سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ فوری مقاله ISI در مجلات معتبر (پذیرش، کمتر از یک ماه)

انتشار 27 خرداد 1397
مطالعه 14 دقیقه

گاهی اوقات دانشجویان جهت دفاع از رساله و یا اخذ امتیاز بیشتر در نمره پایان نامه نیاز فوری برای پذیرش مقالات خود دارند. اکسپت مقاله در مجلات معتبر مانند ISI یک رزومه خوب و قوی برای هر محقق یا دانشجو محسوب می‌شود اما چگونه می‌توان طی زمان کوتاهی برای مقالات خود در این مجلات پذیرش دریافت کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پذیرش و چاپ فوری مقاله ISI در مجلات معتبر (پذیرش، کمتر از یک ماه)

به چه مجلاتی ISI گفته می‌شود؟

ISI مخفف Institute for Scientific Information به معنای موسسه اطلاعات علمی است که به اعتبارسنجی و اندازه‌گیری کیفیت مقالات علمی در سطح جهانی می‌پردازد. این مؤسسه توسط یوجین گارفیلد در سال 1960 تأسیس و در سال 1992 توسط تامسون رویترز خریداری و از آن پس با نام Thomson ISI شناخته شد. بنابراین می‌توان گفت مجلاتی که توسط پایگاه اطلاعات علمی تامسون رویترز نمایه می‌شوند را مجلات ISI می‌نامند. به دلیل اینکه سطح کیفی مجلات ISI با هم متفاوت است، برای حفظ ارزش و اعتبار هرکدام از نشریات، مجلات ISI را در قالب دو دسته مجلات ایمپکت فاکتوردار و بدون ایمپکت فاکتور تقسیم‌بندی کرده‌اند. در واقع می‌توان گفت که ضریب تأثیر (Impact factor) اساس طبقه‌بندی مجلات را تشکیل می‌دهد. بر این اساس مجلاتی را که ایمپکت فاکتور دارند را مجلات JCR و مجلات فاقد ایمپکت فاکتور را مجلات ISI Listed می‌نامند.

ISI

مقاله ISI

به مقالاتی که در مجلات ISI چاپ می‌شوند، مقالات ISI می‌گویند که اعتبار و کیفیت بالاتری نسبت به سایر مقاله‌ها دارند و مقالاتی هستند که کیفیت علمی آن‌ها از نظر پایگاه داده‌های web of science به تأیید رسیده است. مقاله ISI، مقاله‌ای است که در عرصه بین‌المللی به‌عنوان رفرنس شناخته می‌شود و در سطح جهانی منتشر می‌شود، بنابراین کیفیت متن در انتشار یا عدم انتشار آن ارتباط مستقیم دارد.

مزایای چاپ مقاله ISI

با افزایش روزافزون دانشجویان در سطح کارشناسی ارشد و دوره‌ی دکتری و همچنین تأثیر بسیار مثبت مقالات ISI در رزومه‌ی علمی و شغلی افراد، امروزه چاپ مقاله در ISI برای پیشرفت افراد یکی از الزامات می‌باشد. از جمله مزایای چاپ مقاله ISI موارد زیر می‌باشند:

  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان

  • فراهم آوردن دستاوردهای پژوهشی جدید

  • تقویت رزومه تحصیلی برای مصاحبه Ph.D.

  • امکان دریافت پروژه‌های تحقیقاتی بسیار بالا

  • ثبت تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان

  • امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌های معتبر

  • تقویت رزومه تحصیلی برای جذب در هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

  • دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه‌های شناخته شده بین‌المللی در سراسر جهان

چاپ مقاله

شرایط پذیرش مقاله در مجلات ISI چیست؟

چاپ مقاله در یک مجله خوب و معتبر یکی از مهم‌ترین مراحل فعالیت‌های پژوهشی یک فرد است که می‌تواند در رزومه علمی و کاری وی نیز نقش مهمی ایفا کند و وزنه سنگینی در آن باشد. برای اینکه مقاله‌تان در مجلات ISI چاپ شود، باید آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. علاوه بر این مقاله شما باید در سطح علمی بسیار بالایی تدوین و نگارش شده باشد و تمام قواعد و اصول مقاله‌نویسی در تنظیم محتوای آن رعایت شده و تناقضی با ساختار استاندارد مقالات ISI را نداشته باشد. با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید برای ارسال مقاله به مجله موردنظر خود اقدام کنید:

اکسپت مقاله

  1. ترجمه تخصصی و کاملاً نیتیو مقاله.

  2. ویرایش فنی و ادبی مقاله رفع هرگونه تشابه و یا سرقت ادبی موجود در مقالات.

  3. انتخاب ژورنال معتبر برای مقاله متناسب با زمینه نگارشی مقاله و سطح علمی مقاله.

  4. ویرایش و فرمت بندی مقاله و تبدیل ساختار مقاله به ساختار و فرمت تعیین‌شده از طرف مجله.

  5. سابمیت مقاله به مجله موردنظر.

مراحل ارسال تا پذیرش مقالات ISI

پس از نگارش مقاله یکی از دشوارترین مراحل ارسال و دریافت پذیرش فوری مقاله در مجلات ISI است. با این حال برخی از مجلات ISI داوری آسان و پروسه داوری کوتاه‌تری نسبت به بقیه مجلات دارند. به همین دلیل، هر محققی نباید برای نشر و ترویج نتایج تحقیقات خود از این امر مهم غافل شود. در ادامه با روند ارسال تا پذیرش مقاله در مجلات ISI آشنا می‌شویم.

انتخاب مجله

انتخاب نوع مجله ISI

در مرحله اول باید شرایط تعیین‌شده از سوی مجلات معتبر را مورد بررسی قرار داده و مناسب‌ترین مجله را انتخاب کنید. نکته‌ای که وجود دارد این است که گاهاً مشاهده می‌شود به دلیل اطلاعات کم درباره مجلات ISI و نحوه تعیین اعتبار آن برخی از اساتید و دانشجویان مقالات با کیفیت خوب را در مجلاتی با ارزش پایین چاپ می‌کنند که ممکن است این مجلات بعد از مدتی از لیست ISI خارج گردند. بنابراین انتخاب مجلاتی که در اسکوپ مقاله شما باشد و جزو بلک لیست هیچ وزارتی قرار گرفته نشود انتخاب مناسبی می‌باشد. در مجلات ایمپکت دار (مجلات ISI رایگان یا JCR)، پروسه‌ی داوری طولانی‌تر و بالطبع احتمال ریجکت شدن مقاله در این مجلات بیشتر از سایر مجلات خواهد بود. به همین دلیل این مورد را باید در نظر گیرید. در نتیجه می‌توان انتخاب مجله‌ای مناسب که در راستای مقاله باشد همواره مانند نگارش مقاله کاری دشوار می‌باشد. اگر مجله‌ای انتخاب کنید که از لحاظ اعتبار ضعیف باشد و مقاله خود را در آن مجله به چاپ برسانید قطعاً ارزش علمی مقاله شما هم پایین می‌آید.

مطالعه قوانین مجله ISI مورد نظر

بعد از این که مجله موردنظر خود را انتخاب کردید. با ورود به سایت مجله از قسمت راهنمای نویسندگان می‌توانید از چارچوب‌های تعیین شده برای مجله موردنظر مطلع شوید. برای اینکه مقاله شما با دیدی مثبت‌تری مورد بررسی داوران، مسئولین و سردبیران مجله قرار بگیرد باید با ضوابط و چارچوب‌های تعیین شده مجله هماهنگی بیشتری را داشته باشد. با انجام این کار شانس خود را برای گرفتن پذیرش و چاپ بیشتر می‌کنید و چون مقاله شما مرتبط با موضوع مجله می‌باشد احتمال ریجکت آن نیز پایین‌تر خواهد بود.

سرچ

سابمیت مقاله

سابمیت یا ارسال مقاله به مجله ISI

پیش از ارسال مقاله به مجله باید به میانگین زمان سابمیت مقاله تا پذیرش آن در مجله موردنظر توجه کنید. بدین منظور باید تاریخ‌های دریافت، اصلاح، و پذیرش مقالات را بررسی کنید که در اغلب ژورنال­ها در صفحه اول مقالات و در حاشیه درج می‌شود. و یا در قسمت راهنمای سابمیت و یا راهنمای نویسندگان مشخص می‌شود. ارسال مقاله به مجلات ISI به دو روش انجام می‌شود: پستی و الکترونیکی که در حال حاضر بیشتر مجلات ISI، به دلیل امنیت و سرعت بالا، دریافت مقالات را به‌صورت الکترونیکی انجام می‌دهند. برای انجام این کار باید فایل مقاله را در فرمت Word یا PDF تهیه و از جدیدترین ویرایش آن‌ها استفاده کنید. سپس مقاله خود را به مجله مربوطه ارسال نمایید. پس از اینکه مقاله ارسال شد منتظر دریافت نامه اعلام وصول از طرف سردبیر مجله باشید. این نامه به ایمیل یا آدرس پستی شما ارسال می‌شود.

بررسی و داوری مقاله ISI

انجام کار بررسی و داوری مقالات به علت لازم بودن دقت بالا و دخیل بودن چندین داور یا کارشناس پرسه‌ای طولانی می‌باشد بنابراین باید صبور باشید ولی اگر از موضوعات جدید و جذاب برای مقاله خود استفاده کرده باشید توجه داوران را زودتر به خود جلب کرده و پرسه برای شما کوتاه‌تر می‌شود که این کار کمی نادر می‌باشد چون در طی نقد و بررسی مقاله فرمی در اختیار داوران قرار می‌گیرد تا بکر بودن، کیفیت و نقاط ضعف و قوت مقاله را مشخص کنند. زمانی که مقاله‌ای را به یک مجله علمی می‌فرستیم در گام نخست توسط یکی از کارمندان دفتر مجله بررسی می‌شود و در صورتی که فرمت مقاله رعایت شده باشد و فایل‌های ضروری نیز حاضر باشد، آن را به سردبیر تحویل می‌دهد. سردبیر نیز موضوع مقاله را بررسی می‌کند و داوری اولیه‌ای را بر روی آن انجام می‌دهد و سپس درخصوص آن تصمیم می‌گیرد. درصورتی‌که مقاله وارد پروسه داوری شود شانس بسیار بالایی برای چاپ خواهد داشت. البته این نیز به نظر داوران بستگی دارد. داوران 40 تا 60 روز وقت دارند تا مقاله را بررسی نمایند و فرم‌های مربوط به داوری را تکمیل کنند. زمان طولانی است اما نتیجه بررسی دقیق و کلمه به کلمه است. اگر مقاله شما وارد مرحله داوری شد باید خوشحال باشید زیرا کمتر اتفاق می‌افتد که مقاله‌ای پس از وارد شدن به پروسه داوری به صورت کامل رد شود. نکته دیگر این است که اگر مجله‌ای را انتخاب می‌کنید دلیل انتخاب آن مجله را حتماً در کاورلتر بنویسید. کاورلتر تنها شانس مقاله شما برای وارد شدن به پروسه داوری است.

داوری مقاله

اکسپت یا ریجکت

دریافت نتیجه داوری مقاله ISI

پس از طی مراحل داوری ممکن است سه حالت برای شما پیش بیاید:

  • مقاله پذیرفته شده است: این وضعیت بدین معنی است که ادیتور از اصلاحات انجام شده راضی بوده و مقاله را پذیرفته است.

  • مقاله ریجکت شده است: بعد از اصلاح مقاله بر اساس نظرات داوران و ادیتور ممکن است مقاله رد یا پذیرفته شود. در صورتی که ادیتور از اصلاحات رضایت نداشته باشد مقاله را رد می‌کند.

  • مقاله نیاز به بازبینی دارد: این وضعیت بدین معنی است که مؤلف باید تغییرات جزئی یا عمده بر روی مقاله خود اعمال کند. این موارد با توجه به نظر داوران تعیین می‌شود.

هزینه ارسال مقاله به مجلات ISI

دریافت هزینه برای چاپ مقاله در مجلات معتبری همچون ISI امری کاملاً طبیعی و رایج است با این حال بیشتر افراد تصور می‌کنند که دریافت هزینه فقط در مجلات کم اعتبار و درجه پایین رایج است در حالی که این گونه نیست و مجلات به دلیل تأمین بودجه و هزینه‌های انتشاراتی از نویسندگان مقالات هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند. مجلات ISI از نظر دریافت هزینه به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

مجلات Open access

این مجلات خود شامل دو دسته مجلات کاملاً رایگان و مجلات نیمه رایگان تقسیم‌بندی می‌شوند در زیر به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

دسته اول

این نوع مجلات تمامی هزینه‌های مربوط به پذیرش و چاپ مقاله را از خود نویسنده دریافت می‌کنند، پس از چاپ مقاله در مجله نمایه شده و اشخاص می‌توانند این مقالات را به صورت رایگان دانلود کنند و هزینه‌ای بابت آن پرداخت نخواهند کرد. بنابراین می‌توان گفت این نوع مجلات بودجه مالی خود را از نویسندگان مقاله تأمین می‌کنند.

دسته دوم

برخی مجلات نیز وجود دارند که نه در هنگام پذیرش و چاپ و نه در هنگام نشر از مؤلف و خواننده هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و کاملاً رایگان می‌باشند. زیرا هدف خود را صرف نشر علم قرار داده است. البته باید اشاره کرد که این مجلات بودجه مالی خود را به صورت کافی از نهادهای خاص دولتی و غیردولتی تأمین می‌کنند.

مجلات Close Access

این نوع مجلات نیز به دو دسته مجزا از هم تقسیم می‌شوند برای آشنایی با هر کدام از این نوع مجلات لازم است دسته بندی زیر را در نظر بگیرید.

دسته اول

این مجلات در ابتدا برای پذیرش و چاپ مقاله از نویسنده هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و به صورت رایگان مقاله را چاپ می‌کنند و هزینه‌های خود را از خوانندگان مجلات دریافت می‌کنند. یعنی افراد برای دانلود این نوع مقالات باید هزینه‌ای را به عنوان حق اشتراک به مجله پرداخت نمایند. در واقع مجلاتی که مقالات را رایگان چاپ می‌کنند معمولاً بودجه خود را از طریق نهادهای دولتی، خصوصی و یا دانشگاهی دریافت می‌کنند.

دسته دوم

دسته‌ای از مجلات نیز وجود دارند که برای پذیرش و چاپ مقالات هم از نویسنده و هم از خوانندگان هزینه دریافت می‌کنند. یعنی هم باید نویسنده مقاله هزینه‌ای برای چاپ و نشر واریز کند و هم خوانندگان برای دانلود مقاله موردنظر هزینه بپردازند. مشخص است این نوع مجلات برای تأمین بودجه‌های چاپ و نشر مقاله هیچ حامی مالی ندارند و درآمد خود را از مؤلفین مقاله و متقاضیان دانلود مقاله تأمین می‌کنند.

پذیرش فوری مقاله ISI چگونه امکان پذیر است؟

چاپ مقاله یک تجربه بسیار خوشایند بخصوص برای دانشجویان مقطع ارشد می‌باشد که اغلب نتایج کار پایان نامه خود را به‌صورت مقاله در مجلات ISI به چاپ می‌رسانند. گاهی برخی دانشجویان یک ماه مانده به زمان دفاع پایان نامه اقدام به ارسال و چاپ مقاله خود می‌کنند که این عملاً غیرممکن هست. چون هیچ مقاله‌ای بعد از ارسال به مجله، مستقیماً برای چاپ فرستاده نمی‌شود. یک مقاله لازم است تا مراحل داوری خود را طی نماید تا بتواند بعد از تائید داوران به مرحله چاپ برسد. در واقع طولانی‌ترین بخش فرایند چاپ مقاله، مربوط به همین پروسه داوری می‌باشد. اما چگونه می‌توان مسیر انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری و فرمت بندی به‌طوری که پذیرش مقاله راحت‌تر و زودتر انجام گیرد را به آسانی طی کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت با توجه به تجربه‌ای که ما کسب نموده‌ایم موارد مختلفی در کوتاه شدن پروسه چاپ و پذیرش مقاله درگیر هستند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پذیرش فوری مقاله

  • یافتن سریع مجله مناسب برای مقاله چاپ شده

  • همخوانی و هماهنگی موضوع مقاله با اسکوپ مجله

  • فرمت بندی دقیق مقاله بر اساس رهنمودهای ذکرشده توسط مجله

  • نگارش قوی و کامل کاورلتر

  • ترجمه روان و تخصصی مقاله

  • پیگیری و مکاتبه صحیح با ادیتور مجله و نامه‌نگاری صحیح

  • ارسال صحیح اصلاحیه‌های درخواست شده از سوی داوران به مجله

کدام رشته‌ها می‌توانند مقالات خود را در مجلات ISI به چاپ برسانند؟

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری کسب دو نمره پایان نامه، آمادگی برای مصاحبه دکتری، دفاع از پایان نامه و استفاده از دیگر امتیازات پژوهشی، نیازمند ارائه و چاپ مقاله به ویژه مقاله ISI هستند. اخذ پذیرش مقاله در مجلات ISI نیازمند دقت، آگاهی و مهارت زیادی است و چون بسیاری از محققان تجربه کافی در این زمینه ندارند احتمال پذیرش مقاله کاهش می‌یابد به همین دلیل محققان تمایل دارند بعد از نگارش مقاله برای ارسال و اخذ پذیرش مقاله از مؤسسات قابل اعتماد کمک بگیرند. اکسپت سریع مقالات شما در تمامی رشته‌ها (حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت، علوم پزشکی، زیست شناسی، شیمی، صنایع، ریاضی، فیزیک، ... و ) انجام پذیر است. شما می‌توانید با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله موردنظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط گروه تحقیقاتی سینا ترجمه، اکسپت مقالات ISI خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

رشته های دانشگاهی

پذیرش مقاله ISI در یک ماه توسط موسسه

شاید برای بسیاری از افراد سؤال باشد که تفاوت بین ارسال مقاله به‌صورت شخصی و از طریق مؤسسه چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت، بسیاری از محققین و دانشجویان، بدون داشتن تجربه چاپ مقاله، نمی‌دانند که یک مجله را چگونه و از کجا باید پیدا کنند که متناسب با موضوع مقاله آن‌ها باشد. اصلاً مقاله را چگونه باید برای مجله ارسال نمایند. از کجا بفهمند که مجله‌ای که انتخاب کرده‌اند معتبر است یا جز مجلات بلاک شده دانشگاه‌های ایران است. مطمئناً بدون دانستن پاسخ این سؤالات هرگز موفق نخواهید شد که مقاله خود را در یک مجله معتبر به چاپ برسانید.

زمانی که شما مقاله خود را به کارشناسان سینا ترجمه می‌سپارید، بدون هیچ معطلی با معرفی مجلات مناسب در موضوع مقاله شما و فرمت بندی مقاله در کمترین زمان، مقاله شما را در مجله سابمیت می‌کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از مؤسسات برای ارسال مقاله به مجلات معتبر، رایزنی آن‌ها با مجلات برای گرفتن سریع پذیرش مقاله می‌باشد. با توجه به همکاری چندین ساله سینا ترجمه با مجلات و نشریات معتبر مختلف، می‌توانند با رایزنی خود با ادیتور مجلات، اکسپت مقاله شما را دریافت نمایند. البته بایستی به این نکته اشاره نماییم که پذیرش مقاله تنها با رایزنی موسسه امکان‌پذیر نیست و محتوای مقاله شما نیز بایستی خوب باشد که برای داوران مجله بخصوص مجلات ISI تا 50 درصد قابل قبول باشد تا با رایزنی سینا ترجمه بتوان پذیرش 100 درصد مقاله را گرفت. در اینجا باید متذکر شویم که منظور از اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله، چاپ در یک یا دو روز نمی‌باشد و هر مجله شرایط و بازه زمانی خاصی دارد. اکسپت مقاله کاری تخصصی است. مراحل انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری، فرمت بندی و سابمیت می‌تواند در کمتر از یک هفته انجام گیرد اما پروسه داوری برخی مجلات مثل JCR ممکن است بیشتر از یک ماه باشد. اما مجلات ISI یی که سینا ترجمه با آن‌ها همکاری می‌کند، در کمتر از یک ماه پذیرش مقاله شما را ارسال می‌کند.

موسسات پذیرش  و چاپ مقاله

مراحل ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله فوری ISI

سینا ترجمه با داشتن پرسنلی متخصص شما را در چاپ سریع‌تر مقاله‌تان در بهترین مجلات دنیا ممکن می‌سازد. نویسندگان می‌توانند بلافاصله بعد از اتمام مراحل نگارش مقاله هرچه سریع‌تر با همکاری کارشناسان موسسه مقاله خود را در مجله مدنظرشان منتشر نمایید. برای ثبت سفارش خود باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ثبت سفارش چاپ

ابتدا یک پروژه چاپ مقاله ایجاد کرده و فایل مقاله و سایر اطلاعات موردنیاز را ارسال کنید تا هزینه محاسبه و اعلام شود.

بررسی توسط پشتیبان

درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی و اطلاعیه های مربوط به سفارش از طریق ایمیل یا تلفن برایتان ارسال می شود.

معرفی مجلات مرتبط

مجلات پیشنهادی شما و مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما بررسی می شود تا بهترین مجله را انتخاب کنید.

تائید نهایی مجله مرتبط

بهترین مجله مرتبط با موضوع مقاله شما انتخاب می شود تا سفارش تایید نهایی شود و همچنین روند چاپ مقاله شروع می شود.

ارسال مقاله به مجله

ارسال مقاله به مجله مورد نظر و پرداخت هزینه های مربوط به انتشار مقاله و قرار دادن مقاله در پروسه داوری

پیگیری وضعیت مقاله

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

سینا ترجمه

خدمات سینا ترجمه برای پذیرش فوری مقاله ISI در کمتر از یک ماه

سینا ترجمه با داشتن کادری مجرب در زمینه پذیرش و چاپ مقالات علمی در مجلات معتبری همچون ISI در کمترین زمان، مقاله شما را در بهترین و معتبرترین مجلات به چاپ می‌رساند تا شما نیز بتوانید از مزایای چاپ مقالات علمی در مجلات بهره ببرید و امتیازات خود را افزایش دهید. برای بهره‌مندی از مزایای پذیرش و چاپ مقاله فوری ISI می‌توانید کار خود را به متخصصان خبره و متبحری که سابقه پذیرش و چاپ مقاله را در رزومه خود دارند بسپارید. این موسسه توانسته است با بهره بردن از ظرفیت‌های بالای نخبگان و محققان کشور، در بخش پذیرش و چاپ مقاله، به ارائه خدمات گسترده بپردازد و در بازه زمانی کوتاهی، نوشته‌های شما را به یک محصول باکیفیت برای چاپ تبدیل نماید.

جهت ثبت سفارش پذیرش و چاپ فوری مقاله ISI خود می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه‌های مجازی ( واتساپ، تلگرام و اینستا گرام) در ارتباط باشید

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

شما می توانید با ارسال فایل مقاله خودتان از طریق ثبت سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر از طرف کارشناسان سینا ترجمه هزینه نهایی را دریافت کنید

مدت زمان لازم برای چاپ مقاله با توجه به مجلات مختلف می تواند متفاوت باشد و بستگی به خود مجلات دارد ولی کارشناسان سینا ترجمه با استفاده از تجربه کاری تمام تلاش خود را می کنند تا مقاله شما در کمترین زمان ممکن چاپ شود

سینا ترجمه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و نماد اعتماد الکترونیکی از اینماد است. بنابراین هیچگونه استفاده غیر قانونی از مطالب ارسالی انجام نمی شود. یکی از مهم ترین اصول موسسه سینا حفظ محرمانگی اطلاعات و فایل های ارسالی مشتریان عزیز می باشد و تمامی ارکان این مجموعه ملزم به رعایت اصول محرمانگی و حفظ حریم خصوصی مشتریان هستند.

بله در سینا ترجمه تمامی مجلات معتبر مرتبط با رشته تحصیلی شما به صورت کاملا رایگان معرفی می شود و هر کدام از مجلات مورد تایید بود نسبت به چاپ مقاله اقدام می شود.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر پذیرش مقاله چقدر زمان می برد؟
سلام و عرض ادب احتراما پذیرش مقاله بسته به مجله انتخابی دارد که چند روز زمان می برد. با تشکر
3 هفته پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر پذیرش مقاله چقدر زمان می برد؟
3 هفته پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام کارتون بسیار عالی و منصفانه بود. خواستم به این طریق هم از شما تشکر نمایم.
سلام و عرض ادب خیلی ممنون از حسن توجه شما. خیلی لطف فرمودید.
11 ماه پیش
بازدیدکننده

صادقی
سلام کارتون بسیار عالی و منصفانه بود. خواستم به این طریق هم از شما تشکر نمایم.
11 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام و خسته نباشید بنده فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته کشاورزی (علوم دامی- تغذیه دام) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم و جهت تسویه حساب نیاز به مقاله isi دارای IF دارم. لطفا جهت چاپ سریع مقاله در این مجلات راهنمایی بفرمایید. ضمنا مقاله ام را ترجمه کردم و آماده می باشد.
با سلام و عرض ادب بله در خدمت هستیم.کارشناسان موسسه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مجلات مرتبط را برای شما معرفی خواهند کرد تا هر کدام مورد تایید شما بود اقدامات لازم جهت پذیرش و چاپ را انجام دهند. با سپاس
2 سال پیش
بازدیدکننده

حسن فتحی
باسلام و خسته نباشید بنده فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته کشاورزی (علوم دامی- تغذیه دام) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم و جهت تسویه حساب نیاز به مقاله isi دارای IF دارم. لطفا جهت چاپ سریع مقاله در این مجلات راهنمایی بفرمایید. ضمنا مقاله ام را ترجمه کردم و آماده می باشد.
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام .لطفا در خصوص چاپ مقاله با موضوع معماری پارامتریک و هزینه آن در مجلات معتبر و مرتبط راهنمایی بفرمایید.ممنون میشم برای چاپ مقاله بین رشته ایی هم توضیح دهید .با تشکر
باسلام وعرض ادب دوست عزیزهزینه مجلات بسته به نوع مجله هزینه ها متفاوت میباشد بهتره درخواستتان از طریق ایمیل یا شبکه های مجازی ارسال نمایید خدمتتان مجلات باشرایطشان معرفی شود. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

باران
باسلام .لطفا در خصوص چاپ مقاله با موضوع معماری پارامتریک و هزینه آن در مجلات معتبر و مرتبط راهنمایی بفرمایید.ممنون میشم برای چاپ مقاله بین رشته ایی هم توضیح دهید .با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من یه مقاله دارم که نیاز به تاییدیه ای اس ای دارم میتونید به من کمک کنید؟
باسلام وعرض ادب دوست عزیزموردی نیست لطفا درخواستتان را به ایمیل زیر ارسال نمایید کارشناسان راهنمایی نمایند. باتشکرازشما sina.pub@gmail.com
3 سال پیش
بازدیدکننده

الناز قاسمی
سلام من یه مقاله دارم که نیاز به تاییدیه ای اس ای دارم میتونید به من کمک کنید؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام دکتری حقوق بین الملل دفاع کرده ام مقاله را آماده کردم برای چاپ و اکسپت نیاز به خدمات شما دارم . لطفا اگر مقدوره انجام دهید اگر لازمه شماره تلفن بدم تا از طریق واتساپ راحتتر انجام بشه .
باسلام وعرض ادب دوست عزیزموردی نیست ما درخدمتیم لطفا با شماره تماس 09149724522 در واتساپ یا از طریق ایمیل زیردر ارتباط باشید. باتشکرازشحسن توجه شما به موسسه سینا sina.pub@gmail.com
3 سال پیش
بازدیدکننده

علی اثنی عشری
سلام دکتری حقوق بین الملل دفاع کرده ام مقاله را آماده کردم برای چاپ و اکسپت نیاز به خدمات شما دارم . لطفا اگر مقدوره انجام دهید اگر لازمه شماره تلفن بدم تا از طریق واتساپ راحتتر انجام بشه .
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام من به همراه یکی از دوستانم مقاله ای به زبان انگلیسی داریم که ارجاع دهی و تمامی کارهای ان را انجام داده ایم. سوال ما از شما این است که ایا میتوانیم از شما تقاضای انجام اقدامات چاپ مقاله را داشته باشیم. هزینه و روند آن به چه صورت است؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که برای اقدام جهت پذیرش وچاپ ، استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت مجلات را برحسب رشته معرفی نمایند بررسی نمایید هرکدام موردتان باشد برای پذیرش وچاپ ان اقدام شود. ایمیل موسسه : sina.pub@gmail.com باتشک ازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

z
با سلام من به همراه یکی از دوستانم مقاله ای به زبان انگلیسی داریم که ارجاع دهی و تمامی کارهای ان را انجام داده ایم. سوال ما از شما این است که ایا میتوانیم از شما تقاضای انجام اقدامات چاپ مقاله را داشته باشیم. هزینه و روند آن به چه صورت است؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام و خسته نباشید. بنده مقاله ام در رشته فلسفه است و برای مصاحبه دکتری نیاز به چاپ آن در حدود یک ماه دیگر دارم. آیا امکان آن وجود دارد؟ و اگر هست هزینه آن چقدر است؟ مقاله کاملاً آماده است.
باسلام وعرض ادب دوست عزیز موردی نیست لطفا برای اقدام با کارشناسان موسسه با ایمیل زیر یا شماره تماس ارسالی در ارتباط باشید در اسرع وقت انجام وظیفه شود. باتشکرازشما sina.pub@gmail.com 09149724522
3 سال پیش
بازدیدکننده

جعفر
با سلام و خسته نباشید. بنده مقاله ام در رشته فلسفه است و برای مصاحبه دکتری نیاز به چاپ آن در حدود یک ماه دیگر دارم. آیا امکان آن وجود دارد؟ و اگر هست هزینه آن چقدر است؟ مقاله کاملاً آماده است.
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ رامیخواستم
باسلام وعرض ادب احتراما برای معرفی مجلات رشته ونوع دانشگاه ازادیا دولتی میباشد رابفرمایید خدمتتان مجلات با شراطشان معرفی میگردد.برای معرفی مجلات استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نمایید کارشناسان پاسخگو هستند. باتشکرازشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

مهدی
سلام وقت بخیر آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ رامیخواستم
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
دریافت آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ
باسلام وعرض ادب دوست عزیز برای دریافت لیست مجلات لطفا درخواستتان به ایمیل موجود درسایت مجله ارسال نمایید تا خدمتتان لیست مجلات با ظرایطشان خدمتتان معرفی گردد. باتشکرازشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

دکتر
سلام وقت بخیر دریافت آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ باتشکر
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام اینجانب از پایان نامه خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته دامپزشکی گرایش انگل شناسی با کسب نمره ۱۸ دفاع نموده ام . حالیه خواهشمندم راهنمایی های لازم را جهت دریافت دو نمره چاپ مقاله در مجلات معتبر اعلام فرمائید .
باسلام وعرض ادب دوست عزیز هیچمشکلی نیست موسسه سینا در این زمینه بهترین خدمات در کوتاهیریم زمان ارائه میدهد برای معرفی مجلات استدعا میشوددرخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نمایید یا باشماره تماس های موسسه که درسایت موجود میباشد در ارتباط باشید کارشناسان موسسه راهنمایی لازم خواهند کرد. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

سید محمد رضا زمانی
سلام اینجانب از پایان نامه خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته دامپزشکی گرایش انگل شناسی با کسب نمره ۱۸ دفاع نموده ام . حالیه خواهشمندم راهنمایی های لازم را جهت دریافت دو نمره چاپ مقاله در مجلات معتبر اعلام فرمائید .
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام من ارشد روانشناسی تربیتی هستم و مقاله ای به فارسی نوشتم میخواستم بدونم ایا کمتر از یک ماه پذیرش میشه ؟و این که قیمت آن چقدر میشود ؟ در ضمن شماره تماس موسسه هم لطف کنید بفرمایید ممنون
باسلام وعرض ادب دوست عزیزموردی نیست ما در کمتر ازیک ماهه مقاله ارزشمندتان را درمجلات ای اس ای واسکوپوس پذیرش دریافت مینماییم برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل موسسه یا با شماره تماس 09149724522و04133250787 درتماس باشید کارشناسان راهنمایی لازم خواهند کرد. منتظر ایمیل وتماستان هستیم. باتشکر ازشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

عاطفه
با سلام من ارشد روانشناسی تربیتی هستم و مقاله ای به فارسی نوشتم میخواستم بدونم ایا کمتر از یک ماه پذیرش میشه ؟و این که قیمت آن چقدر میشود ؟ در ضمن شماره تماس موسسه هم لطف کنید بفرمایید ممنون
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام برا چند تا از دانشجهای دوره دکترام که فرصت کمی برای پذیرش مقاله برای دفاع دارند میخاستم ببینم میتونید یکماهه پذیرش بگیرید؟ مقاله درمورد میکرو جلبکها
باسلام و عرض ادب احتراما موسسه با مجلاتی که هم معتبرند هم درصد \ذیرش بالاست ودر زمان کوتاه امکان دریافت پذیرش است همکاری دارد مایل باشید درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نماییدپاسخگو هستند ومجلات خدمتتان تقدیم میشود. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

احمد
سلام برا چند تا از دانشجهای دوره دکترام که فرصت کمی برای پذیرش مقاله برای دفاع دارند میخاستم ببینم میتونید یکماهه پذیرش بگیرید؟ مقاله درمورد میکرو جلبکها
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من برای مصاحبه دکتری به مقاله isiدر اول مهرماه دارم،میتونید کمکم کنید متشکرم
باسلام وعرض ادب دوست عزیز موردی نیست موسسه در بازه زمانی 20روزه یه رومه قوی برایتون اماده میکنه لطفا برای اقدام با کارشناسان موسسه تماس بگیرید. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

F-h
سلام من برای مصاحبه دکتری به مقاله isiدر اول مهرماه دارم،میتونید کمکم کنید متشکرم
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام من حدودیک ماه پیش دفاع را انجام دادم یک مقاله برای مجله ISIمیخواستم هزینه اش چقدره رشته مدیریت استرتژیک .ممنون
باسلام وعرض ادب دوست عزیز موسسه مقاله اماده نداره ولی پایان نامه باشه ازان مقاله استخراج وبعد برای ترجمه وپذیرش وچاپ در مجلات ای اس ای اقدام میکندبرای اطلاعات بیشتر لطفا درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نماییدکارشناسان پاسخگو هستند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

جواد مقنیان
باسلام من حدودیک ماه پیش دفاع را انجام دادم یک مقاله برای مجله ISIمیخواستم هزینه اش چقدره رشته مدیریت استرتژیک .ممنون
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام برای دفاع دکتری نیازمند چاپ یک مقاله در مجلات معتبر هستم. یاری بفرمایید
باسلام وعرض ادب دوست عزیز مشکلی نیست موسسه دراسرع وقت میتواند برای پذیرش وچاپ مقاله ارززشمندتان اقدام کند لطفا درخواستتان را به ایمیل موسسه یا با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید کارشناسان پاسخگویی ایمیل وتماس شما هستند. باتشکرازحسن ت.جه شما به موسسه سینا باتش
4 سال پیش
بازدیدکننده

عباس
باسلام برای دفاع دکتری نیازمند چاپ یک مقاله در مجلات معتبر هستم. یاری بفرمایید
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام برای پذیرش و ثبت مقاله Isi در کمتر از 2 ماه لطفا قیمت و راهنمایی کنید.
باسلام وعرض ادب دوست عزیز موسسه با مجلاتی که پذیرش در بازه کمتر زیریک ماه هم میتونه دریافت کنه وهزینه هم از 1.200.000تومان شروع میشه مایل باشیددرخواستتون ایمیل کنید کارشناسان مجلات را با شرایط وهزینه خدمتتان معرفی کنند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

ش
سلام برای پذیرش و ثبت مقاله Isi در کمتر از 2 ماه لطفا قیمت و راهنمایی کنید.
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام ببخشید من یه مقاله فارسی دارم،میخاستم بدونم هزینه ترجمه و چاپ مقاله در یک مجله خوب چقدر می باشد. در ضمن رشته م حسابداریه و برای مصاحبه دکتری میخاستم ممنون
باسلام وعرض ادب دوست عزیز هزینه ترجمه مقاله برحسب تعداد کلمات مقاله براورد هزینه شودوهزینه مجلات هم که برای مصاحبه دکتری امتیاز داره از1.200.000تومان شروع میشودوبرای اطلاعات وراهنمایی بیشتر با ایمیل مو.سسه وشماره تماس موسسه کارشناسان اماده پاسخگویی وراهنمایی میباشد. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

راضیه
با سلام ببخشید من یه مقاله فارسی دارم،میخاستم بدونم هزینه ترجمه و چاپ مقاله در یک مجله خوب چقدر می باشد. در ضمن رشته م حسابداریه و برای مصاحبه دکتری میخاستم ممنون
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
دریافت آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ
باسلام وعرض ادب احتراما برای معرفی لیست نشریات مدنظر واعلام هزینه های مجلات با کارشناسان موسسه تماس یا ایمیل ارسال نمایید دراسرع وقت پاسخگو هستند. باتشکرازشحسن توجه شما به موسسه سینا
4 سال پیش
بازدیدکننده

عداله محمودزاده
دریافت آخرین لیست نشریات معتبر ISI (تخصصی) به همراه هزینه و زمان نهایی پذیرش و نهایی چاپ
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام . هزینه چاپ یک مقاله مروری چقدر می شود؟ البته مقاله رو در سیویلیکا چاپ کردم قبلا .ولی می خوام در iscهم
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتن عزض کنیم که هزینه مجلات برحسب رشته ونوع مجله متفاوت میباشد برای اطلاع از هزینه مجلات استدعا میشوددرخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نمایید کارشناسان هرزمان پاسخگویی شما عزیزان هستند. باسپاس ازحسن توجه شما به موسسه سینا
4 سال پیش
بازدیدکننده

نگار
سلام . هزینه چاپ یک مقاله مروری چقدر می شود؟ البته مقاله رو در سیویلیکا چاپ کردم قبلا .ولی می خوام در iscهم
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام و احترام. من دانشجوی مقطع دکترای تخصصی تاریخ علوم پزشکی هستم. برای دفاع مقاله هم تقریبا آماده دارم. برای اکسپت و تایید سریع آن احتیاج به راهنمایی شما دارم. لطفا هزینه را هم اعلام بفرمائید.
باسلام وعرض ادب دوست عزیزبرای اطلاع کامل از هزینه مجلات ومشخصات مجلات استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نماییدتا کارشناسان اطلاعات لازم در اختیارتان بگذارند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

بابک
با سلام و احترام. من دانشجوی مقطع دکترای تخصصی تاریخ علوم پزشکی هستم. برای دفاع مقاله هم تقریبا آماده دارم. برای اکسپت و تایید سریع آن احتیاج به راهنمایی شما دارم. لطفا هزینه را هم اعلام بفرمائید.
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام بنده دکتری کارآفرینی دانشگاه آزاد هستم برای اکسپت مقاله زمان و هزینه رو لطفا بفرمایید
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که برای معرفی مجلات استدعا میشوددرخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نمایید تا کارشناسان برحسب رشته مجلات را خدمتتان معرفی نمایند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

علی تیموری
سلام بنده دکتری کارآفرینی دانشگاه آزاد هستم برای اکسپت مقاله زمان و هزینه رو لطفا بفرمایید
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام مقاله ای جامعه شناسی استخراج از پایان نامه دارم آیا امکان داوری و پذیرش زودهنگام وجوددارد یانه؟ وهزینه آن چقدراست؟ممنونم
باسلام وعرض ادب احتراما درخواست جنابعالی توسط کارشناسان از طریق ایمیل پاسخ داده شدمجلات بررسی نماییدونتیجه را اطلاع دهید تا اقدامات لازم صورت پذیرد. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

صدراله امیرحاجی
با سلام مقاله ای جامعه شناسی استخراج از پایان نامه دارم آیا امکان داوری و پذیرش زودهنگام وجوددارد یانه؟ وهزینه آن چقدراست؟ممنونم
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با عرض سلام و خسته نباشید. هزینه اکسپت مقاله ادبیات فارسی در حدود یک ماه در چه حدودیه؟
باسلام وقت بخیر فرهیخته گرامی هزینه پذیرش وچاپ مجلات از700.000تومان شروع میشودوبرای اطلاعات کامل از مجلات لطفا درخواستتان را ایمیل نمایید تا کارشناسان معرفی نمایند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

نصیری
با سلام. بنده دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه آزاد هستم. برای دفاع نیاز به پذیرش در مجلات معتبر خارجی دارم. لطفا لیست مجلات مرتبط و قیمت را ارسال فرمایید.
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با عرض سلام و خسته نباشید. هزینه اکسپت مقاله ادبیات فارسی در حدود یک ماه در چه حدودیه؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که هزینه مجلات دررشته جنابعالی از 700.000تومان شروع میشود برای معرفی مجلات استدعا میشود درخواستتان ایمیل شود تا کارشناسان مجلات را خدمتتان معرفی نمایند. باتشکرازحسن توجهتان به موسسه سینا
4 سال پیش
بازدیدکننده

سهیل
با عرض سلام و خسته نباشید. هزینه اکسپت مقاله ادبیات فارسی در حدود یک ماه در چه حدودیه؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من درحدود یکماه نیاز به پذیرش دارم
باسلام وعرض ادب فرهیخته گرامی استدعا میشود درخواستتان را ایمیل نمایید تا برحسب رشته خدمتتان مجلات معرفی شودودراسرع وقت برای پذیرش اقدام شود. باتشکرازشما
5 سال پیش
بازدیدکننده

پنداری
من درحدود یکماه نیاز به پذیرش دارم
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من با توجه به زمان بسیار کمی دارم در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۳ روزه مقاله و گواهی مقاله آن را بگیرم آیا در موسسه شما این امکان هست که در این مدت کارم انجام بشه؟
باسلام وعرض ادب دوست عزیز بله موسسه در این بازه ای که فرمودید با مجلاتی همکاری میکند که میتواند اکسپت دریافت نماییم لطفا برای اطلاعات بیشتر با ایمیل موسسه در ارتباط باشید تا کارشناسان اطلاعات بیشتر در این باره درخدمتتان قراردهند. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

farid
من با توجه به زمان بسیار کمی دارم در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۳ روزه مقاله و گواهی مقاله آن را بگیرم آیا در موسسه شما این امکان هست که در این مدت کارم انجام بشه؟
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام و خسته نباشید برای دفاع نیاز فوری به مقاله دارم.فقط دو ماه وقت دارم امکانش هست در این مدت زمان مقاله ام اکسپت بشه؟؟
باسلام وعرض ادب خدمت دوست عزیز احتراما خدمتتان عرض کنیم که موسسه با مجلاتی همکاری میکند که با رایزنی های بیشتر زیر یک ماه پذیرش قابل دریافت میباشد برای معرفی مجلات واطلاع از شرایط مجلات درخواستتان را ایمیل نمایید تاکارشناسان خدمتتان مجلات را معرفی نمایند.بی صبرانه منتظر ایمیلتان هستتیم. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

ع
سلام و خسته نباشید برای دفاع نیاز فوری به مقاله دارم.فقط دو ماه وقت دارم امکانش هست در این مدت زمان مقاله ام اکسپت بشه؟؟
5 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام من دانشجوی دکتری هستم برای دفاع نیاز به اکسپت دارم برای مدت دو هفته میتونید برام اماده کنید . مقاله ام اماده است.
باسلام وعرض ادب احتراما خدمت دوست عزیزعرض کنیم موسسه سینا با مجلاتی در ارتباط هست که میتواند در مدت یک ماهه پذیرش مقاله ارزشمندتان را دریافت نمایید استدعا میشود درخواستتان را به ایمیل زیر ارسال نمایید تا خدمتتان کارشناسان مجلات را معرفی نمایند بررسی نمایید بعد تاییدبرای مجله تایید شده اقدام شود. باتشکر pub.sina@gmail.com
5 سال پیش
بازدیدکننده

ناشناس
با سلام من دانشجوی دکتری هستم برای دفاع نیاز به اکسپت دارم برای مدت دو هفته میتونید برام اماده کنید . مقاله ام اماده است.
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام