سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب از پایان نامه برای تقویت رزومه دکتری

انتشار 7 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

برای تقویت رزومه دکتری ارائه مقاله و گاها کتاب امتیاز ویژه ای دارد به همین منظور استخراج کتاب یا مقاله از پایاننامه نیز امتیاز ویژه ای دارد در این بخش در مورد چگونگی استخراج و چاپ کتاب از پایاننامه برای شما اطلاعاتی گردآوری کرده ایم.

چاپ کتاب از پایان نامه برای تقویت رزومه دکتری

از امتیازاتی که چاپ کتاب برای دانشجویان و اساتید در پی دارد میتوان گفت که دانشجویان برای ورود به مرحله دکتری برای موفقیت در مصاحبه نیاز به امتیاز چاپ مقاله یا چاپ کتاب دارند موسسه سینا این امکان را برای شما فراهم آورده که بتوانید با حداقل هزینه و زمان پایاننامه ای که در دوره کارشناسی ارشد ارائه میکنتید را به کتاب یا مقاله تبدیل کنید  تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی‌طلبد و افراد متقاضی می‌ توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود امکان تبدیل پایان نامه به کتاب را اعمال کنند.

 در سال‌ های گذشته قبولی در مقطع تحصیلی دکتری دچار فراز و نشیب ‌های زیادی شده و  امروزه قبولی در کنکور صرفا قبولی در این مقطع را تضمین نمی ‌کند، بلکه قبولی در مصاحبه دکتری هم از اهمیت مهم و  ویژه‌ای برخوردار می باشد. از مهم‌ترین مواردی که در قبولی مصاحبه دکتری تاثیر گذار است، داشتن یک رزومه علمی قوی و با کیفیت است. در مصاحبه دکتری، مصاحبه کنندگان علاوه بر اینکه داوطلبان را از نظر کمی می سنجند، از نظر کیفی هم آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می دهند. از راه‌ های تقویت رزومه برای مصاحبه دکتری چاپ کتاب می باشد که بصورت تألیف یا ترجمه انجام می‌گیرد. برای این کار علاوه بر تبدیل پایان‌ نامه یا پروژه‌ به کتاب، می‌توان به صورت فردی یا گروهی هم تألیف و ترجمه انجام نمود. 

در صورتی که شخصی توانایی بالایی در رشته تخصصی خود داشته باشد، بهتر است تا خود به تألیف کتاب بپردازد. اما اگر این توانایی را ندارد، می‌تواند با انتخاب یک رفرنس معتبر و انگلیسی در حوزه تخصصی خود،نسبت به ترجمه آن اقدام کند.

نکات مهم در تبدیل پایان ‌نامه به کتاب

مورادی که باید در تبدیل پایان ‌نامه به کتاب رعایت گردد حائز اهمیت است، برخی دانشجو ها پایان‌ نامه ‌هایشان را بدون تغییر چاپ می ‌کنند در حالی که بهتر است کتاب ‌ها شکل کوتاه ‌شده‌ای از پایان ‌نامه ها‌ باشند و مولفان در رشته‌ هایی که بخش روش تحقیق آن ‌ها شامل پرسش نامه و کارهای آماری است، تا حد امکان از بیان مطالبی که برای مخاطبان مفید نمی باشد خودداری کنند. انتشار پایان‌ نامه ‌ها در قالب یک کتاب بسیار حجیم و گران می‌شود و خریدار کمتری دارد. پایه و اساس کار چنین ‌آثاری باید این باشد که برای مخاطب عام دانشگاهی چاپ شود و این دانشجوست که باید در هنگام تدوین پایان ‌نامه به این فکر کند که این اثر می‌تواند در قالب کتاب ماندگار گردد یا خیر. بهتر این است که پایان ‌نامه به کتاب تبدیل گردد. این رویکرد دانشجویان را به پژوهش‌ های بیشتر و تدوین اثری دقیق ‌تر و کامل تر تشویق می‌ نماید و همین فکر که پایان ‌نامه‌ آن‌ ها بعد از پایان تحصیل هم مخاطب خاص خود را دارد و افراد بیشتری آن را مطالعه می نمایند سبب می گردد دانشجو کار قوی‌ و با کیفیت تری را ارائه دهد.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • صفحه آرایی با تائیدیه مشتری
  • طراحی جلد کتاب با تائیدیه مشتری
  • تهیه شابک فیپا و مجوز 
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • ارسال رایگان کتاب چاپ شده به آدرس ذکر شده

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  1. اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  2. اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  3. اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  4. اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  5. موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:                تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام