سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب عکس

انتشار 9 اردیبهشت 1399
مطالعه 3 دقیقه

یکی از انواع کتاب های چاپی، کتاب های عکس یا همان فوتوبوک ها هستند که معمولاً بعنوان آلبوم و کتاب های نمونه کار استفاده میشود.

چاپ کتاب عکس

یکی از انواع کتاب های چاپی، کتاب های عکس یا همان فوتوبوک ها هستند که معمولاً بعنوان آلبوم و کتاب های نمونه کار استفاده میشود و یا بعنوان منوهای حرفه ای در رستوران ها و کافی شاپ ها، چاپ کتاب خاطره به منظور نگهداری عکس ها و خاطرات یک مهمانی خاص یا جشن تولد خاص، ثبت عکس های نمایشگاه های عکاسی و گالری های هنری در یک کتاب به منظور حفظ و نگه داری آن و هر ایده دیگری که انگیزه چاپ کتاب عکس را در افراد ایجاد میکند. کتاب عکس ممکن است حاوی مجموعه ای از عکس ها همراه با نوشته و یا بدون نوشته می باشد.  

از دیگر موارد کاربرد فتوبوک میتوان به استفاده از این کتابها در رشته های خاص دانشگاهی اشاره کرد. در دانشگاه ها، اساتید معماری می توانند مراحل ساخت سازه ها را در قالب تصاویر چاپ شده در قالب یک فتوبوک به دانشجویان ارائه دهند. بدین طریق دانشجویان با ورق زدن کتاب، می توانند علاوه بر مشاهده لیست مصالح لازم تولید سازه مورد نظر، تصاویر مصالح و همچنین تصاویر مراحل ساخت سازه را مشاهده و فرایند ساخت سازه های مختلف را بهتر درک کنند. البته نه فقط در رشته معماری، بلکه در تمام رشته ها و بخش های آموزشی امکان استفاده از فتوبوک ها و ارائه ایده های جدید وجود دارد.

نکات مهم در طراحی و چاپ کتاب عکس

چاپ کتاب عکس، علاوه بر تجهیزات مناسب، به نیروی متخصص و حرفه ای نیاز دارد. چرا که کتاب عکس باید بتواند با بیننده ارتباط بصری برقرار نماید. بنابراین در هنگام چاپ کتاب عکس، باید از طراحانی کمک گرفته شود، که با انواع نرم افزارهای طراحی کار کرده و به آن ها تسلط کامل را داشته باشند. فراهم بودن تجهیزات چاپ عکس پیشرفته نیز در کنار نیزوی متخصص، کیفیت محصول نهایی را تضمین کند.

در چاپ کتاب عکس باید به نحوه چیدمان عکس ها و هماهنگی آن ها با یکدیگر توجه شود. زیرا این کتاب ها تنها به صورت بصری با مخاطب ارتباط برقرار می کنند. همچنین کیفیت عکس های چاپی نیز بسیار مهم هستند. در فتوبوک ها اگر کیفیت  تصاویر پایین بوده و از رنگ های مرده و بی کیفیت استفاده شود، مخاطب ارتباط خوبی با آن ها برقرار نخواهد کرد و علاقه ای به دنبال کردن صفحات کتاب نخواهد داشت. اما اگر عکس ها از کیفیت بالایی از لحاظ رنگ بندی و شفافیت برخوردار باشند و چیدمان آن ها به درستی انجام شود، توجه هر مخاطبی را به خود جلب خواهند کرد. پس بهتر است برای چاپ کتاب عکس خود به دنبال ناشران حرفه ای باشید.

هزینه چاپ کتاب عکس

فتوبوک ها اغلب رنگی هستند. همانطور که می دانید چاپ کتاب های رنگی و کتاب هایی که دارای عکس هستند، به علت استفاده از رنگ های بیشتر، نیازمند صرف هزینه بالاتر می باشد. بخش دیگری از هزینه مربوط به اندازه و تعداد و جنس کاغذ مصرفی برای چاپ کتاب خواهد بود. البته اغلب این کتاب ها صفحات اندکی دارند. از این رو هیچ نگرانی بابت قیمت چاپ آن ها وجود نخواهد داشت. 

چاپ کتاب عکس در موسسه سینا

در این گفتار به شرح توضیحاتی در خصوص چاپ کتاب عکس پرداختیم. اگر شما هم تمایل به چاپ کتاب عکس با موضوع، طرح و عکس های مورد نظر خود را دارید، می توانید با مراجعه به سایت موسسه سینا، برای چاپ کتاب عکس مورد نظر خود در هر اندازه و قالبی که مد نظرتان است، ثبت سفارش انجام دهید. پس از این مرحله، کارشناس مربوطه در موسسه، شما را جهت چاپ با کیفیت تر و مناسب تر کتاب عکس راهنمایی نموده و ایده های لازم را به شما ارائه می دهد.

در نهایت پس از ثبت سفارش، در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کم ترین هزینه، تیم تخصصی مجموعه سینا، کتاب عکس شما را در قالب، اندازه، کیفیت و تعداد مورد نظر شما که در زمان ثبت سفارش توافق شده، آماده نموده و به آدرس پستی شما ارسال می نماید. ما در این موسسه همه هزینه های چاپ کتاب را تا حداقل ممکن کاهش داده ایم تا بتوانید بدون در نظر گرفتن مشکل مالی کتاب خود را چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راههای ارتباطی موسسه با ما در ارتباط باشید:

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com :ایمیل موسسه

بیشتر بخوانید:

انواع چاپ کتاب به لحاظ اندازه

هزینه چاپ گتاب گلاسه

چاپ دست نوشته به صورت کتاب

چاپ کتاب در انتشارات خارجی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام