سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب ارزان و فوری

انتشار 27 آبان 1399
مطالعه 12 دقیقه

دانشجویان و اساتید و نویسندگان زیادی هستند که برای ارتقا رزومه خود و یا برای حفظ آثار خود قصد چاپ کتاب خود را دارند. مهم ترین دغدغه و نگرانی که وجود دارد حفظ آثار نویسنده و چاپ کتاب در سریع ترین زمان و ارزان ترین هزینه است.

چاپ کتاب ارزان و فوری

منظور از چاپ کتاب ارزان و سریع یعنی موسسه‌ای که در آن قیمت چاپ و نشر ارزان و در کوتاه‌ترین زمان تمام مراحل چاپ انجام‌شده و کتاب به تعداد جلدهای دلخواه به چاپ برسد می‌باشد. درواقع چاپ ارزان به معنای چاپ بی‌کیفیت و بدون رعایت استانداردها نیست. بلکه به موسسه‌ای می‌توان لقب ارزان‌ترین چاپ کتاب را داد که هم‌زمان با حفظ کیفیت قیمتی پایین‌تر از سایر انتشارات داشته باشند. درصورتی‌که به دنبال ارزان‌ترین چاپ کتاب هستید با این بخش از سینا ترجمه همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با کلیه مراحل چاپ و هزینه‌های دریافتی یکی از مؤسساتی که می‌توانید کتاب خود را با هزینه ارزان‌تر و کیفیت بالا چاپ برسانید را معرفی نماییم.

چاپ کتاب و اهمیت آن

نوشتن کتاب به شما کمک خواهد کرد اندیشه‌ها و تجربیات خود را در مورد موضوع خاصی در سطح وسیعی بیان کنید و در سطح وسیعی دیده شوید چاپ کتاب مهم‌ترین وسیله برای رسیدن به اهدافتان می‌باشد؛ اما این قطعاً تنها هدف شما نیست در بسیاری از کشورها نوشتن یک کتاب خوب می‌تواند برای نویسنده درآمد خوبی به وجود آورد ولی متأسفانه میزان مطالعه در کشور ما در سطح پایینی قرار دارد، اما چرا بااین‌وجود توصیه می‌کنیم کتاب بنویسید و آن را به چاپ برسانید اگر شما دانشجو و یا فارغ‌التحصیل و یا شاغل هستید نوشتن کتاب می‌تواند امتیازات زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد ازجمله اینکه در مصاحبه‌های دکتری دارای امتیازی می‌باشد، در ارتقاء شغلی شما تأثیر به سزایی دارد، در مصاحبه شغلی نیز یکی از موارد تأثیرگذار می‌باشد و همچنین به چاپ رساندن یک کتاب از سوی شما می‌تواند جایگاه ویژه علمی به شما ببخشد و اعتبار علمی شمارا افزایش دهد.

اهمیت کتاب

مراحل چاپ کتاب فوری

آشنایی با مراحل چاپ کتاب برای نویسندگانی که قصد چاپ کتاب‌های شخصی خودشان رادارند یا دانشجویانی که قصد تقویت رزومه دارند بسیار مهم می‌باشد ازاین‌رو در ادامه به مراحل چاپ کتاب خواهیم پرداخت.

صفحه‌آرایی کتاب

بعدازاینکه کار نوشتن کتابتان به اتمام رسید باید آن را صفحه‌آرایی کنید. صفحه‌آرایی کتاب به‌منظور بهتر خوانده شدن کتاب و همین‌طور به ساختار و زیبایی کتاب کمک بسیاری می‌کند. صفحه‌آرایی یا Page Layout هنر چیدمان و ترکیب‌بندی محتوای متنی، تصویری و دیگر عناصر موجود در یک صفحه به‌صورت اصولی و زیبا در کنار هم برای خوانش بهتر مطالب است.

طراحی جلد کتاب

اغلب خود ما در برخورد اول باکسی، ناخودآگاه دچار قضاوت بر اساس خصوصیات ظاهری آن شخص می‌شویم. هرچند این‌ کار همیشه مورد مذمت بوده‌ است اما امری اجتناب‌ناپذیر است؛ چراکه اولین چیزی که ما در برخورد با طرف مقابل خود دریافت می‌کنیم وضعیت ظاهری آن فرد است. مواجهه با یک کتاب جدید هم به همین شکل است، طراحی جلد کتاب موجب قضاوت در مورد محتوای آن می‌شود؛ بنابراین اگر مدنظر دارید کتابی که شما برای آن زحمات زیادی کشیده‌اید، فروش خوبی داشته باشد باید به طراحی جلد آن توجه ویژه نمایید.

دریافت شابک کتاب

بعد از مراحل صفحه‌آرایی نوبت به دریافت شابک می‌رسد. شابک به انگلیسی ISBN مخفف عبارت انگلیسی (International Standard Book Number) که به‌اختصار به آن شماره استاندارد بین‌المللی کتاب گفته می‌شود به‌عنوان اولین مجوز رسمی برای چاپ کتاب شناخته می‌شود. این کد شامل یک شماره 13 رقمی منحصربه‌فرد برای هر کتاب و نویسنده آن است که در بازار هر کتاب با این کد شناسایی و قابل جستجو و پیگیری است.

دریافت مجوز فیپا

مرحله چهارم در چاپ کتاب، اخذ مجوز فیپا می‌باشد. هر کتابی برای عرضه در بازار کتاب و انتشار نیاز دارد که یک فهرست توصیفی و تحلیلی برای چاپ در شناسنامه‌ی کتاب داشته باشد. فیپا، (مخفف: فهرست‌نویسی کتاب پیش از چاپ)، یک فهرست‌نویسی توصیفی و تحلیلی کتاب، برای درج در صفحه‌ی اول کتاب، پیش از چاپ می‌باشد. درواقع هنگامی‌که شما یک فیپا تهیه می‌کنید، اطلاعات کتاب شما به‌منظور شناسایی و بازیابی بر مبنای استانداردها و قوانین و ضوابط بین‌المللی، پیش از انتشار کتابتان، ثبت می‌شود.

دریافت مجوز چاپ

اهمیت اخذ مجوزهای قانونی کتاب، غیرقابل‌انکار است زیرا این مجوزها باعث حفظ تمامی حقوق مادی و معنوی نویسنده می‌شود. کتاب‌هایی که به‌صورت غیرقانونی به چاپ می‌رسند اجازه پخش ندارند و همچنین ازلحاظ قانونی قابل‌پیگیری نیز نیستند. در مرحله اخذ مجوز چاپ، سه نسخه از کتاب چاپ می‌شود و برای اداره فرهنگ و ارشاد ارسال می‌گردد. در این مرحله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب را با شناسنامه تطبیق داده و متن کتاب را ازنظر ممیزی‌های مختلف ازجمله سیاسی و اخلاقی و مذهبی و غیره بررسی می‌کند و در صورت صدور مجوز وزارت ارشاد، انتشارات اجازه دارد کتاب را در شمارگان زیاد چاپ کند.

چاپ و صحافی کتاب

پس از دریافت مجوز‌ چاپ از وزارت ارشاد و پیش از دریافت مجوز پخش، کتاب به چاپخانه فرستاده خواهد شد. برای کتاب‌های دارای تیراژ بالای 1000 جلد معمولاً از چاپ افست استفاده می‌شود و برای کتاب‌های زیر 1000 نسخه معمولاً چاپ دیجیتالی مورداستفاده قرار می‌گیرد. پس از آماده شدن کتاب چاپ‌شده، صحافی کتاب انجام می‌گیرد. به عمل تا کردن و ترتیب فرم‌های چاپ‌شده متن، جلد گذاری و درنهایت برش کتاب عمل صحافی کتاب گفته می‌شود. صحافی کتاب ظریف‌ترین مرحله از چاپ کتاب می‌باشد و با توجه به اینکه این مرحله در اختیار خود ناشر قرار دارد معمولاً به‌سرعت انجام می‌گیرد.

دریافت مجوز پخش

مجوز پخش توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌گردد و تقریباً ظرف مدت 2 الی 3 روز کاری این مجوز صادر می‌شود. بدون داشتن این مجوز، نویسنده اجازه پخش کتاب خود را ندارد و اگر بدون اخذ این مجوز، اقدام به پخش کتاب کند بعد از شناسایی از کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها جمع‌آوری می‌شود؛ و برای دانشجویانی که قصد اخذ امتیازات مربوطه رادارند، بدون دریافت اعلام وصول فاقد وجاهت قانونی است.

چاپ مجدد

مرحله تجدید چاپ، مرحله‌ای است که برای تمامی کتاب‌ها شامل نمی‌شود و فقط مخصوص کتاب‌هایی می‌تواند باشد که ازلحاظ فروش مورد استقبال مخاطبان قرارگرفته و جز کتاب‌های پرفروش به‌حساب آید. در این مرحله نیز اگر نویسنده بخواهد اقدام به تجدید چاپ کند، درصورتی‌که تغییراتی در محتوای کتاب اعمال نکرده باشد، تنها با اخذ مجوز ارشاد می‌تواند اقدام کند؛ اما در غیر این صورت موظف است تمامی مراحل را از اول طی کند.

عوامل مؤثر در هزینه چاپ کتاب فوری و ارزان

همانطورکه می‌دانید بر اساس عوامل مختلف هزینه‌های مربوط به چاپ کتاب تعیین و اعلام می‌شود؛ که در ادامه به هر یک از این عوامل اشاره‌شده است تا بدون دغدغه بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

مراحل انجام کار

صفحه‌آرایی کتاب

به مجموعه تکنیک‌های غالباً بصری که باعث جذب مخاطب و تداوم مطالعه می‌شود را اصول صفحه‌آرایی می‌گویند. برای مثال صفحه‌آرایی مانند تبلیغات است. بدین معنی که همواره تلاش می‌کند تا با جلوه‌های بصری به جذب مخاطب بپردازد. درواقع ظاهر مکتوبات مانند مجلات و کتاب‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی فروش آن‌ها دارد؛ زیرا که جلوه‌های ظاهری باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب بدون هیچ‌گونه تبلیغات پیشین و بدون هیچ پیش قضاوتی به سمت کتاب شما بیاید. این روش فقط از طریق صفحه‌آرایی خوب و مناسب به دست می‌آید. اگر بخواهیم هدف اصلی از صفحه‌آرایی را جذب مخاطب بدانیم، باید دقت داشته باشیم که به‌قدری صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک قدرتمند و جذاب باشد که مخاطب با یک نگاه جذب کتاب شما شود.

قطع کتاب

عامل مهم بعدی که در هزینه چاپ کتاب مؤثر می‌باشد انواع قطع کتاب است. با توجه به‌اندازه کتاب هزینه دریافتی برای چاپ متغیرمی باشدکه در ادامه به انواع قطع کتاب اشاره‌شده است:

ان.اع سایز کتاب

قطع وزیری

ابعاد استاندارد آن 17 در 24 سانتی متر است. معمولا برای چاپ کتاب دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

قطع رقعی

ابعاد استاندارد آن 14.8 در 21 سانتی متر است. استفاده معمول آن برای چاپ کتاب داستان است.

قطع رحلی

این قطع بیشتر برای چاپ مجلات کاربرد دارد. در سه ابعاد موجود است. ابعاد کوچک آن 21 در 29.7، ابعاد متوسط آن 30 در 50 سانتی‌متر و ابعاد بزرگ آن 30 در 60 سانتی¬متر است.

قطع نیم رقعی

ابعاد استاندارد این قطع معادل 10.5 در 14.8 است.

قطع نیم ربعی

ابعاد استاندارد این قطع معادل 22 در 34 سانتی¬متر است.

قطع نیم وزیری

ابعاد استاندارد این قطع به 12 در 17 سانتی متر یا 17 در 12 سانتی متر می رسد.

قطع سلطانی یا تیموری

بیشتر برای چاپ کتب نفیس مورد استفاده قرار می¬گیرد و نیز ابعاد استاندارد آن برابر است با 30 در 40 سانتی¬متر.

قطع حمایلی

ابعاد استاندارد این قطع معادل 6 در 12 سانتی¬متر است.

قطع جانمازی

کاربرد این قطع بیشتر برای چاپ کتاب قرآن و نیز ادعیه کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد استاندارد آن نیز معادل 7 در 12 سانتی متر است.

قطع بیاضی

در دو ابعاد موجود است. اولی بیاضی کوچک معادل 29 در 22 سانتی¬متر و دومی بیاضی بزرگ در ابعاد 24 در 34 سانتی¬متر.

قطع جیبی

این نوع از چاپ کتاب در بازار به نام های دیگر نظیر بغلی نیز شناخته می شود. ابعاد استاندارد آن نیز معادل 5 در 7 سانتی متر است.

قطع پالتویی

یکی دیگر از اندازه های کتاب چاپ پالتویی می باشد که ابعاد استاندارد این قطع نیز معادل 11.5 در 21 سانتی متر است.

قطع خشتی

همان کتاب های مربعی است که معمولا برای چاپ کتاب کودک و هنری مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد استاندارد آن نیز معادل 15 در 15 و 21 در 21 است.

تعداد صفحات فایل کتاب

از مهم‌ترین عوامل برای تعیین هزینه چاپ کتاب تعداد صفحات آن می‌باشد. هر چه حجم و تعداد صفحات فایل کتاب افزایش یابد هزینه چاپ آن نیز افزایش می‌یابد برای مثال هزینه چاپ کتاب با 200 صفحه بیشتر است چاپ کتاب با 100 صفحه می‌باشد.

تعداد صفحه

تعداد جلدهای کتاب

تعداد جلدهای کتاب

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل مؤثر در هزینه چاپ کتاب تعداد جلدهایی که می‌خواهید به چاپ برسانید دارد هر چه تعداد جلدهای درخواستی برای چاپ افزایش یابد هزینه افزایش می‌یابد. برای مثال هزینه 20 جلد کتاب از هزینه 5 جلد کتاب بیشتر می‌باشد.

رنگ کتاب

چاپ کتاب به حالت تمام‌رنگی یا سیاه‌وسفید و یا ترکیبی از این دو انجام می‌شود که انتخاب نوع چاپ بر عهده مشتری می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به موضوع کتاب و اهداف خود انتخاب نمایید که تمامی صفحات سیاه‌وسفید، تمام صفحات رنگی و یا قسمتی از صفحات رنگی و قسمتی سیاه‌سفید باشد. طبیعتاً چاپ کتاب به‌صورت رنگی هزینه بیشتری خواهد داشت.

کتاب رنگی یا سیاه و سفید

طراحی جلد

طراحی جلد

همان‌طور که میدانید، طراحی جلد کتاب آخرین مرحله برای ایجاد یک اثر است. چراکه نماینده بصیری محتوا و مفهوم اثر خواهد بود. این را همیشه به یاد داشته باشید که جلد کتاب شما تنها چند ثانیه مهلت دارد تا نگاه بیننده‌ها را به خود جذب کند، وگرنه آن‌ها سراغ کتاب‌های بعدی خواهند رفت. طراحی جلد کتاب هم از مواردی است که مشتری به اختیار آن را انتخاب می‌کند و بعد از مشخص شدن طراحی جلد و نوع آن‌که شامل طراحی با قالب‌های اختصاصی باشد، طراحی با ایده پردازی تیم گرافیکی باشد و یا ایده‌ای که صاحب اثر ارائه می‌دهد باشد قیمت متغیر می‌باشد.

زمان‌ تحویل کتاب

زمان یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت چاپ کتاب می‌باشد. اگر شما عجله داشته باشید و مدت‌زمان کمتری در اختیار ویراستار قرار دهید، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که ویراستار باید داشته باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد. به‌طورکلی، زمان چاپ کتاب به سه نوع مختلف عادی و فشرده، فشرده پلاس دسته‌بندی می‌شود؛ که مشتری می‌تواند با انتخاب هر یک از آن‌ها، زمان دقیق تحویل فایل خود را تعیین کند.

زمان تحویل کتاب

خدمات مؤسسات برای چاپ کتاب فوری

در حال حاضر مؤسسات زیادی برای چاپ کتاب خدمات می‌دهند ولی اگر شما مایل هستید در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب چاپ کنید می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید.

تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن

تبدیل فرمت پایان‌نامه به کتاب

صفحه‌آرایی و طراحی جلد

دریافت شابک، فیپا و مجوزهای وزارت ارشاد برای چاپ

چاپ و ارسال کتاب با پست درب منزل

خدمات ترجمه و چاپ کتاب

معرفی کتب جدید النشر خارجی

ترجمه کتاب با گارانتی کیفی

صفحه‌آرایی و طراحی جلد

دریافت شابک، فیپا و مجوزهای وزارت ارشاد برای چاپ

چاپ و ارسال کتاب با پست درب منزل

چرا سینا ترجمه را برای چاپ کتاب انتخاب کنیم؟

سینا ترجمه یک پلتفرم جامع در انجام خدمات دانشگاهی در حوزه چاپ کتاب است که به همراه تیم حرفه‌ای و متخصص خود توانسته است در طول مدت فعالیت خویش، اعتماد پژوهشگران، اساتید دانشگاهی و دانشجویان عزیز را به خود جلب کند؛ اما موارد منحصربه‌فردی هستند که ماحصل آن‌ها ایجاد این اعتماد و نظرات مثبت از سوی این عزیزان شده است. در خصوص چاپ کتاب نیز می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

سینا ترجمه تمامی مجوزات را در کمترین زمان ممکن دریافت می‌نماییم.

چاپ کتاب شما را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

چاپ کتاب را در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد.

3 جلد کتاب رایگان به وزارت ارشاد به‌صورت رایگان ارسال می‌کند.

هزینه پست کتاب‌ها به‌صورت رایگان می‌باشد.

سینا ترجمه پاسخگوی تمامی درخواست‌های شما در کمتر از 24 ساعت از طریق ایمیل و تماس‌های تلفنی و شبکه‌های مجازی می‌باشد.

برای چه

مراحل ثبت سفارش چاپ کتاب با کمترین هزینه به‌صورت فوری

ارائه خدمات چاپ کتاب در مؤسسات به‌صورت آنلاین می‌باشد و متقاضیان عزیز می‌توانند به‌سادگی سفارش خود را ثبت نمایند تا هر چه سریع‌تر مراحل پیگیری و رسیدگی آغاز شود. همه هزینه‌ها برای تمامی خدمات در موسسه سینا ترجمه تا حداقل ممکن کاهش داده‌شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها و نحوه همکاری در مورد چاپ کتاب در انواع قطع‌ها می‌توانید از طریق زیر ثبت سفارش چاپ کتاب خود را انجام دهید و همچنین با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید و سؤالات و مشاوره‌های موردنیازتان را اخذ نمایید.

ثبت سفارش

فایل کتاب و سایر اطلاعات مورد نیاز را ارسال کنید تا سفارش شما ثبت و هزینه نهایی اعلام شود.

انجام کار

کتاب شما طبق درخواست هایی که در زمان ثبت سفارش اعلام کرده اید آماده شده می شود.

بررسی کتاب

مجوز های مورد نیاز برای نشر یک کتاب و همچنین مجوز های درخواستی شما اخذ شود.

چاپ کتاب

کتاب ها چاپ و بسته بندی شده و درب منزل به مشتری تحویل داده می شود.

موسسه پژوهشی

خدمات چاپ کتاب با کمترین هزینه به‌صورت فوری

همان‌طور که میدانید شما می‌توانید با صرف هزینه اندکی برای چاپ کتاب، رزومه کاری و تحصیلی خود را تقویت کرده و موقعیت‌های بعدی خود را تضمین کنید. تیم تخصصی چاپ کتاب سینا ترجمه با انجام تمام فرایندهای لازم برای آماده‌سازی و چاپ کتاب، اعم از صفحه‌آرایی و ویراستاری و طراحی جلد، شمارا در انجام این مهم یاری رسانده و با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت کتاب‌های ارزشمند شمارا به‌صورت فوری چاپ به خواهد رساند.

برای ثبت سفارش چاپ کتاب و اطلاع از هزینه آن، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

قطع همان اندازه کتاب است. قطع‌های رایج برای کتاب‌های علمی وزیری و در صورت کم بودن تعداد صفحات قطع رقعی می‌باشد. برای کتاب های غیر علمی هم معمولا برای کتاب های رمان و حجیم همان قطع وزیری و برای کتاب‌های خاص‌تر و کم حجم‌تر مثل شعر و دل نوشته، قطع رقعی مناسب می‌باشد. البته برای کتاب‌های علمی انواع مختلف قطع مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاملاً سلیقه‌ای است و سلیقه‌ی صاحب اثر مد نظر است

عوامل بسیاری مانند تعداد صفحات، سفارش صفحه آرایی و طراحی جلد و ... بر هزینه هزینه کتاب تاثیرگذارند. پس از ثبت سفارش خود در سایت سینا ترجمه، محاسبه قیمت برای فایل ارسالی شما به صورت آنلاین انجام شده و هزینه از طریق ایمیل یا راه های ارتباطی دیگر بر شما اعلام می شود.

برای انجام مراحل نشر و چاپ کتاب، نوشته های شما باید به صورت ورد در اختیار موسسه قرارگیرد.

خیر تعداد نویسندگان و مترجمان در هزینه‌­ چاپ کتاب هیچ تغییری به وجود نخواهد آورد.

بله، شما در هنگام ثبت سفارش می توانید زمان تحویل را فشرده پلاس ثبت نمایید تا چاپ کتاب شما به صورت فوری در کوتاه ترین زمان انجام شود.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
کتاب ها رو چند روزه چاپ میکنید با دریافت مجوز و ....؟
سلام و عر ض ادب احتراما زمان صفر تا صد چاپ کتاب حدودا 30-45 روز کاری می باشد. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
کتاب ها رو چند روزه چاپ میکنید با دریافت مجوز و ....؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ کتاب برای 100 صفحه کتاب چند میشه؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به فایل ارزشمند شما براورد می شود ممنون میشیم فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه چاپ کتاب برای 100 صفحه کتاب چند میشه؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

مجید بوربور
با سلام و احترام ، آیا مؤسسه ی شما آثار ادبی را نیز چاپ و منتشر خواهد کرد ؟ من شاعر نویسنده و پژوهشگر هستم و تمایل دارم بدوا" به هر نحوی که مرسوم آن مؤسسه است با شما ارتباط بر قرار نموده و به پرسشهایم بصورت رهنمودی پاسخ لازم بفرمائید ، ممنون خواهم شد اگر تماس بگیرید . متشکرم و موفق باشید 🙏✋
8 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام خدمت شما کتاب شعر را هم چاپ میکنید. با تشکر. عبداللهی
سلام و عرض ادب احتراما بله برای چاپ کتاب شعر در خدمت هستیم. با تشکر
8 ماه پیش
بازدیدکننده

ناصر
باسلام خدمت شما کتاب شعر را هم چاپ میکنید. با تشکر. عبداللهی
8 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
خلاصه دوران زندگی و رشد و کناره گیری از فعالیت ها و تلاش های اجتماعی
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای خدمات پژوهشی از جمله چاپ مقاله و ترجمه و چاپ کتاب و ... در خدمت هستیم. اگر مایل باشید بفرمایید تا انجام وظیفه نماییم. با تشکر
11 ماه پیش
بازدیدکننده

سید رضا امامی
خلاصه دوران زندگی و رشد و کناره گیری از فعالیت ها و تلاش های اجتماعی
11 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام