سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ ارزان کتاب شعر

انتشار 31 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای چاپ کتاب های شعر با ارزانترین قیمت شما میتوانید از کارشناسان و محققین موسسه سینا کمک بگیرید در این موسسه چاپ کتاب شعر با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت انجام میشود و شما میتوانید برای چاپ کتاب شعر با قیمت ارزان از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.

چاپ ارزان کتاب شعر

یکی از دغدغه ها و نگرانی هایی که هر نویسنده بعد از نوشتن کتاب و شعر دارد این است که چگونه میتواند آنرا در قالب کتاب به چاپ برساند.در واقع سخترین بخش میباشد که باعث میشود فرد از چاپ کتاب منصرف شود که این یک مشکل بزرگ و اساسی شناخته میشود.اینکه مراحل چاپ کتاب طولانی است و همچنین هزینه زیادی دارد واقعا دلیل منصرف کننده ای است چون یک شاعر صرفا زمان خود را صرف سرودن شعر یا نوشتن کتاب میکند و دیگر زمانی ندارد که مراحل اداری چاپ کتاب را طی کند. به همین منظور در پی راهی میگردند که بتوانند با کاهش هزینه های چاپ کتاب انگیزه خود را برای چاپ افزایش دهند.خوشبختانه موسسه سینا در پی حل این مشکل اقدامات مثبت و سازنده ای انجام داده است که شما میتوانید از این خدمات جهت چاپ کتاب های خود استفاده کنید.تا بتوانید ظرف مدت زمان کوتاه و همچنین صرف هزینه کم کتاب خود را به چاپ برسانید.

موسسه سینا از جمله موسساتی است که حاصل اشعار شما شاعران عزیز را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به چاپ میرساند.تا شما عزیزان بتوانید از این امتیازات استفاده کنید.برای چاپ کتاب در حالت کلی لازم است که مراحل زیر را طی کنید.

  • تکمیل کتاب
  • ویرایش و غلط گیری توسط نویسنده و یا ویراستاران موسسه
  • عقد قرارداد و تحویل فایل به موسسه.
  • گرفتن شابک ، فیپا و مجوز چاپ کتاب توسط ناشر موسسه.
  • آماده شدن طرح جلد.
  • چاپ و صحافی کتاب توسط موسسه و تحویل آن درب منزل نویسنده

همانطور که مطالعه فرمودید مرحله اول مرحله تکمیل کتاب میباشد به این معنی که فایل کتاب به همراه صفحات فهرست توضیحات تشکر و قدردانی مقدمه و پیشگفتار مرتب شده باشد.همچنین عنوان کتاب و اسامی نویسندگان نیز باید مشخص شود که این نیز جز قواعد و اصول تکمیل کردن کتاب میباشد.

بعد از تکمیل شدن کتاب لازم است که کتاب یک بار توسط نویسنده و یا کارشناسان موسسه بررسی و بازبینی شود تا در صورت مشاهده ایراد یا اشکالی در ساختار کتاب برطرف گردد چون بعد از چاپ کتاب در صورتی که ایرادی در ساختار و جمله بندی آن مشاهده شود اعتبار آن از بین خواهد رفت.

مرحله عقد قرار داد و تحویل فایل کتاب به موسسه به این صورت انجام خواهد شد که ابتدا نوع چاپ را مشخص خواهید کرد و سپس فایل کتاب را به همراه کپی کارت ملی خود به کارشناس تحویل خواهید داد  و در این لحظه کارشناس موسسه باید زمان چاپ و هزینه را به شما اطلاع دهد و در صورت موافقت طرفین قرار داد امضا شود.

مرحله بعد مراحل اداری میباشد که باید به ترتیب طی شود و همه مراحل اداری چاپ کتاب میبایست با دقت و به صورت گام به گام طی شود.پس از ویرایش کتاب بصورت یک فایل آماده تحویل بخش چاپ کتاب داده می شود که در آنجا همکاران اقدام به گرفتن شاپک و فیپا و اخذ مجوز از وزارت ارشاد می نمایند. پس از ثبت ارشاد منتظر صدور مجوز ارشاد خواهیم بود. پس از گرفتن این تاییدیه ها ، ثبت کتاب و صدور مجوز با نام شما به عنوان نویسنده بخش صفحه آرایی و طرح روی جلد آغاز می شود.(مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج می­باشد.)

بعد از اخذ مجوز ها قبل از مرحله چاپ باید روی مرحله طراحی جلد کتاب تلاش کرد به اینصورت که جلد کتاب باید توسط مجرب ترین طراحان انجام شود زیرا جلد کتاب تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد و باید به خوبی طراحی شود.

بعد از اینکه آخرین مرحله چاپ کتاب که همان طراحی جلد است تمام شد کتاب را به بخش چاپ ارسال کنیم تا در این بخش چاپ شود و انتشار یابد.

کادر مجرب و حرفه ای موسسه سینا برآن است تا بتواند اشعار گرانقدر شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به چاپ رساند شما در هر شهر و استانی که هستید هم اکنون میتوانید از طریق وب سایت سینا و به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایید تا مراحل بررسی شروع شود.همچنین در این موسسه هزینه چاپ بسیار پایین و به نفع مشتریان عزیز میباشد البته برای اطلاع دقیق از هزینه های چاپ کتاب هم اکنون میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید.

برای ثبت سفارش و اخذ مشاوره از طریق راههای ارتباطی زیر میتوانید اقدام فرمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام