سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ دیجیتال کتاب ارزان

انتشار 15 تیر 1400
مطالعه 2 دقیقه

چاپ دیجیتال کتاب از رایج ترین روش های چاپ کتاب می باشد. در این روش از چاپگر جوهر افشان یا چاپگر لیزری استفاده می شود.

چاپ دیجیتال کتاب ارزان

چاپ دیجیتال کتاب

در روش چاپ دیجیتال کتاب، چاپگر فایل های دیجیتالی مورد نیاز برای جلد و متن داخلی کتاب شما را به صورت جداگانه ذخیره می کند. سپس، این پرونده ها با استفاده از تونر به جای جوهر، تصویر برداری می شوند. بنابراین، نحوه کار دستگاه چاپ دیجیتال کتاب را می توان مشابه با دستگاه کپی دانست.

در چاپ دیجیتال ابتدا صفحات چاپ شده ابتدا با یک پوشش رنگی ترکیب شده و سپس به اندازه مناسب برش داده می شوند. در نهایت، تمام صفحات کتاب معمولا با استفاده از چسب به یکدیگر متصل می شوند. تجهیزات چاپ دیجیتال سرعت بسیار بالایی برای چاپ کتاب دارند به نحوی که بعضی دستگاه ها قادر هستند کل کتاب، جلد رنگی و ... را در عرض چند دقیقه چاپ کنند. از معروف ترین روش های چاپ دیجیتال میتوان به پرینترهای جوهر افشان یا لیزری اشاره کرد که رنگدانه یا تونر را بر روی طیف گسترده ای از بسترها از جمله کاغذ، کاغذ ، بوم، شیشه، فلز، سنگ مرمر و مواد دیگر قرار می دهند.

مزایای چاپ دیجیتال کتاب چیست؟

چاپ دیجیتال کتاب نسبت به روشهای سنتی چاپ افست هزینه بالاتری دارد، اما معمولا این هزینه با اجتناب از هزینه های تمام مراحل فنی مورد نیاز برای تهیه صفحات چاپ، جبران می شود. از مزایای چاپ دیجیتال کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان چاپ بلافاصله بعد از تقاضا
  • مدت زمان چرخش کوتاه
  • اصلاح تصویر (داده های متغیر) مورد استفاده برای هر برداشت
  • چاپ در تیتراژ پایین حتی یک نسخه

چاپ دیجیتال کتاب به علت افزایش تیراژ به چند هزار برگه چاپی با هزینه پایین تر، به جایی رسیده است که توانایی رقابت با چاپ افست را دارد. این مسئله بزرگترین تغییر در فناوری چاپ از زمان معرفی چاپ افست می باشد و به عنوان یک بخش مهم در صنعت چاپ دیجیتال کتاب به طور سریع در حال رشد است.

چاپ دیجیتال کتاب به صورت فوری

برای چاپ کتاب خود به صورت دیجیتالی میتوانید بعد از آماده کردن محتوای کتاب ، کار را به موسسه سینا بسپارید. موسسه سینا تمام خدمات صفحه آرایی، طرح جلد، اخذ شابک، فیپا، مجوزهای چاپ و چاپ به صورت دیجیتال و پست درب منزل را به صورت فوری در کوتاه ترین زمان انجام میدهد.

دانشجویان و داوطلبان کنکور دکتری میتوانند پایان نامه خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال نمایند تا بعد از فرمت بندی تبدیل پایان نامه به کتاب برای چاپ دیجیتال کتاب به صورت فوری اقدام شود.

همچنین پیشنهادی برای اساتید و متخصصانی که به دنبال ارتقا رزومه علمی خود هستند نیز داریم . کافی هست با ارسال پیامی به کارشناسان موسسه سینا درخواست معرفی کتب جدید النشر خارجی نمایید تا بعد از معرفی کتب و تایید شما، متخصصان موسسه سینا اقدام به ترجمه تخصصی و چاپ کتاب دیجیتالی نمایند. لازم به ذکر می باشد با توجه به شرایط مالی و نگرانی های مشتریان از بابت کیفیت ترجمه، شرایط پرداخت اقساطی برای ترجمه کتاب نیز در موسسه فراهم آورده ایم تا با خیال راحت اقدام به ترجمه کتاب نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام