سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب در تبریز

انتشار 8 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از فعالیت های پژوهشی که بیشترین امتیاز را بین محققین دارد امتیاز چاپ کتاب میباشد.کتاب جز معتبر ترین و قوی ترین اسناد علمی میباشد که در طول چند سال تحصیلی برای یادگیری بهترین منبع کتاب معرفی شده است اما پروسه چاپ کتاب کمی طولانی میباشد که این باعث میشود افراد نخواهند وارد این پروسه زمانبر و طولانی شوند.

چاپ کتاب در تبریز

تا کنون بسیار پیش آمده است که اشخاص کتاب شعر نوشته علمی و یا مطلب دیگر داشته باشند و یا حتی بخواهند که داستان های کودکانه چاپ کنند اما به علت روند طولانی چاپ کتاب و دشواری هایی که دارد بسیاری از افراد از چاپ کتاب منصرف میشوند برای چاپ کتاب ابتدا باید مجوز هایی رسمی از برخی ادارات و سازمان ها اخذ شود که برای برخی از افراد مرحله بسیار سختی محسوب میشود اما امروزه این مشکل به دلیل وجود موسساتی که در چاپ کتاب و مقاله راهنمایی میکنند حل شده است و افراد میتوانند با اعتماد به این موسسات کتاب خود را بعد از اتمام نگارش به این موسسات واگذار نماییند و فقط منتظر دریافت نسخه چاپ شده کتاب باشید.یکی از موسساتی که در زمینه پذیرش و چاپ کتاب فعالیت دارد موسسه سینا میباشد این موسسه همه خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه میکند این موسسه چون همه خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه میکند پس نه تنها در شهر تبریز بلکه در کلیه شهر ها خدمت چاپ کتاب ارائه میکند و همه نوسیندگان در همه شهر ها میتوانند با همکاری این موسسه کتاب خود را چاپ کنند.مراحل چاپ یک کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که:

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • صفحه آرایی با اخذ تائیدیه مشتری
  • طراحی جلد کتاب اخذ تائیدیه مشتری
  • تهیه شابک فیپا و مجوز وزارت ارشاد
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • ارسال رایگان کتاب های چاپ شده به آدرس مشتریان

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  • موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

هزینه چاپ کتاب در موسسه سینا

هزینه چاپ کتاب تابع شرایط و مقتضیات اقتصادی و اجتماعی است. امروزه با توجه به گستردگی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بسیاری از کتاب ها به صورت دیجیتالی در این فضا انتشار می یابند. به علاوه برخی مراکز، مانند مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، کتاب ها و آثار علمی را به صورت نرم افزار تهیه نموده و بیش از صدها جلد کتاب را در قالب یک نرم افزار در اختیار پژوهشگران قرار داده اند.  همه این موارد نقش مؤثری در کاهش فروش کتاب های چاپی خواهد داشت و نتیجه آن بالارفتن قیمت کتاب خواهد بود و بالارفتن قیمت کتاب نیز به معنی کمتر شدن فروش آن است. این امر، در افزایش هزینه های تولید و نشر کتاب اثر گذار است. از طرفی، گرانی کاغذ، کمبود متخصص در صنعت چاپ، بالارفتن هزینه کارگری، گرانی لوازم چاپ نیز خود می تواند به افزایش هزینه های چاپ و نشر منجر شود.

دانشجویان اساتید و محققین و کسانی که میخواهند برای چاپ کتاب اقدام کنند میتوانند هم اکنون از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام نمایند در این موسسه همه خدمات پذیرش و چاپ کتاب به صورت صد در صد تضمینی و با بهترین کیفیت انجام میشود و مراحل اخذ مجوز توسط این موسسه به سادگی انجام میشود.برای اخذ مشاوره و هرگونه سوال میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام