سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب در تیراژ پایین

انتشار 30 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

چاپ کتاب برای نویسندگان جوان و تازه کاری که برای اولین بار میخواهند کتاب چاپ کنند بسیار دشوار میباشد و همچنین این نگرانی را دارند که نمیدانند کتاب به فروش خواهد رفت یا نه به همین دلیل بهتر است که این نویسندگان تازه کار چاپ کتاب را با تیراژ پایین انتخاب کنند.

چاپ کتاب در تیراژ پایین

چاپ کتاب

چاپ کتاب یک اقدام فرهنگی بسیار مثبت و سازنده میباشد که هم موجب پیشرفت سطح علمی و تخصصی کشور میشود و هم موجب ارتقای رزومه فرد میشود دانشجویان میتوانند برای اینکه رزومه شغلی و تحصیلی خود را تقویت کنند یک کتاب به چاپ برسانند چاپ کتاب مزایای بسیار زیادی دارد و بسیار با اهمیت میباشد و دانشجویان و اساتیدی که تا کنون اقدام به چاپ کتاب نکرده اند و اکنون میخواهند کتابی را به چاپ برسانند ابتدا باید هدف خود را از چاپ کتاب مشخص کنند.

  • چاپ کتاب را صرفا برای تقویت رزومه و استفاده از امتیاز آن میخواهند.
  • چاپ کتاب را برای فروش و کسب درآمد میخواهند.
  • چاپ کتاب را برای به اشتراک گذاری دانش و تجربیات خود با دیگران میخواهند.

آن دسته از اساتید و دانشجویانی که هدف از چاپ کتاب را تقویت رزومه میخواهند بنابر این نمیخواهند که هزینه بسیار زیادی را صرف کنند و به دنبال بهینه ترین راهها برای چاپ کتاب میباشند.میتوانند از چاپ کتاب با تیراژ کم استفاده کنند تا هزینه کمتری داشته باشد.

اگر چاپ کتاب را برای کسب در آمد میخواهید در این صورت نیز اگر از فروش کتاب اطمینان دارید میتوانید چاپ کتاب را با تیراژ بالا انجام دهید و به بازار عرضه کنید که این هزینه نسبتا زیادی خواهد داشت اما اگر از میزان فروش کتاب اطمینان ندارید میتوانید چاپ کتاب با تیراژ بسیار پایین را انتخاب کنید که این هزینه پایین تری دارد و به شما کمک میکند تا بدون صرف هزینه زیادی کتاب را چاپ کنید.

اگر چاپ کتاب را برای به اشتراک گذاری تجربیات و دانش خود با دیگران میخواهید میتوانید برای صرفه جویی در هزینه ها از چاپ کتاب با تیراژ کم استفاده کنید و اگر هزینه برایتان مهم نیست میتوانید کتاب را با تیراژ بالا عرضه نمایید.

در گذشته این امکان برای نویسندگان وجود نداشت که بتوانند از خدمات چاپ کتاب با تیراژ دلخواه استفاده کنند اما اکنون در موسسه سینا شرایطی فراهم آمده است که نویسندگان میتوانند از خدمات چاپ کتاب با تیراژ دلخواه استفاده کنند و ابتدا از میزان فروش کتاب اطمینان حاصل کنند و سپس در صورت رضایت اقدام به چاپ بقیه نسخه های کتاب کنند.

چاپ کتاب در موسسه سینا در تیراژ دلخواه و با هزینه دلخواه انجام میشود و میتوانید در هر زمینه ای که احتیاج به چاپ کتاب داشتید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا ترجمه ویرایش و چاپ کتاب ها توسط مجرب ترین محققین و کارشناسان و با هزینه بسیار پایینی انجام میشود.

برای چاپ کتاب در تیراژ دلخواه میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان و محققین در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را برای چاپ کتاب اخذ نمایید.

ما در این مجموعه گرد هم آمده ایم تا شما عزیزان را برای چاپ کتاب با هزینه پایین و کیفیت بالا و راهنمایی کنیم کارشناسان ما در این مجموعه تا زمان تحویل نسخه چاپ شده کتاب همراه شما خواهند بود فقط کافی است که از طریق یکی از راههای ارتباطی آنلاین سفارش خود را ثبت نماییدو فایل آماده کتاب را به همراه کپی کارت ملی به کارشناس تحویل دهید تا کارشناسان ما روال کا را آغاز کنند.

جهت ثبت سفارش و اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و هزینه و نحوه عقد قرارداد و همکاری میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارنشاسان موسسه در ارتباط باشید.کارشناسان ما در موسسه سینا به صورت 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان میباشند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام