سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیاز چاپ کتاب

انتشار 24 دی 1397
مطالعه 5 دقیقه

چاپ کتاب امروزه بسیار ساده و آسان شده است و به دلیل افزایش سطح فرهنگی در کشور درصد مطالعه در طول چندین سال افزایش پیدا کرده است اگر فکر میکنید یک نوشته دارید که مستحق چاپ شدن میباشد میتوانید سریعا اقدام به تکمیل کردن و چاپ آن کنید.

امتیاز چاپ  کتاب

اگر شما فردی هستید که دست به قلم خوبی دارید و میتوانید بنویسید، چه کتب شعر  و چه کتاب های علمی و دانشگاهی، میتوانید اقدام به چاپ آن کنید. چاپ کتاب در دنیای امروزی هم از لحاظ فرهنگی یک اقدام مثبت و سازنده به حساب می آید و هم از لحاظ علمی . بنابر این اگر احساس میکنید که نوشته های شما میتواند موجب پیشرفت یک علم شود و یا در درک و تحلیل یک علم سهیم باشد حتما سعی کنید آنرا به چاپ رسانید. چون تمام اعتبار یک نوشته زمانی نمایان میگردد که منتشر شود و مورد استناد چندین محقق و نویسنده دیگر قرار بگیرد. ممکن است افرادی که تجربه ای در چاپ کتاب نداشته اند، تصور کنند که این فرایند پیچیده و دشوار است و دچار تردید شوند. اما وجود موسساتی چون سینا، کار چاپ متاب را برای شما آسان کرده و تنها با دریافت فایل woed کتاب شما، تمامی مراحل چاپ را انجام داده و کتاب چاپ شده را به شما تحویل می دهد.

تصویر

 

با به وجود آمدن موسسات معتبر چاپ و انتشار کتاب دیگر نگرانی های مرحله چاپ و نگارش مقاله از بین رفته است.شما میتوانید به راحتی درخواست خود را به صورت آنلاین در وب سایت این موسسات ثبت نمایید و فایل کتاب را به کارشناسان موسسه تحویل دهید و از این مرحله به بعد لازم نیست نگران باشید و فقط میتوانید منتظر زمان انتشار کتابتان باشید و اولین نسخه از کتاب را دریافت کنید و نتیجه تلاشهایتان را مشاهده فرمایید.به همین سادگی و در کمترین زمان ممکم میتوانید نوشته هایتان را به صورت رسمی در سطح کشور و یا حتی در موارد بسیار زیادی در سطح بین المللی منتشر سازید.
از سری موسسه های فعال و بسیار معتبر که چندین سال است در مسیر چاپ و ویرایش کتاب فعالیت دارد موسسه سینا میباشد.این موسسه با همکاری یک کادر بسیار مجرب و نمونه در سطح کشور مراحل چاپ یک کتاب را از دریافت مجوز و ویرایش گرفته تا مرحله چاپ و نشر انجام میدهد.هزینه بسیار پایین و دقت عمل کارشناسان این موسسه باعث شده است که در چند سال اخیر این موسسه به بیشترین حد پیشرفت برسد و مشتریان زیادی داشته باشد که از اقدامات این موسسه راضی هستند.

نگارش یگ کتاب ممکن است چندین سال از عمر یک نویسنده را بگیرد تا به مرحله انتشار برسد. بنابر این سعی کنید موسسات جعلی و نامعتبر با اقدامات فریبنده خود باعث از بین رفتن زحماتتان نشود و در انتخاب موسسه مناسب نهایت دقت و تیزبینی را داشته باشید. از کاربران سایت هر موسسه میتوانید پرس و جو کنید و از نهایت دقت و کیفیت اقدامات آنان مطلع شوید.
بعد از اعتماد به معتبر بودن وب سایت باید از وجه دریافتی از شما و مدت زمان نیز مطلع شوید. هر موسسه که در حوزه چاپ کتاب فعالیت داشته باشد باید تضمین کند که در صورت بروز هرگونه مشکل و عدم توانایی حل مشکل وجه دریافتی از شما را بازگرداند و یا در جهت حل مشکل تلاش کند. در غیر اینصورت ممکن است در صورت بروز مشکلات احتمالی وجه دریافتی از شما را پس ندهند و دچار مشکل شوید.
همچنین اگر کتاب را برای تقویت رزومه میخواهید و زمانتان بسیار محدود است و سرعت روند کار برای شما مهم است باید موسسه انتخابی شما تضمین تسریع در روند کار را نیز به شما بدهد تا زمان خود را از دست ندهید و بتوانید از مزایای کتابتان در مراحل استخدامی یا تحصیلی استفاده کنید.

مزایای چاپ کتاب

چاپ یک کتاب برای دانشجویان و اساتید و حتی مدیران و اعضای هیئت علمی مزایای فراوانی دارد و باعث تقویت رزومه میشود.از جمله امتیازاتی که یک کتاب در سطح جامعه دارد میتوانیم به امتیاز مصاحبه دوره دکتری اشاره کنیم.فرهیختگانی که در رزومه شان چاپ کتاب داشته باشند میتوانند چندین امتیاز مصاحبه را کسب نمایند و در اولویت باشند نسبت به بقیه افراد همچنین باعث ارتقای رتبه و درجه اعضای هیئت علمی میشود و میتوانند با ارائه کتاب حکم ترفیع درجه بگیرند که افزایش حقوق و مزایا را در پی دارد.چاپ کتاب همچنین در مراحل استخدامی ادارات دولتی و سازمان های دولتی نیز یک امتیاز ویژه محسوب میشود و کسانی که کتاب چاپ کرده اند میتوانند در اولویت باشند.

اقدامات موسسه سینا در زمینه چاپ کتاب

موسسه سینا یکی از معتبر ترین موسسات چاپ کتاب میباشد که فعالیت خود را چندین سال است که در زمینه چاپ و انتشار کتاب و مقالات علمی شروع کرده است. همکاری کارشناسان بسیار خبره و توانمند از سطح کشور باعث درخشیدن این موسسه در طی چندین سال اخیر شده است. این موسسه به دلیل رعایت رفاه مشتریان در مقابل بروز هرگونه مشکل احتمالی وجه دریافتی از آنها را پس میدهد.پس جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد که زمان و هزینه خود را از دست دهید. اعتماد دو طرفه در این موسسه یکی از ویژگی های بارز مسئولین و مشتریان موسسه  سینا به حساب می آید.

هزینه چاپ کتاب در انتشارات سینا به شرح زیرمی باشد:

هزینه دریافتی

تعدادجلد

تعداد صفحات

700

800

1200

10

20

50

1-250 صفحه

800

900

1300

10

20

50

251-400 صفحه

900

1000000

1400

10

20

50

400-600 صفحه

 

هزینه هر 10 جلد چاپ اضافه 100 هزار تومان برای صفحات تعیین شده بالا

هزینه 10 جلد چاپ اضافه 200 هزار تومان برای صفحات بیشتر از صفحات تعیین شد

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • صفحه آرایی با اخذ تائیدیه مشتری
  • طراحی جلد کتاب اخذ تائیدیه مشتری
  • تهیه شابک فیپا و مجوز وزارت ارشاد
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • ارسال رایگان کتاب های چاپ شده به آدرس مشتریان

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  • موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

تصویر

 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام