سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب معماری

انتشار 8 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

رشته معماری یکی از رشته های بسیار پر طرفدار گروه فنی مهندسی میباشد که داوطلبان این رشته میتوانند تا مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند و بعد از اتمام دوره تحصیلی میتوانند در ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کارشوند.

چاپ کتاب معماری

رشته معماری از رشته های گروه فنی مهندسی میباشد که برای ورود به این رشته داوطلبان علاوه بر شرایط تحصیلی احتیاج به ذوق و استعداد هنری نیز دارند تا بتوانند ساختمان ها و طرح ها و نقشه های کاربردی ارائه کنند.یک مهندس معمار چند سال از عمر خود را صرف تحصیل میکند تا بتواند در زیباسازی و استحکام هر چه بیشتر ساختمان های شهر تلاش کند .برخی این رشته را مشابه با رشته مهندسی عمران میدانند اما این دو رشته با هم تفاوت های بسیاری دارند.

برای ساخت هر سازه ای ابتدا باید نقشه های آن تهیه گردد. نقشه های یک ساختمان به دو دسته نقشه های معماری و نقشه های سازه تقسیم می شوند. نقشه های معماری باید قبل از نقشه های سازه و توسط مهندس معمار طراحی شوند. البته برای ساختمان های کوچک مهندس عمران نیز می تواند نقشه های معماری را خودش طراحی کند. همانطور که مهندس معمار نیز در ساختمان های کوچک می تواند نقشه های سازه را خودش طراحی کند. ولی در سازه های بزرگ مثل برج های مسکونی یا تجاری، بیمارستان، دانشگاه و … نقشه های معماری باید توسط مهندس معمار طراحی شوند.

نقشه های معماری شامل پلان های مختلف ساختمان، برش و نمای ساختمان می باشد. محل و مشخصات کاربری ها (برای ساختمان مسکونی مثلا آشپزخانه، اتاق خواب، هال، اتاق نشیمن و …) در این نقشه ها مشخص می شوند.

داوطلبان رشته معماری بیشتر خودشان میتوانند شروع به اشتغال کنند و در ارائه طرح ها و نقشه های بزرگ و کوچک به شرکت ها فعالیت کنند و یا در صورت نیاز میتوانند در اداراتی از جمله شهرداری اداره راه و ساختمان فعالیت کنند.دانشجویان رشته معماری هم میتوانند به صورت پیمانکاری و هم به صورت رسمی همکاری کنند.

دانشجویان رشته معماری نیز همانند سایر رشته ها برای اینکه بتوانند امتیازات پژوهشی کسب نمایند مجبور به تقویت رزومه خود میباشند و برای تقویت رزومه باید اقدام به چاپ مقاله یا چاپ کتاب کنند چاپ کتاب از جمله اقدامات پژوهشی میباشد که اعتبار زیادی به رزومه میبخشد و میتوانید برای تقویت رزومه کتاب چاپ کنید برای چاپ کتاب در رشته معماری میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا همه مراحل چاپ و انتشار کتاب در بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام میشود و میتوانید به سادگی فقط فایل کتاب را تحویل دهید تا مراحل پیگیری و چاپ با سرعت هر چه تمام انجام شود.

مراحل چاپ کتاب در رشته معماری در موسسه سینا

  • صفحه آرایی همراه با اخذ تائیدیه مشتری
  •  طراحی جلد کتاب همراه با اخذ تائیدیه مشتری
  •  تهیه شابک، فیپا و مجوز وزارت ارشاد
  •  درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  •  ارسال رایگان کتابهای چاپ شده به آدرس مشتریان گرانقدر
  • تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ دلخواه در موسسه سینا

دانشجویانی که مراحل نویسندگی کتاب را انجام داده اند میتوانند توسط مراحل فوق کتاب را چاپ کنند اما اگر هنوز اقدام به نگارش کتاب نکرده اید و بازه زمانی بسیار کوتاهی تا مصاحبه دکتری و یا دیگر شرایطی که احتیاج به امتیاز چاپ کتاب خواهید داشت میتوانید فایل پایاننامه خود را به کارشناسان موسسه تحویل دهید تا هر چه سریع تر روال کار آغاز شود تبدیل پایاننامه به کتاب از ساده ترین روش هایی است که میتوانید امتیاز چاپ کتاب را کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه های چاپ کتاب میتوانید از طریق راههای ارتباطی آنلاین زیر اقدام فرمایید و اطلاعات مورد نیازتان را در مورد زمان و هزینه کسب نمایید.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛

موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

برای ارتباط با کارشناسان موسسه سینا میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید تا هم سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام