سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ فوری مقاله

انتشار 22 دی 1397
مطالعه 3 دقیقه

از آنجایی که چاپ مقاله مزایا و امتیازات زیادی دارد تمام دانشجویان در پی یک راه برای چاپ سریع مقاله هستند موسسه سینا تضمین چاپ مقاله در تمام مجلات معتبر در کمترین زمان را به شما میدهد.

چاپ فوری مقاله

چاپ مقاله در دنیای امروزه که رقابت در عرصه های علمی و صنعتی در بین همه جوامع افزایش یافته است بسیار اهمیت دارد.زیرا یکی از معتبر ترین ابزارهای انتقال علم در بین تمام دنیا ارائه مقاله میباشد هر مقاله ای که نوشته میشود و در مجلات معتبر بین المللی تمام دنیا به چاپ میرسد مورد استناد و استفاده تمام محققین قرار میگیرد و همین امر باعث پیشرفت علمی میشود.اگر مقاله ی علمی بسیار قوی بنویسید ولی آنرا چاپ نکند هیچ تاثیری در پیشرفت علم نخواهد داشت پس چاپ مقاله نیزبه اندازه محتوای قوی یک مقاله با ارزش است.البته با اینکه زمان چاپ یک مقاله در مجلات داخلی و خارجی به زمان داوری بستگی دارد ولی بی نقص و بی عیب بودن مقاله نیز تاثیر خوبی دارد هر چه مقاله نوشته شده بدون ایراد و با کیفیت باشد همانقدر سرعت چاپ بالاتر خواهد رفت و توجه به آن بیشتر خواهد شد.

سرعت چاپ مقاله به چه عواملی بستگی دارد

سرعت چاپ مقاله به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله این عوامل نوع مجله میباشد مجلات داخلی زمان داوری بسیار کوتاه تری نسبت به مجلات خارجی دارند و هر چه مجله اعتبار بیشتری داشته باشد زمان داوری طولانی تری نیز خواهد داشت و بر اساس همین اعتبار زمان داوری تعیین میشود.

نکته بعدی که در زمان داوری مقاله تاثیر میگذارد ایمپکت فاکتور یا ضریب تاثیر میباشد اگر مجله ایمپکت فاکتور باشد مدت داوری طولانی تر میگردد.

سعی کنید در قالب و ساختار مقاله ایرادی نداشته باشید اگر در ساختار مقاله ایرادی وجود داشته باشد باعث میشود که یا در مرحله داوری مقاله رد شود و یا به بازبینی فرستاده شود و هر دو حالت باعث میشود که زمان پذیرش مقاله به تعویق بیفتد.

انتخاب صحیح مجله: اسکوپ مجله ای که برای چاپ مقاله بر میگزینید باید متناسب با موضوع اصلی مقاله باشد.همان طور که میدانید هر مقاله فقط در زمینه موضوعی خاصی مقاله پذیرش میکند اگر این زمینه با عنوان مقاله مرتبط نباشد از دیگر عوامل به تعویق افتادن چاپ مقاله خواهد شد.

به تعویق افتادن چاپ مقاله توسط هریک از دلایل فوق ممکن است باعث شود که شما امتیاز چاپ مقاله را از دست بدهید.پس سعی کنید در چاپ مقاله نیز توجه و زمان لازم را بگذارید.و اگر احساس میکنید که نمیتوانید مجله صحیح را انتخاب کنید برای چاپ مقاله حتما میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بخواهید.

چاپ مقاله در سریع ترین زمان یکی از اصلی ترین اهداف موسسه سینا به حساب می آید کارشناسان این موسسه با سابقه زیادی که در زمینه پذیرش و چاپ مقاله دارند میتوانند بهترین مجله ای که مقاله شما میتواند به راحتی در آن چاپ شود را به شما معرفی کنند.

خدمات موسسه سینا در زمینه چاپ فوری مقاله

کارشناسان موسسه سینا در جهت تسریع روند چاپ مقاله در هر یک از مجلات معتبر isi.isc.pubmed.scopus....خدمات ارزنده ای ارائه میدهد از جمله:

انتخاب مجله مناسب با اسکوپ مقاله نوشته شده.کارشناسان این موسسه با سابقه زیاد همکاری با تمامی مجلات معتبر آشنا به زمینه رشته ای قابل پذیرش برای این مقالات میباشند بنابر این میتوانند مناسب ترین مجله را معرفی کنند تا مقاله ریجکت نشود.

ترجمه تخصصی مقاله و همچنین ویرایش مقاله و تبدیل به ساختار قابل پذیرش برای مجله.از آنجایی که به دلیل سابقه بسیار طولانی با قالب و ساختار همه مجلات آشنا هستند به سادگی میتوانند مقاله را ویرایش کنند و به فرمت مورد نظر تبدیل سازند.

شما با همکاری کارشناسان موسسه سینا میتوانید در کمترین زمان مقاله را چاپ کنید و نگران از دست دادن زمان یا احتمال رد مقاله نباشید.

مراحل ثبت سفارش اکسپت و چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام