، بخشی از برنامه های معاونت مسکن و ساختمان را در سال نود و هفت ارایه کرد.
وی ادامه داد: سال نو همراه با امیدهای نو از راه رسید و شاید جذاب ترین جنبه های وجودی بهار، امید به بهروزی و ساختن آینده ای بهتر باشد که بهمین علت مایل هستم از این فرصت استفاده کنم و افقهای پیش رو در حوزه کاری خود را در معاونت مسکن و ساتمان وزارت راه و شهرسازی با شما در میان بگذارم.
مظاهریان تصریح کرد: بعد از چند سال رکود، خوشبختانه در نیمه دوم سال نود و هفت رونق به بازار مسکن بازگشت. در نیمه سال نود و شش شاهد بودیم که هر چهار شاخصه مهم شامل تعداد معاملات، قیمت واحد مسکونی، ارزش معاملات و تعداد پروانه های ساختمانی، رشد مثبتی را از خود نشان دادند.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: اگر بازارهای رقیب مسکن دچار تلاطم نشوند میتوان پیش بینی کرد که رونق مسکن با شیب ملایم تداوم خواهد یافت.
وی هم چنین افزود: پیش ‌بینی می گردد قیمت مسکن در حد نرخ تورم و کمی بیش از آن اتفاق بیفتد.
وی در بخشی دیگر از پیام نوروزی خود به موضوع ساختمان و مهندسی ساختمان اشاره کرد و عنوان داشت: در بخش ساختمان و مهندسی ساختمان سال نود و هفت با پیگیریهای مجدانه، با تغییرات اصلاحی همراه خواهد بود.

مظاهریان اظهار داشت: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم‌ سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان ‌های نظام مهندسی سال جاری اجرایی خواهد شد.
وی تاکید کرد: انتخابات هیات مدیره های سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در مهر امسال اتفاق مهم دیگری است که بار دیگر به مهندسان این فرصت را میدهد که دیدگاهها و خواسته های خود را بیان کنند.
مظاهریان با عنوان  این مطلب که سالی پرکار، پر امید و حساسی پیش‌رو است، خاطر نشان کرد: همراهی شما با پیشنهادات، نقدها و حمایتها یتان راهگشا خواهد بود و سال نو بر تمامی هموطنان مبارک باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام