سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب در مشهد

انتشار 12 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

اگر در شهر های مختلف به دنبال موسسه معتبر هستید که کار چاپ کتاب را به آنها وا گذار نمایید و کیفیت و زمان و هزینه برای شما مهم است میتوانید هم اکنون در هر شهری که هستید سفارش خود را در موسسه سینا ثبت نمایید تا کارشناسان موسسه هر چه سریعتر رسیدگی را آغاز کنند.

چاپ کتاب در مشهد

دانشجویان و اساتید عزیز در شهر مشهد اگر به دنبال یک موسسه معتبر برای چاپ کتاب میگردید ما موسسه سینا را به شما عزیزان توصیه میکنیم در موسسه سینا همه مراحلی که برای چاپ کتاب لازم است توسط متخصصی بسیار خبره و با سابقه طی میشود و نیازی نیست که نگران از دست دادن کیفیت و زمان باشید ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شما عزیزان بتوانید کتاب خود را در اسرع وقت چاپ کنید و کیفیت نیز بالا باشد موسسه سینا یکی از موسسات بسیار معتبری است که چندین سال سابقه در این زمینه دارند بنابر این نیازی نیست که نگران کیفیت ترجمه باشید و فقط کافیست که از طریق یکی از روش های آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید تا در این موسسه رسیدگی شود.

با توجه به اینکه شهر مشهد یکی از شهر های بسیار پیشرفته فرهنگی میباشد و تعداد دانشگاه های سراسری و آزاد و مراکز آموزش عالی در این شهر ها زیاد میباشد به همین منظور دانشجویان و اساتید بیشتری هستند که نیاز به کسب امتیاز چاپ کتاب داشته باشند و بخواهند کتابی چاپ کنند فرهیختگان عزیز در صورت نیاز میتوانند سفارش خود را توسط روش های آنلاین در این موسسه ثبت کنند و نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد نگران کیفیت چاپ کتاب نباشید چرا که با توجه به سابقه بسیار زیاد کارشناسان موسسه سینا همه مراحل چاپ کتاب با دقت و سرعت و کیفیت طی خواهد شد.

مراحل چاپ کتاب

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

موسسه سینا هم اکنون آماده عقد قرار داد با شما عزیزان برای ترجمه و چاپ کتاب های تخصصی در همه زمینه ها میباشد و اگر نیاز دارید که کتابی را ترجمه و چاپ کنید هم اکنون توسط یکی از راههای ارتباطی زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت روال کار را آغاز کنند.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  •  اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  •  اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  •  اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  •  اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛

موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

چاپ کتاب در موسسه سینا در همه زمینه های چا کتاب کودک چاپ کتاب علمی کتاب دانشگاهی چاپ کتاب های داستانی و ... بنابر این در هر حوزه و رشته ای که هستید و میخواهید که کتابی چاپ کنید میتوانید از موسسه سینا کمک بگیرید.

برای سفارش چاپ کتاب در موسسه سینا میتوانید هم اکنون از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیاز خود را اخذ نمایید.

هزینه های چاپ کتاب با توجه به تعداد تیراژ و تعداد جلد کتاب همچنین نوع کتاب کاملا متفاوت میباشد و شما میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت های آنلاین و بروز سفارش خود را ثبت نمایید تا هر چه سریعتر مراحل پیگیری و رسیدگی آغاز شود.

راههای ارتباطی و ثبت سفارش در موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام