سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب به نام شما

انتشار 12 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای کسانی که قصد چاپ کتاب دارند این سوال پیش می آید که ایا اگر از موسساتی که در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارند کمک بگیریم و روال چاپ کتاب را به آنها وا گذار کنیم چقدر زمان میبرد که کتاب چاپ شود و آیا کتاب با نام خود نویسنده چاپ خواهد شد؟برای پاسخ به همه سوالاتی که در ذهنتان برای چاپ کتاب وجود دارد مطالب این بخش را مطالعه فرمایید.

چاپ کتاب به نام شما

چاپ کتاب

این روز ها پای صحبت هر دانشجو و استادی بنشینید حتما در مورد دغدغه های چاپ کتاب و مقاله به شما خواهند گفت چاپ کتاب و مقاله بسیار امتیاز آور میباشد و همه خواهان چاپ کتاب هستند اما به دلیل طولانی بودن مراحل چاپ کتاب و به دلیل اینکه هزینه زیادی دارد دانشجویان نمیتوانند با اطمینان خاطر در این راه گام بردارند و نگران از دست دادن هزینه خود هستند.دانشجویی که برای اولین بار میخواهد یک کتاب چاپ کند ممکن است در هر یک از مراحل چاپ کتاب دچار مشکل شود و از عهده آن برنیاید به منظور کمک به نویسندگان عزیز امروزه موسسات بسیار معتبر زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و میتوانید برای چاپ کتاب از طریق این موسسات اقدام فرمایید و از آنجایی که کیفیت یک اصل بسیار ضروری و مهم میباشد میبایست موسسه ای را انتخاب کنید که کیفیت چاپ کتاب های بسیار بالا باشد کیفیت چاپ کتاب بسیار امر مهمی میباشد چون هیچ کس علاقه ای به مطالعه کتاب هایی که کیفیت آنها پایین باشد ندارد از موسساتی که به صورت انلاین خدمات چاپ کتاب را به صورت تضمینی ارائه میکند موسسه سینا میباشد این موسسه با کادری مجرب و حرفه ای کتاب شما عزیزان را با نام خودتان در عرض کمترین زمان و با هزینه بسیار پایین چاپ میکند تا شما عزیزان بتوانید از امتیازات آن استفاده کنید.موسسه سینا با سابقه چندین ساله ای که در زمینه چاپ کتاب دارد میتواند سریعا همه مراحل اداری و قانونی چاپ کتاب را پشت سر گذارد و هرچه سریعتر کتاب را آماده چاپ کند.

مراحل چاپ کتاب

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

اگر برای اولین بار است که میخواهید کتابی را چاپ کنید توصیه ما به شما عزیزان این است که چاپ کتاب با تیراژ پایین را انتخاب کنید زیرا خدمات چاپ کتاب با تیراژ پایین هم هزینه پایینی دارد و هم از میزان فروش کتابتان اطمینان حاصل میکند اگر برای اولین بار کتاب با تیراژ بسیار بالا را به بازار عرضه کنید در این  صورت ممکن است که کتاب فروش خوبی نداشته باشد و همه هزینه ای که برای چاپ آن کرده بودید از دست برود بنابر این تا حد امکان از چاپ کتاب با تیراژ بسیار پایین استفاده نید.

خدمات موسسه سینا به صورت کاملا آنلاین میباشد و نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد و شما عزیزان در هر شهر و دانشگاهی که مشغول به تحصیل هستید میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ارائه کنید تا کارشناسان روال پیگیری را آغاز کنند به جز نگارش کتاب و تحویل فایل به کارشناس شما نیازی نیست که کاری انجام بدهید. ما همه روند کار را طی خواهیم کرد و فایل آماده شده را به شما تحویل میدهیم.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  •  اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  •  اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  •  اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  •  اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛

موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
قیمت کتاب درباره کودکان ابتدایی چند؟
سلام و عرض ادب احتراما برای معرفی کتاب های جدیدالنشر خارجی و چاپ در خدمت هستیم. برای معرفی کتاب می توانید درخواست را از طریق سایت قسمت معرفی کتاب ثبت بفرمایید تا سفارش شما ثبت شده و اقدام شود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

Shafagh Lotfizadeh
قیمت کتاب درباره کودکان ابتدایی چند؟
1 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
لطفا تماس حاصل فرمایید
سلام و عرض ادب بله به روی چشم حتما با شما در ارتباط خواهیم بود. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

علی رستم خانی
لطفا تماس حاصل فرمایید
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام