سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی داخلی

انتشار 25 فروردین 1399
مطالعه 4 دقیقه

دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر این مسئله واقف هستند که لازمه موفقیت و پیشرفت در این برهه تحصیلی، پرداختن به امور پژوهشی و در راس آن نگارش و تدوین مقالات علمی در زمینه تخصصی رشته خود است.

چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی داخلی

دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر این مسئله واقف هستند که لازمه موفقیت و پیشرفت در این برهه تحصیلی، پرداختن به امور پژوهشی و در راس آن نگارش و تدوین مقالات علمی در زمینه تخصصی رشته خود است. فرایند انجام مطالعات و نگارش یافته های پژوهشی در قالب یک مقاله علمی مستلزم تخصص بالا در زمینه موضوعی مورد مطالعه و تواما دانش کافی درباره اصول و استانداردهای مقاله نویسی است. در طرف دیگر بحث پذیرش و چاپ مقالات در مجلات علمی معتبر مطرح است که این مسئله نیز پیچیدگیهای خاص خود را دارد و برای چاپ یک مقاله یا باید خود فرد در تمام حوزه های های مربوط به این فرایند اطلاعات و مهارت داشته باشند و یا به افراد باتجربه در این زمینه متوسل شوند. موسسه سینا با نظر به این مبحث و محدودیتهای زمانی که برای دانشجویان و محققین بدلیل مشغله های تحصیلی وجود دارد، کلیه امور مرتبط با پذیرش و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی را عهده دار شده و با مجموعه ای از مجربترین اساتید و کارشناسان کشوری، خدمات آماده سازی مقالات اعم از ترجمه تخصصی مقاله برای چاپ در مجلات خارجی، فرمت بندی و ویراستاری، سابمیت و پیگیری از مجله برای دریافت پذیرش نهایی مقاله را برای این قشر فرهیخته انجام میدهد.

اگرچه گزینه های مختلفی از مجلات معتبر خارجی برای چاپ مقالات علمی وجود دارد، اما با توجه به راحت تر بودن مکاتبه با مجلات داخلی، دسترسی بیشتر و آسانتر پژوهشگران داخلی به این مجلات و بالاتر بودن امکان پذیرش مقاله معمولا دانشجویان و اساتید تمایل دارند مقالات حاصل از پایان نامه یا طرح‌های پژوهشی خود را در مجلات داخلی به چاپ برسانند. تنها نکته منفی مربوط به مجلات داخلی، طولانی بودن زمان داوری و چاپ است. اما ما در موسسه سینا بازه زمانی چاپ مقاله را برای شما به حداقل خواهیم رساند. بدین روش که مقاله شما قبل از ارسال برای اخذ پذیرش و چاپ در نشریات علمی پژوهشی داخلی، توسط متخصصین مجموعه که ید طولایی در چاپ مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی معتبر دارند، مورد ارزیابی و ویرایش علمی و ادبی قرار می گیرد. بدیهی است مقاله ای که توسط این افراد مورد ارزیابی قرار گیرد، فاقد هرگونه اشتباه علمی، نگارشی و … بوده و در کمترین زمان و بدون هیچ گونه نیاز به اصلاح مجدد مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن، در بررسی اولیه مقاله برای پیشنهاد مجله جهت پذیرش و چاپ مقاله، مجلاتی که بازه داوری کوتاه مدتی داشته باشند به شما معرفی میشود تا چاپ فوری مقالات شما در مجلات علمی پژوهشی میسر شود. 

باید به این نکته توجه داشته باشید که پذیرش تنها (پذیرش بدون چاپ) در بسیاری از نشریات داخلی امکان پذیر نیست و پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی توام با یکدیگر است. همچنین علاوه بر چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی که نشریه مصوب وزارت علوم است، دو دسته دیگر از نشریات داخلی وجود دارد. نشریات داخلی مصوب وزارت بهداشت یا وزارتین (مصوب وزارت علوم یا وزارت بهداشت)، و نشریات علمی پژوهشی مصوب دانشگاه آزاد که بایستی انتخاب مجله از هر کدام از این گروهها را با توجه شرایط و موقعیت خود انجام دهید. 

مزایای پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم

  • نخبه محسوب شدن نویسنده مقاله چاپ شده در این مجلات
  • شرکت در مصاحبه دکتری بدون کنکور در بسیاری از رشته ها از جمله کلیه رشته های علوم انسانی، رشته های هنر و بسیاری از رشته های مهندسی دردانشگاه های دولتی به عنوان نخبه.
  • معافیت از سربازی برای این دسته از نخبگان و یا در مواردی انجام یک پروژه ی تئوری به جای سربازی
  • تامین شرط فراخوان های جذب هیئت علمی بسیاری از دانشگاه های دولتی شهرهای بزرگ و دانشگاه آزاد مراکز استان ها با داشتن پذیرش و چاپ یک مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم 
  • ارتقای رتبه برای اعضای هیئت علمی برای افرادی که مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در نشریات علمی پژوهشی داخلی دارند.
  • کسب مجوز دفاع برای دانشجویان دکترا

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله علمی - پژوهشی در موسسه سینا

1- ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 

2- بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان

3- معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما

4- تائید و انتخاب نهایی مجله از سوی شما

5- ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری

6- پیگیری وضعیت مقاله و دریافت اکسپت نهایی برای چاپ مقاله در مجله

بیشتر بخوانید:

اکسپت مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

چاپ تضمینی مقاله علمی پژوهشی

مقالات علمی پژوهشی چه مقالاتی هستند؟

آیا داشتن مقاله علمی پژوهشی داخلی در پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام