سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ فوری کتاب شعر

انتشار 29 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

ما در موسسه سینا شرایطی فراهم آورده ایم تا شما شاعران عزیز کشورمان دغدغه ای در مراحل چاپ اشعار گرانقدرتان در کتاب های معتبر نداشته باشید.

چاپ فوری کتاب شعر

کتاب شعر یکی از کتاب هایی از که از سالیان بسیار دور در بین مردم طرفدار داشته است و از گذشته های خیلی دور شاعران بسیاری را میشناسیم که در در زمینه های مختلف شعر میگفتند و اشعار آنان به صورت سینه به سینه نقل میشد و در هر دوره ای که فرهنگ و تمدن در بین مردم افزایش میافت مریدان شعر و شاعران زیاد میشد تا به امروز که شعر و شاعران جایگاه ویژه ای دارند و طرفداران آن هم زیاد است و کتاب های شعر در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار وجود دارند.شاعران بسیاری هستند که طبع شعری خوبی دارند ولی شعر به عنوان اثر هنری آنان شناخته نمیشود زیرا برای چاپ آن اقدام نمیکنند مراحل چاپ کتاب طولانی است و هزینه های زیادی نیز برای چاپ نیاز دارند و همین دلیلی است که شاعران را از چاپ کتاب منصرف میکند. اما موسسه سینا در پی حل این مشکلات چاپ کتاب شعر را به صورت فوری و در کمترین زمان انجام میدهد تا شاعران عزیز انگیزه این را داشته باشند که آثار ارزشمندشان را رو نمایی کنند. موسسه سینا یکی از موسسات بسیار معتبری است که در حدود چندین سال پیش فعالیت خود را در زمینه زمینه خدمات دانشگاهی شروع کرده است و هم اکنون یکی از معتبر ترین موسساتی است که در این زمنیه خدمات ارائه میکند.چاپ فوری و کم هزینه کتاب در این موسسه باعث شده است که شاعران بتوانند با اعتماد کامل مراحل چاپ کتاب خود را به کارشناسان این موسسه واگذار نمایند.شما شاعران عزیز هم اکنون در هر نقطه ای از کشور که حضور دارید جهت چاپ آثار ارزشمندتان در قالب کتاب میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را در وب سایت این موسسه ثبت نمایید تا کارشناسان موسسه رسیدگی کنند.

مراحل چاپ کتاب شعر در موسسه سینا به این صورت میباشد:

شما ابتدا میبایست فایل کتاب خود را به در قالب یک فایل ورد به کارشناس موسسه تحویل دهید و کارت ملی خود را نیز به همراه فایل کتاب به صورت اسکن به کارشناس ارسال نمایید.

کارشناس موسسه به محض دریافت فایل کتاب شما ابتدا باید یک برآورد در مورد زمان و هزینه چاپ کتاب به شما بدهد تا در صورت موافقت شما با زمان و هزینه مراحل پیگیری آغاز شود.

بعد از موافقت مراحل چاپ شروع خواهند شد به این صورت که ابتدا باید کتاب به ویرایش و صفحه آرایی ارسال گردد تا هم ویرایش شود و هم صفحه آرایی انجام شود.

بعد از انجام صفحه آرایی نوبت به مراحل اداری چاپ کتاب میرسد که باید همه مجوزهایی که نیاز دارید شامل مجوز های اداری و قانونی اعمم از دریافت شابک و فیپا و... انجام شود.

و بعد از مرحله اخذ مجوز میبایست کتاب ویراستاری شود و طراحی جلد انجام پذیرد و در طراحی جلد باید دقت و ریز بینی زیادی داشت زیرا جلد کتاب در جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد که در واقع این مرحله آخرین مرحله در چاپ کتاب میباشد.

و سپس باید فایل کتاب را برای چاپ به بخش چاپ و انتشار ارسال کنیم تا چاپ شود و در آخر شما میتوانید نسخه چاپ شده کتاب خود را درب منزلتان تحویل بگیرید.

به همین سادگی مراحل چاپ کتاب شعر شما رد موسسه سینا انجام میپذیرد در صورت نیاز به چاپ اشعارتان هم اکنون میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام به ثبت سفارش نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام