سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب موسیقی

انتشار 9 خرداد 1398
مطالعه 2 دقیقه

موسیقی یکی از رشته هایی است که همانند سایر رشته های هنر طرفداران خاصی دارد برای اینکه داوطلبان این رشته بتوانند به مدارج عالیه تحصیلی دست یابند باید رزومه خود را تقویت کنند و برای تقویت رزومه احتیاج به ارائه کتاب و مقاله دارند.

چاپ کتاب موسیقی

شاید این سوال و دغدغه بسیاری از نویسندگان باشد که نمیدانند از کجا باید مراحل چاپ کتاب را آغاز کنند و همیشه در پی راه های بهینه ای هستند که بتوانند از طریق آن کتاب به چاپ برسانند برای چاپ کتاب در حوزه های موسیقی میتوانید از خدمات موسسه سینا برای چاپ کتاب استفاده کنید در موسسه سینا همه خدمات چاپ کتاب با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام میپذیرد و میتوانید از طریق این موسسه کتاب موسیقی بسیار با کیفیت چاپ کنید.در پاسخ به سوالات ناشرین عزیز باید بگوییم که روند چاپ کتاب یکسان است چه خود شما بخواهید کتاب را چاپ کنید و چه موسسات این کار را انجام دهند فرقی ندارد روال کار یکسانی باید طی شود فقط با این تفاوت که موسسات معتبر به دلیل سابقه بسیار زیادی که در زمنیه مراحل اداری و قانونی چاپ کتاب دارند میتوانند هر چه سریعتر کتاب را چاپ کنند.

مراحل چاپ کتاب موسیقی

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده 
برای چاپ کتاب موسیقی ناشر باید به سبک موسیقی که قرار است آن کتاب در باره آن به چاپ برسد توجه زیادی کند، زیرا معمولا برخی از کتاب های آموزشی موسیقی، کتاب مصور است، در نتیجه میزان شفافیت تصاویر نقش مهمی در یادگیری خواننده دارد، در نتیجه در اینگونه موارد باید چاپ کتاب موسیقی با وضوح بالا صورت گیرد.
 

تصویر

 
یکی از نکات مهم در چاپ کتاب موسیقی استفاده از صفحه آرایی و جلد روی صفحه و ارتباط آن با علم و هنر موسیقی است، زیرا بسیاری از خوانندگان مشتاق به هدیه دادن کتاب های موسیقی به دوستان خود هستند و چه خوب خواهد شد اگر طراحی و صفحه ارایی کتاب موسیقی، نفیس و هنرمندانه باشد. تمام این امکانات در یک موسسه با تجربه در زمینه ی چاپ کتاب موسیقی فراهم است.
برای چاپ کتاب موسیقی میتوانید هم اکنون فایل کتاب را به کارشناسان موسسه سینا تحویل دهید تا هر چه سریعتر روال پیگیری آغاز شود و روال کار در موسسه سینا به این صورت میباشد که میتوانید فایل کتاب را به کارشناس تحویل دهید تا کارشناس روند پیگیری را هر چه سریعتر آغاز کند کیفیت چاپ کتاب مهم ترین اصل در این موسسه میباشد.

برای سفارش چاپ کتاب موسیقی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و در تیراژ دلخواه میتوانید سفارش خود را از طریق یکی از روش های آنلاین در این موسسه ثبت نمایید.

جهت اطلاع از هزینه های دقیق و زمان دقیق چاپ کتاب میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ کنید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام