سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ ارزان کتاب علمی

انتشار 31 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

دانشمندان و محققین سالها تلاش میکنند در مورد یک موضوع علمی خاص تا بتواند آنرا در قالب کتاب هایی چاپ کنند و در اختیار همه دانشمندان و محققین در سراسر دنیا قرار دهند.اما امروزه مشکلاتی وجود دارد که جلو دار همه این مشکلات شده است مشکلاتی مانند هزینه های زیاد چاپ و روند اداری چاپ کتاب در پی حل این مشکل موسسه سینا اقدامات بزرگی انجام داده است.

چاپ ارزان کتاب علمی

امروزه اگر پای درد دل هر یک از نویسندگان در هر حوزه ای بنشینید از هزینه های زیاد و روند طولانی چاپ کتاب شاکی است و نمیتواند که به راحتی  کتابش را چاپ کند و از امتیاز آن استفاده کند و این یک مشکل بسیار بزرگ پیشروی نویسندگان و محققین محسوب میشود که باید برای حل این مشکل اقداماتی انجام داد در هر کشور هر نویسنده ای حق این را دارد که حاصل یافته ها و پژوهش های خود را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه در قالب کتاب چاپ و منتشر کند.موسسه سینا در پی حل این مشکلات شما را تا پای چاپ کتاب راهنمایی میکند تا شما نویسنده عزیز به غیر از نگارش کتاب به بهترین نحو ممکن دغدغه دیگری نداشته باشید.کادر مجرب و حرفه ای موسسه سینا چندین سال است که فعالیت خود را در حوزه خدمات دانشگاهی آغاز کرده است تمامی خدماتی که در این موسسه انجام میشود با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام میشود بنابر این نیازی نیست که نگران زمان هزینه و کیفیت چاپ کتاب خود باشید.ما بر آنیم تا بهترین ها را برای شما محققین آینده ساز کشورمان بیافرینیم تا هر روز کشورمان بیشتر در جهت پیشرفت و ترقی گام بردارد.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا به ترتیب زیر است:

چاپ کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که هر مرحله باید به ترتیب و دقت طی شود زیرا در صورت کوتاهی در هر مرحله ممکن است چاپ کتاب به تعویق بیفتد و مجوز های مورد نیاز را نتوانیم اخذ نماییم.

مرحله ابتدایی این است که شما فایل تمام شده کتاب خود را به کارشناس موسسه میبایست تحویل دهید کتاب تکمیل شده کتابی است که در آن نام نویسندگان فهرست مقدمه پیشگفتار و ... به ترتیب و با دقت نوشته شده باشد و همه این ها در قالب یک فایل ورد به کارشناس تحویل داده شود.

مرحله بعدی سفارش چاپ و عقد قرار دارد با موسسه برای چاپ کتاب میباشد که میبایست با کارشناس موسسه قرار دادی مبنی بر چاپ کتاب با عنوان فلان نوشته شود. البته پیش از عقد قرار داد کارشناس موسسه میبایست هزینه چاپ و زمان چاپ را به شما اطلاع دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که میخواهید سفارش خود را ثبت نمایید یا خبر.

توجه:در حین عقد قرار داد و تحویل فایل به کارشناس شما میبایست اسکن کارت ملی خود را نیز از طریق ایمیل به کارشناس تحویل دهید برای طی مراحل اداری نیاز است که کارت ملی شما در اختیار کارشناس قرار گیرد.

بعد از اینکه فایل کتاب را به کارشناس تحویل دادی مراحل پیگیری شروع خواهد شد در اولین مرحله کارشناس میبایست با دقت تمام صفحات فایل ارسالی شما را بررسی کند تا ایراد و اشکالی در محتوای آن وجود نداشته باشد.

مرحله بعدی مرحله صفحه آرایی و مرتب کردن صفحات کتاب و شماره گزاری میباشد که باید این مرحله نیز با دقت طی شود چون اگر در صفحه آرایی و ترتیب صفحات کتاب ایرادی وجود داشته باشد ممکن است نتواند مجوز های مورد نیاز را اخذ نماید.

بعد از این مرحله نوبت به اخذ مجوز های کتاب میرسد که باید مراحل اداری چاپ کتاب طی شود و مجوز هایی از جمه شابک فیپا و اخذ مجوز از اداره ارشاد اسلامی طی شود.

سپس مرحله طراحی جلد میباشد که در موسسه سینا توسط مجرب ترین کادر و کارشناسان موسسه انجام میپذیرد جلد کتاب تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد بنابر این این مرحله نیز به نوبه ی خود حائز اهمیت میباشد.

و سپس کتاب به مرحله چاپ ارسال خواهد شد و منتظر نسخه چاپ شده کتاب بمانید.

نویسندگان عزیز هم اکنون در هر شهر و استانی که هستند میتوانند برای سفارش چاپ آنلاین از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایند تا سریعا بررسی گردد.

همچنین هزینه های دقیق چاپ کتاب را میتوانید از کارشناسان موسسه بپرسید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام