سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب با نازلترین قیمت

انتشار 8 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

امروزه با توجه به فزایش زیاد قیمت های چاپ و کاغذ هزینه های چاپ کتاب افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است و برای اینکه بتوانید این هزینه ها را به حداقل کاهش دهید میتوانید از مشاورین و کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید در موسسه سینا همه مراحل چاپ کتاب با نازلترین قیمت انجام میشود.

چاپ کتاب با نازلترین قیمت

کتاب یکی از قوی ترین و معتبر ترین ابزار ها برای انتقال افکار و توجیه اقتصادی و توجیه افکار میباشد و همچنین برای نویسنده کتاب مزایای بسیار زیادی تعلق میگیرد که از جمله عوامل تشویق کننده ی نویسندگان برای چاپ کتاب میباشد خوشبختانه در کشور ما در طی سالهای اخیر با توجه به پیشرفت فرهنگی مردم گرایش زیادی به مطالعه کتاب دارند و کتاب های چاپ شده به فروش میرود جامعه ای که افراد آن اهل مطالعه و فرهنگ باشند به طب جامعه پیشرفته و روبه رشدی میباشد خلاصه چاپ کتاب اهمیت بسیار زیادی دارد و مزایای زیادی هم برای جامعه و هم برای خود شخص دارد.ولی این روز ها با توجه به هزینه های بسیار زیاد چاپ کتاب نویسندگان نمیتوانند به سادگی کتاب خود را چاپ کنند و مجبور به پرداخت هزینه های زیادی میشوند که این یکی از عوامل اصلی منصرف کننده نویسندگان برای چاپ کتاب میباشد.

اما موسسه سینا در پی حل مشکلات نویسندگان عزیز شرایطی فراهم آورده است که بتوانند با کمترین هزینه و در زمان بسیار کوتاه کتاب خود را چاپ کنند و دچار دردسر نشوند.

 

تصویر

چاپ کتاب با نازلترین قیمت در موسسه سینا

موسسه سینا یکی از موسسات بسیار معتبر در زمینه خدمات دانشگاهی میباشد که چاپ و انتشار کتاب یکی از اصلی ترین خدمات این موسسه میباشد خدمات چاپ کتاب در موسسه سینا با نازلترین قیمت و با کیفیت بسیار بالا انجام میشود فقط کافی است که فایل کتاب خود را به کارشناس تحویل دهید تا هر چه سریع تر مراحل پیگیری و رسیدگی اغاز شود.

مراحل چاپ کتاب

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

البته مراحل بالا را هر نویسنده ای میتواند طی کند ، اما مشکل بسیاری از دانشجویان کمبود وقت است.با قرارداد با یک موسسه ی معتبر و با تجربه ، شما در وقت و هزینه صرفه جویی میکنید و با تعاملات خوب برخی موسسات با نفوذ ، حتی میتوانید کتاب خود را بفروش هم برسانید.

روش های چاپ کتاب

برای چاپ کتاب روش های متفاوتی وجود دارد ، اما در این بخش ما به دو روش معمول چاپ کتاب کفایت میکنیم:

چاپ دیجیتال : این روش را معمولا چاپ با تیراژ پایین می نامند و در آن از فیلم و زینک استفاده نیست.معمولا کتاب هایی با نسخه های زیر 200 عدد را با این روش به چاپ میرسانند.

چاپ افست : این روش دارای کیفیت بسیار مطلوبی نسبت به چاپ دیجیتال است و میتوان بهترین روش چاپ را چاپ افست نامید.در نمونه هایی که تعداد نسخه ی آن ها بالای 1000 عدد است ، این روش مقرون به صرفه خواهد بود.

سایز یا قطع کتاب

  • قطع های زیادی برای چاپ یک کتاب وجود دارد که مهمترین آن ها :
  • سایز رقعی ( 14.5 * 21 )که بیشتر برای کتابهای ادبی و عمومی استفاده می شود.
  • سایز وزیری(17.5 * 25) که بیشتر برای کتابهای دانشگاهی و تخصصی استفاده می شود.
  • سایز رحلی(21 * 29) که بیشتر برای کتابهای کمک درسی استفاده می شود.
  • البته انتخاب سایز کتاب محدودیت ندارد و کاملا سلیقه ای است.

برای اطلاع از هزینه های چاپ کتاب میتوایند از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و تمامی سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.

چاپ کتاب در تمامی زمینه ها در موسسه سینا انجام میشود:

چاپ کتاب های دانشگاهی,چاپ کتاب های کودک چاپ رمان ,چاپ کتاب های علمی و....در موسسه انجام میشود همچنین به دلیل ارائه آنلاین خدمات در موسسه سینا نویسندگان عزیز از همه شهر ها میتوانند سفارش خود را ثبت نمایند تا هر چه سریع تر رسیدگی شود برای کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه های چاپ کتاب میتوانید ازطریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام