سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

کجا میتوان چاپ فوری مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم سفارش داد؟

انتشار 11 اسفند 1398
مطالعه 5 دقیقه

افرادی که در حوزه های مختلف علمی فعالیت میکنند، هر کدام انگیزه های مختلفی برای تحقیق، پژوهش، نگارش و چاپ مقالات علمی خود دارند.

کجا میتوان چاپ فوری مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم سفارش داد؟

افرادی که در حوزه های مختلف علمی فعالیت میکنند، هر کدام انگیزه های مختلفی برای تحقیق، پژوهش، نگارش و چاپ مقالات علمی خود دارند. از جمله کسب امتیاز در مصاحبه دکتری، تقویت رزومه برای اشتغال در سازمانهای دولتی و خصوصی، ارتقاء شغلی و افزایش حقوق و مزایا، کسب نمره کامل پایان نامه برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد، دریافت پروژه های کلان با سوددهی بالا، شناخته شدن بعنوان یک محقق و پژوهشگر علمی و انگیزه های دیگری که همگی در شروع این نوع فعالیت علمی دخیل بوده و در واقع استارت کار هستند.

وجه اشتراک همه موارد گفته شده در اینست که دو عنصر هزینه و خصوصا زمان بسیار مهم و مورد توجه است. از آنجایی که پروسه تحقیق و پژوهش برای جمع آوری داده ها و نگارش یک مقاله اساسا زمانبر بوده و زحمت و انرژی زیادی میطلبد، لذا نویسنده مقاله انتظار دارد ثمره تحقیق و پژوهش خود را در زمان کوتاهی به مرحله چاپ و نشر برساند. اما این مهم، شاید از عهده خود فرد خارج باشد. چرا که مراحل مربوط به سابمیت، اکسپت و چاپ یک مقاله در مجله ای بین المللی پیچیده بوده و شیوه های خاص خود را دارد. در این مرحله معمولا پای موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند، به بحث باز میشود. این موسسات در اغلب موارد ادعای چاپ فوری مقالات علمی در نشریات معتبر را دارند، اما این وظیفه بر عهده خود فرد است که از صحت و سقم این ادعاها اطمینان کسب کند. چون ممکن است برخی از موسسات از بی اطلاعی فرد سو استفاده کرده و با دریافت هزینه ای به نسبت کمتر از دیگر موسسات خوش نام، اقدام به چاپ مقاله شما در نشریات جعلی و نامعتبر کنند که در این صورت پژوهش و مقاله شما فاقد اعتبار بوده و از سوی هیچ مرجع علمی تایید نخواهد شد و در نتیجه هیچ امتیازی نیز برای شما نخواهد داشت.

شاید دانستن این مطلب که بیشترین مقالات چاپ شده در نشریات جعلی و فیک به ایرانیان تعلق دارد، اهمیت این مسئله را بیشتر از قبل برای شما روشن کند. بنابراین از انتخاب موسسات معتبر اطمینان حاصل کنید سپس اقدام به سفارش چاپ مقاله نمایید تا علاوه بر جلوگیری از ضرر مالی و زمانی، در رشد اعتبار علمی کشور نیز سهیم باشید.

اما در ادامه میخواهیم بدانیم اولا مجلات معتبر کدام مجلات هستند؟ ثانیا چه فاکتورهایی برای اعتماد به موسسات مختلف که ادعای چاپ فوری و تضمینی مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی را دارند، وجود دارد؟

مجلات معتبر چه مجلاتی هستند؟

منظور از مجلات معتبر، مجلاتی هستند که هر ساله لیستی از آنها توسط  وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت منتشر شده و در دسترس دانشجویان، محققین و اساتید دانشگاهها قرار میگیرد. دلیل به روز رسانی هر ساله این لیست اینست که برخی از مجلاتی که دارای ایندکس هایی مانند ISI ،SCOPUS،  ISC و غیره هستند به دلایل مختلفی از جمله پایین آمدن کیفیت علمی مجله و درج مقالات سطح پایین در آن از نظر دو وزارتخانه علوم و بهداشت و نیز دانشگاه آزاد، مجلاتی فاقد اعتبار قلمداد شده و نام آنها از این لیست خارج میشود. لیست دیگری که توسط این سه نهاد بر اساس سیاستهای علمی و ارزشی هر سال منتشر میشود، مربوط به مجلات فیک و بی اعتبار  تحت عنوان لیست سیاه است. بنابراین قبل از انتخاب مجله برای ارسال مقاله چه از سوی موسسه و چه به انتخاب خودتان، حتما در نظر داشته باشید که مجله انتخابی در این لیست سیاه قرار نداشته باشد. اگر قصد دارید مقالات خود را در مجلات با ایندکس ISI  به چاپ برسانید، برای اطمینان از نمایه شدن مجله در سایت تامسون رویترز می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://mjl.clarivate.com

اگر میخواهید مقالات خود را در مجلات با ایندکس SCOPUS به چاپ برسانید، برای اطمینان از نمایه شدن مجله در سایت SJR می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.scimagojr.com/journalsearch.php

و اگر قصد به چاپ رساندن مقالات خود در مجلات با ایندکس ISC را دارید، برای اطمینان از نمایه شدن مجله در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی به سایت زیر مراجعه کنید:

http://mjl.isc.gov.ir/Default.aspx?lan=fa

فاکتورهای انتخاب موسسه برای سفارش ارسال و چاپ مقاله

اگر قبل از این نیز با موسسه ای کار کرده و از ارائه خدمات آن موسسه راضی بوده باشید، که خب یکی از بهترین فاکتور ها برای اطمینان از صحت انتخاب موسسه است. اما اگر سابقه سفارش کار به موسساتی از این قبیل را ندارید، لازم است قبل از انتخاب موسسه، در مورد تجارب و سوابق موسسه و کادر آن، درخواست و بررسی نمونه قراردادهای قبلی موسسه، بررسی شفافیت قراردادها، کسب اطمینان از ادعای چاپ فوری و تضمینی که توسط موسسات مطرح میشود و نیز بررسی مجوزهای موسسه برای فعالیت در حیطه کاری فوق کسب اطلاع کنید تا چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ وقت و زمان متضرر نشوید.

بهترین موسسه

چنانچه در موقعیتی هستید که باید در مدت زمان کوتاهی مقاله خود را به چاپ برسانید تا از امتیاز پژوهشی آن بهره مند شوید، خصوصا اگر فرصت کمی تا روز مصاحبه دکتری باقی است، پیشنهاد ما به شما موسسه سینا است. کادر مجرب موسسه سینا با گروهی از متخصصان باتجربه در حوزه های مختلف و تجربه چندین ساله در ارائه خدمات به فرهیختگان و جامعه علمی کشور، از زمان نگارش مقاله با ارائه مشاوره و راهنماییهای لازم تا چاپ مقاله در اسرع وقت آماده خدمت گزاری به مشتریان خود است. در صورتیکه برای نگارش مقاله نیز زمان بسیار کمی در اختیار دارید، میتوانید فایل پایان نامه ارشد یا دکتری خود را بصورت آنلاین برای کارشناسان موسسه ارسال کنید تا از پایان نامه شما مقاله استخراج کرده و پروسه ارسال و دریافت اکسپت و چاپ مقاله از مجلات معتبر را در سریعترین زمان ممکن به جریان بیندازند. چرا که با سالها تجربه در زمینه ی ارسال و چاپ مقالات و با رایزنی و تعاملات مناسب با سردبیران مجلات، میتوانند زمان پذیرش و چاپ مقاله شما را به حداقل برسانند.

بیشتر بخوانید:

لیست مجلات jcr مورد تایید وزارت علوم

چاپ مقاله در مجلات معتبر دانشگاه آزاد

اکسپت و چاپ فوری مقاله ISI

چاپ مقاله isi رایگان

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ مقاله در حوزه مشاوره و روانشناسی در مجله مورد تایید وزارتین در کوتاه ترین زمان
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در خدمت هستیم. لطفا رشته و گرایش و اینکه چاپ مقاله را در چه مجلاتی مد نظر دارید از طریق واتس آپ و یا ایمیل بفرمایید تا مجلات به همراه شرایط هر کدام تقدیم شود. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

فلاح
چاپ مقاله در حوزه مشاوره و روانشناسی در مجله مورد تایید وزارتین در کوتاه ترین زمان
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام