سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ دست نوشته به صورت کتاب

انتشار 5 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای بسیاری از نویسندگان مخصوصا نویسندگان کتاب های داستانی رمان ها شعر پیش آمده است که به صورت کاملا سرگرمی شروع به نوشتن مطالبی کرده اند که بعد از گذشت زمان این دست نوشته ها چندین صفحه شده است و فرد اقدام به چاپ آنها کرده است مجموعه این دست نوشته ها تبدیل به یک کتاب شده است.

چاپ دست نوشته به صورت کتاب

برخی نویسندگان که اکنون نام آنها را بسیار میشنوید و آنها را جز نویسندگان معروف کشور میشناسید داستان ها و اشعاری را که در قالب کتاب چاپ کرده اند را در طول ماه های طولانی در کاغذ هایی به صورت دستنویس نوشته بودند این نویسندگان با گذشت زمان به نوشتن ادامه دادند و بالاخره نوشته های آنها به اندازه ای افزایش یافت که قابل چاپ شد و تبدیل به یک کتاب شعر یا کتاب داستان شد این نویسندگاه کتاب را با هدف شروع نمیکنند و نویسندگی کتاب برای آنها یک نوع تفریح و سرگرمی میباشد البته نویسندگان دیگری نیز هستند که شروع به نویسندگی یک کتاب میکنند و کتاب نویسی را با هدف دنبال میکنند این نویسندگان ابتدا یک موضوع در نظر میگیرد و در مورد آن شروع به نوشتن میکنند و نوشتن آنها در ابزار های کامپیوتری انجام میشود و تقریبا مرتب تر و هدفمندتر از دست خط های معمولی میباشند نویسندگانی که میخواهند مطالب دستنویس خود را چاپ کنند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید کارشناسان ما متون و نوشته های دستنویس شما را که صرفا جهت سرگرمی نوشته اید را با متد ها و شیوه های اصولی خاصی ویرایش میکنند و جملات و مطالب را تا حد امکان بررسی و ویرایش میکنند تا کاملا شکل یک کتاب مرتب و با سلیقه به خود بگیرد و بعد از اینکه از لحاظ محتوایی کتاب ویرایش شد باید سایر مراحل آغاز شود.در صورتی که دست نوشته هایی در خانه دارید که احساس میکنید برای چاپ در قالب کتاب مناسب هستند اما برای مرتب کردن و ویرایش آن زمان کافی ندارید و یا احساس میکنید که از عهده شما خارج است موسسه سینا میتواند صحیح ترین و درست ترین سوژه انتخابی شما برای روند چاپ کتابتان باشد.کارشناسان موسسه سینا با توجه به سابقه بسیار زیاد و مهارتی که دارند میتوانند دست نوشته های شما را ظرف زمان بسیار کمی چاپ کنند.آثار و دست نوشته های ارزشمند خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر به دست کارشناسان موسسه سینا برسانید تا روال کار آغاز شود.

 

تصویر

روال چاپ کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که دست نوشته ها تبدیل به یک فایل ورد مرتب خواهد شد و ایرادات آن رفع خواهد شد و سپس باید فایل ورد صفحه آرایی شود و طراحی جلد انجام شود و بعد از طراحی جلد میبایست کتاب آماده اخذ مجوز های لازم شود و مجوز های لازم و ضروری را برای چاپ کتاب اخذ نماییم و بعدا مراحل چاپ و... که همه مراحل در موسسه سینا با بهترین کیفیت و در کمترین هزینه انجام خواهد شد و نیازی نیست که نگران کیفیت و هزینه باشید کارشناسان موسسه با توجه به سابقه بسیار زیادی که در زمینه چاپ کتاب دارند کتاب به صورت تضمینی با کیفیت زیادی چاپ خواهد شد.

هزینه تبدیل دست نوشته های شما عزیزان به فرم یک کتاب و سپس چاپ کتاب با کمترین هزینه به انجام خواهد رسید چون کارشناسان موسسه هزینه ها را تا حد امکان در این موسسه کاهش داده اند تا شما عزیزان بتوانید بدون داشتن دغدغه مالی کتاب خود را چاپ کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

نویسندگان عزیز در نظر داشته باشید که امتیازات پژوهشی چاپ کتاب از دست نوشته همانند امتیاز چاپ کتاب محاسبه میشود و امتیاز چاپ کتاب به شرح زیر میباشد

اما ممکن است این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که به راستی مزایای چاپ کتاب چیست؟ چند پاسخ مشخص برای این سوال می‌توان ارائه داد. یکی از مزایای چاپ کتاب این است که دانشجو یا استاد مربوطه در رشته خود به جایگاهی بالاتر ارتقاء می‌یابد و در بین اهالی علم شناخته شده‌تر می‌شود. از مزایای دیگر چاپ کتاب می‌توان به امتیازات بالایی اشاره کرد که این تولید علمی در پی دارد. برای اموری مانند ارتقای عیئت علمی، مصاحبه دکتری و شرکت در مصاحبه‌های استخدامی و شغلی، چاپ کتاب همواره امتیاز بالایی داشته است و یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب و یا ارتقای یک فرد است.

ساده ترین راهی که شما میتوانید یک کتاب چاپ کنید این است که موسسه سینا را به عنوان همراه انتخاب کنید تا در طول مسیر همراه شما باید و با به کار گیری جدید ترین متد ها هم کتاب شما را با کیفیت بسیار بالا چاپ کند و هم سرعت کار را بیشتر کند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام