سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب مهندسی

انتشار 8 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان و اساتید در هر رشته در صورتی که در رشته مرتبط کتابی را چاپ کنند امتیاز بیشتری برایشان تعلق میگیرد.در صورتی که در زمینه هر یک از رشته های مهندسی میخواهید کتابی چاپ کنید میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید در موسسه سینا همه مراحل چاپ کتاب در بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود.

چاپ کتاب مهندسی

موسسات بسیاری هستند که در زمینه ارائه خدمات دانشگاهی فعالیت دارند یکی از این موسسات که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه خدمات چاپ کتاب در همه زمینه ها را ارائه میکند موسسه سینا میباشد ارائه خدمات چاپ کتاب در موسسه سینا به ترتیب مراحل زیر میباشد:

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که ابتدا میبایست فایل کتاب را توسط یکی از روش های آنلاین به کارشناسان موسسه تحویل دهید تا هر چه سریع تر روال پیگیری آغاز شود.

در اولین مرحله کارشناس موسسه فایل کتاب را صفحه آرایی و مرتب میکند و به شکل یک کتاب تبدیل میکند.این مرحله اولین مرحله در چاپ کتاب میباشد و بعد از صفحه آرایی باید طراحی جلد کتاب انجام شود از آنجایی که جلد کتاب تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد باید با دقت و ظرافت کامل طراحی شود.بعد از طراحی جلد تقریبا فایل کتاب آماده چاپ میشود.فایل آماده شده کتاب به مرحله اخذ مجوز های لازم و ضروری میرود و میبایست تمامی مجوز هایی که برای چاپ یک کتاب لازم است اخذ شود مجوز های ضروری برای چاپ کتاب شامل دریافت شابک و فیپا و اخذ مجوز از اداره فرهنگ ارشاد اسلامی میباشد.در واقع میتوان گفت سختترین و زمانبر ترین مرحله اخذ مجوز های لازم و ضروری میباشد اما با توجه به سابقه و مهارت بسیار بالایی که کارشناسان موسسه سینا در زمینه چاپ کتاب دارند میتوانند کتاب های شما را با بهترین کیفیت چاپ کنند.

موسسه سینا با بهره گیری از یک کادر مجرب و متخصص میتواند کتاب های شما در هر زمینه ای که باشد را با بهترین کیفیت چاپ کند تا شما عزیزان بتوانید به سادگی از امتیازات آن استفاده کنید.

چاپ کتاب در هر یک از رشته های گروه فنی مهندسی در موسسه سینا انجام میشود.چاپ کتاب در رشته های عمران,معماری,نفت,مهندسی پزشکی,هوافضا,شیمی,برق,کامپیوتر و.... که در هر یک از رشته های فوق دانشجویان و اساتید برای کسب امتیازات پژوهشی مجبور به چاپ کتاب میباشند از جمله امتیازاتی که هر فرد نویسنده کتاب میتواند کسب کند میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ارتقای رتبه علمی در بین سایر محققین

کسب امتیاز در مصاحبه دکتری 

کسب امتیاز در مصاحبه های شغلی دولتی و خصوصی

کسب نمره کامل پایاننامه

ارتقای شغلی 

و...

چاپ کتاب امتیازات زیادی دارد که به چند نمونه از آنها در این قسمت اشاره کردیم و بسیاری از امتیازات پژوهشی دیگر که میتوانید با چاپ کتاب کسب نمایید.

مراحل چاپ کتاب در یک نگاه:

  • تکمیل کتاب،
  • ویرایش و غلط گیری توسط نویسنده و یا ویراستاران موسسه
  • عقد قرارداد با انتشارات و تحویل فایل به موسسه.
  • گرفتن شابک- فیپا و مجوز توسط موسسه.
  • آماده شدن طرح جلد توسط موسسه و یا نویسنده.
  • انتشار کتاب توسط موسسه و تحویل آن درب منزل نویسنده

در مورد رشته های گروه مهندسی

در هر یک از رشته های گروه مهندسی که تحصیل میکنید میتوانید در مراکز تولیدی و صنعتی مانند کارگاه ها و کارخانه ها شروع به کار کنید.تحصیل در رشته های گروه مهندسی نسبت به سایر رشته ها تقریبا سخت تر است و نیاز به تمرکز و قدرت ذهنی بالاتری دارد در هر یک از رشته های گروه مهندسی که مشفول تحصیل میباشد و در هر شهر و دانشگاهی که حضور دارید میتوانید هم اکنون سفارش خود را برای چاپ کتاب های مهندسی در این موسسه ثبت نمایید.

اگر نیاز به امتیاز چاپ کتاب دارید اما هنوز اقدام به شروع کردن آن نکرده اید توصیه ما به شما عزیزان این است که از خدمات استخراج کتاب از پایاننامه استفاده کنید در موسسه سینا خدمات ارزنده دیگری که ارائه میشود خدمات استخراج کتاب از پایاننامه های دوره کارشناسی ارشد و دکتری میباشد در هر دوره ای که هستید و پایاننامه شما آماده دفاع میباشد میتوانید فایل پایاننامه را به کارشناس موسسه تحویل دهید تا هر چه سریع تر یک الی دو کتاب از آن استخراج شود.

راههای ارتباطی با موسسه جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و هزینه های چاپ کتاب میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام