سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب از پایاننامه در تبریز

انتشار 8 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

از آنجایی که امتیاز چاپ کتاب امروزه یکی از مهم ترین راههای تقویت رزومه تحصیلی و شغلی میباشد همه افراد در پی راههایی برای چاپ کتاب هستند دانشجویان و اساتید در شهر تبریز برای اینکه بتوانند کتابی به چاپ رسانند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام نمیاند.

چاپ کتاب از پایاننامه در تبریز

با امتیاز پژوهشی چاپ کتاب تقریبا همه محققین آشنا هستند اما به دلیل طولانی بودن روند چاپ کتاب و همچنین هزینه بسیار بالا بسیاری از محققین از این امتیاز صرف نظر میکنند و همچنین به دلیل اینکه نگارش چاپ کتاب خیلی زمانبر و طولانی است از عهده برخی از افراد خارج است و نمیتوانند کتاب را نگارش کنند.اما تنها راه کسب امتیاز چاپ کتاب از طریق نگارش کتاب نمیباشد و شما میتوانید پایاننامه دوره کارشناسی ارشد خود را به کتاب تبدیل کنید و از امتیاز آن استفاده کنید.مراحل تبدیل پایاننامه به کتاب تقریبا شبیه به نگارش یک کتاب واقعی میباشد به این صورت که شما باید ابتدا عنوان مناسب کتاب خود را انتخاب کنید و سپس بخش هایی را که از پاینامه در نظر داشتید که به کتاب تبدیل کنید باید انتخاب کنید و در بخش های مرتبط قرار دهید و سپس فهرست بندی و... که ممکن است برای کسانی که هیچ تجربه ای از این کار ندارند کمی دشوار باشد.و بعد از اینکه بخش های مختلف کتاب را تکمیل کردید و نگارش به اتمام رسید باید سراغ مراحل چاپ کتاب بروید که عبارتند از دریافت همه مجوز های مورد نیاز چاپ و ...را دریافت کنید و کتاب صفحه آرایی کنید و جلد و... همینطور که میبینید مراحل چاپ نیز طولانی است و زمان بر محققینی که قصد تبدیل پایاننامه به کتاب را دارند اما از عهده آن بر نمی آیند میتوانند با کارشناسان موسسه سینا تماس بگیرند تا در اسرع وقت پایننامه را به کتاب تبدیل کنند و مجوز های چاپ و نشر کتاب را اخذ کنند و کتاب آماده چاپ باشد.

مراحل تبدیل پایاننامه به کتاب در موسسه سینا

از آنجایی که کتاب باید شکل کوتاه شده از پایاننامه باشد کارشناس موسسه در اولین مرحله دریافت پایاننامه از شما وظیفه دارد که پایاننامه را ابتدا پایاننامه را مطالعه کند و سپس آنرا به صورت خلاصه و کوتاه تبدیل کند کتابهایی که بسیار حجیم هستند و قیمت آنها بالا میباشد طرفداران کمتری دارند و به همین دلیل بهتر است که کتاب شکل مختصر شده ای از پایاننامه باشد.در مرحله بعدی کارشناسان ومحققین موسسه مقالاتی که در آنها داده های آماری وجود دارد و روش تحقیق را از بخش های کتاب حذف میکنند چون خواننده کتاب نیازی به روش های آماری ندارد.و سپس جاگذاری بخش های مختلف کتاب و تنظیم آن و همچنین فهرست گذاری و ... بعد از اینکه نگارش کتاب تمام شد باید کتاب را به بخش ویرایش و چاپ ارسال کند تا همه مراحل ویرایش و چاپ نیز انجام شود.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • صفحه آرایی با تائیدیه مشتری
  • طراحی جلد کتاب با تائیدیه مشتری
  • تهیه شابک فیپا و مجوز 
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • ارسال رایگان کتاب چاپ شده به آدرس ذکر شده

بعد از اتمام مراحل ویرایش پایاننامه و تبدیل آن به کتاب و چاپ کتاب شما میتوانید از امتیاز آن استفاده کنید.موسسه سینا در شهر تبریز تنها موسسه ای میباشد که این فرایند را برای شما محققین عزیز در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام میدهد همچنین هزینه تمامی خدمات در موسسه سینا بسیار پایین میباشد و نیازی نیست که با صرف هزینه های هنگفت صاحب امتیاز چاپ کتاب شوید.کارشناسان موسسه در تمام زمانی که پایاننامه شما در دست اقدام است همراه شما خواهند بود و شما میتوانید از روند کار مطلع شوید.

شهر تبریز با دارا بودن چندین دانشگاه و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی و....یکی از فعال ترین شهر ها در حوزه چاپ مقاله و کتاب است و در این شهر فرهیختگان عزیز میتوانند برای تمامی خدمت دانشگاهی از طریق این موسسه اقدام کنند.

روش هایی ارتباطی موسسه و ثبت سفارش در موسسه سینا:

 میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را در موسسه ثبت کنید و همچنین میتوانید از طریق آدرسایمیل: pub.sina@gmail.com اقدام به ثبت سفارش کنید.

میتوانید با شماره تماس های زیر تماس بگیرید و به صورت مستقیم با کارشناس موسسه صحبت کنید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام