سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب در یک ماه

انتشار 5 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

چاپ کتاب امتیازات زیادی برای شما دارد اما در صورتی که بتوانید تا زمان استفاده کتاب را چاپ نمایید اگر بعد از گذشت زمان مورد نظرتان کتاب را چاپ کنید در این صورت اعتباری نخواهد داشت و نخواهید توانست امتیاز آنرا کسب نمایید.

چاپ کتاب در یک ماه

از جمله امتیازاتی که چاپ یک کتاب برای پژوهشگران عزیز در پی دارد میتوان اشاره به کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری و امتیاز های استخدامی اشاره کرد البته چاپ کتاب مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه مطلب اشاره خواهیم کرد ولی دو مورد از مهم ترین آنها این دو امتیاز بودند که میتوانید از این دو استفاده کنید اما در صورتی که زمان کمی تا روز مصاحبه دکتری باقی مانده است و میخواهید هر چه زود تر کتاب را چاپ کنید و از امتیاز آن استفاده کنید میتوانید از خدمات چاپ فوری در موسسه سینا استفاده نمایید کارشناسان موسسه سینا میتوانند در صورت نیاز کتاب شما را به صورت فوری و در زمان بسیار کوتاهی چاپ کنند.چاپ کتاب در یک ماه در موسسه سینا شعار نمیباشد فقط کافیست که فایل کتاب خود را تحویل دهید تا مراحل پیگیری و رسیدگی آغاز شود و به صورت کاملا فوری کتاب چاپ شود.موسسه سینا با سابقه چندین ساله در زمینه چاپ کتاب توانسته است که اثبات کند که چاپ کتاب در عرض یک ماه در این موسسه امکان پذیر است.

در این موسسه خدمات چاپ کتاب فوری در همه زمینه ها ارائه میشود از جمله خدمات موسسه سینا میتوان اشاره به چاپ رمان چاپ کتاب کودک چاپ کتاب علمی و ... اشاره کرد.در صورتی که زمانتان محدود است و میخواهید هر چه زود تر کتابی چاپ کنید میتوانید از طریق موسسه سنیا اقدام فرمایید در موسسه سینا همه خدمات پذیرش و چاپ مقالات با کمترین هزینه و به صورت کاملا فوری ارائه میشود.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

مزایای چاپ کتاب

  • داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی با ارزش بوده و اهمیت زیادی دارد.
  • داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 نمره در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.
  • می دانید اگر عضو بنیاد نخبگان شوید می توانید از مزایای آن همچون وام 5 تا 25 میلیون تومانی بهره مند شوید. داشتن کتاب بیشترین تاثیر را در این امر دارد که موسسه سینا بهترین خدمات را در این زمینه به شما می دهد.
  • بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که کتاب علمی و پژوهشی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی و حتی گرفتن پذیرش در دانشگاه های معتبر خارج یک امتیاز ارزشمند محسوب می شود. تبدیل پایان نامه به کتاب با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است.
  • کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را با حمایت موسسه سینادر تیراژهای کم حتی 10 جلد چاپ نمایند. 
  • همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود.

جهت سفارش چاپ کتاب در موسسه سینا میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید تا کارشناسان موسسه هر چه سریع تر رسیدگی کنند.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

    ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام