سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ ارزان کتاب رمان

انتشار 28 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

رمان یکی از نوشته هایی است که موضوع آن گاها خیالی اجتماعی خانوادگی و یا ... میباشد.و طرافداران آن همه اقشار اجتماع میباشد.نویسندگان کشورمان برای چاپ رمانهای خود احتیاج به طی مراحل و صرف هزینه هایی دارند که ما در موسسه سینا این مراحل و هزینه ها را به نصف کاهش خواهیم داد.

چاپ ارزان کتاب رمان

در صورتی که علاقه به رمان نویسی دارید و چندین رمان نوشته اید که میخواهید آنرا با ارزانترین قیمت به چاپ رسانید میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.موسسه سینا از جمله موسساتی است که خدمات چاپ کتاب را با ارزانترین قیمت و با بهترین کیفیت ارائه میکند.شما در هر جای کشور ایران که هستید میتوانید هم اکنون از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید و از کارشناسان بخواهید که سریعا و با کمترین هزینه درخواست شما را بررسی نمایند.

هزینه چاپ کتاب بسیار مقوله مهم و قابل توجهی میباشد چون نویسنده یک کتاب قبل از فروش رفتن کتاب و دریافت سود از فروش آن هزینه زیادی نمیخواهد صرف کند و به همین منظور هزینه های ما در این موسسه بسیار پایین میباشد.

شما از طریق راههای زیر میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید تا مراحل پیگیری شروع شود:

سفارش از وب سایت موسسه و به صورت آنلاین که آسان ترین و بهترین راهی است که میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

سفارش از طریق ارسال درخواست به آدرس ایمیل pub.sina@gmail.com

سفارش از طریق شماره تماس های زیر

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

پس از اینکه سفارشات خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر ثبت نمودید و سفارش شما به مرحله اجرا رسید کارشناس موسسه وظیفه دارد که به ترتیب مراحل زیر را طی نمایید تا کتاب شما چاپ شود.

اولین مرحله تبدیل فایل ارسالی شما به فایل ورد که ساختار آن شبیه کتاب باشد که اصطلاحا صفحه آرایی میباشد پس ابتدا باید مرحله صفحه آرایی و شماره گزاری صفحات کتاب انجام شود.

مرحله بعدی انجام مراحل اداری چاپ کتاب میباشد مراحل اخذ مجوز های اداره ارشاد فیپا و شابک و ...این مرحله نیاز به تجربه و آشنایی زیادی دارد در حالت کلی طی مراحل اداری سخت ترین و زمانبر ترین مرحله میباشد بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله به مرحله چاپ نزدیکتر خواهیم شد.

بعد از مرحله اخذ مجوز نوبت مرحله طراحی جلد میباشد میدانید که هر کتاب میبایست یک جلد ویژه و به خصوصی داشته باشد که تحت نظر مشتری طراحی میشود و چاپ میشود.جلد کتاب در جلب مشتری بسیار مهم است و هر چه جلد کتاب جذاب تر و نزدیک به سطح سلیقه خوانندگان کتاب باشد بهتر میباشد.

دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرحله بعدی میباشد و درواقع مرحله نهایی میباشد که پس از طی این مرحله میتوانیم نسخه آماده کتاب را به بخش چاپ تحویل دهیم.

همه این مراحل توسط کارشناسان موسسه انجام خواهد شد و شما فقط لازم است که ابتدا فایل خود را به کارشناس تحویل دهید و در آخر منتظر نسخه چاپ شده کتاب خود باشید.همه مراحل در سریع ترین زمان انجام خواهد گرفت تضمین زمان هزینه و کیفیت در این موسسه بر عهده ماست و ما به شما ضمانت با کیفیت ترین چاپ با پایین ترین هزینه و سریع ترین را میدهیم.

کیفیت کار ما نشانگر مهارت و توانایی کارشناسان موسسه میباشد.بنابر این بدون نگرانی و با خیالی آسوده فایل خود را به کارشناس تحویل دهید تا مراحل پیگیری برای چاپ شروع شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام