سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب از پایان نامه

انتشار 29 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

یکی از سریع ترین راههای که میتوانید به کمک آن امتیاز پژوهشی چاپ کتاب را اخذ نمایید تبدیل پایاننامه به کتاب میباشد این کار سریع ترین و بهینه ترین و کم هزینه ترین راهی است که میتوانید به امتیاز چاپ کتاب برسید

چاپ کتاب از پایان نامه

تمام تلاش این مجموعه بر این است که علاوه بر صداقت و شفافیت در کار، سیاست چاپ کتاب آسان را برای دوستانی که قصد چاپ کتاب دارند را سرلوحه ی کار خود قرار دهد. ما در این مجموعه برای دوستانی که برای اولین بار کتاب چاپ میکنند راهی باز کرده ایم تا با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان هم تجربه و دانش خود را در نویسندگی و چاپ کتاب افزایش دهند و هم سریعتر به مقاصد خویش دست پیدا کنند.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب

  •  ارسال فایل word نهایی پایان نامه یا کتاب به انتشارات
  • عقد قرارداد های لازم برای چاپ کتاب ازقبیل طرح روی جلد و صفحه ارایی
  • درخواست شابک
  • درخواست فیپا
  • درخواست مجوزبراساس فایل نهایی pdf
  • صدور مجوز برای چاپ کتاب توسط وزارت ارشاد
  • طرح جلد نهایی وتایید شده از طرف نویسنده و گرفتن مجوز
  • چاپ کتاب
  •  تحویل کتاب به نویسنده

شرایط تبدیل پایان نامه به کتاب

بدیهی است که ویرایش مطالب شما توسط خودتان به درستی و بهتر انجام می گیرد زیرا شما پایان نامه خود را نگاشته اید و با مطالب آشنایی بیشتری دارید، بنابراین فرد دیگری نمی تواند به خوبی شما این کار را انجام دهد. برای این کار ذکر چند نکته ضروری است که ما در زیر به آن پرداخته ایم.

  • مسلم است هنگامی که می خواهید پایان نامه خود را تبدیل به کتاب کنید، باید تمامی مواردی که نشان دهنده پایان نامه می باشد را حذف نمایید. تمام کلمه های پژوهش، تحقیق، پایان نامه و … را تبدیل به کتاب یا کلمات بهتری کنید.
  • همچنین در یک کتاب تنها فهرست مطالب کفایت می کند بنابراین تمامی فهرست جداول و شکل ها را حذف نمایید.
  • سایز مناسب برای تبدیل پایان نامه خود به کتاب، سایز وزیری می باشد. همچنین اگر در آخر هر فصل در پایان نامه خود صفحه منابع دارید همه آنها را به انتهای کتاب خود ببرید. صفحه abstrac  را حذف نمایید.
  • برای کتاب خود یک مقدمه خوب و قوی بنویسید برای این کار می توانید از یک فرد خبره یا یک استاد مربوطه کمک بگرید.
  • ابتدا تمامی کلمات پایان نامه را با گزینه replace در world تبدیل به کتاب کنید.
  • تمامی کلمات در این پژوهش و تحقیق و تمام کلماتی که نشان می دهند که کار پایان نامه می باشد را حذف کرده یا آنها را تبدیل به کتاب کنید.
  • فهرست ها در پایان نامه به صورت ریز مطالب می باشد و همچنین دارای فهرست اشکال و نمودار و جداول می باشد که در کتاب فهرست اشکال و نمودار و جداول باید حذف شود و فهرست مطالب باید به صورت کلی  باشد.

امتیازات تبدیل پایان نامه به کتاب 

تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب علاوه بر اینکه باعث پیشرفت علمی کشور و مانع بلااستفاده ماندن ذخایر تحقیقاتی علمی می شود، یک فرصت بسیار مناسب برای تقویت رزومه محسوب می شود. بسیاری از دانشجویان متقاضی دکتری که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می  کنند از امتیازاتی که چاپ کتاب برای آنها در مصاحبه دکتری می تواند داشته  باشد اطلاعی ندارند و یا غافل هستند.

دانشجویان متقاضی شرکت کننده در مقطع دکتری و همچنین اساتید دانشگاه که  در حال تبدیل وضعیت به اعضا هیات علمی دانشگاه می باشند می توانند رزومه  خود را با تبدیل مقاله و پایان نامه خود به کتاب تقویت کرده و از امتیازات  چاپ کتاب در این زمینه استفاده نمایند. ما این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه پایان نامه و مقالات خود را به کتاب  تبدیل کنید. تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی طلبد و افراد  متقاضی می توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود امکان تبدیل پایان نامه به کتاب را فراهم آورند.

دوستانی که قصد چاپ کتاب را دارند و یا جهت تقویت رزومه ی خود قصد تبدیل پایان نامه به کتاب را دارند بایستی قبل از هر اقدامی با برخی زوایا و اطلاعات چاپ کتاب و انواع چاپ کتاب، تیراژهای مناسب برای چاپ کتاب، عوامل موثر در هزینه چاپ کتاب، زمان لازم در چاپ کتاب، پارامترهای موثر در زمانبری چاپ کتاب، ترفندهای برخی ناشرین سودجو در چاپ کتاب، ابعاد متناسب با موضوع در چاپ کتاب، واسطه گری در چاپ کتاب، روشهای مختلف عقد قرارداد در چاپ کتاب، تاثیر نام انتشارات در چاپ کتاب، تاثیر تعداد کتابهای ناشر در چاپ کتاب، تفاوت ناشرین در چاپ کتاب و بسیاری مسائل مهم دیگر که نداستن آنها میتواند باعث ایجاد دردسر برای صاحب اثر شده و یا باعث تحمیل هزینه های مالی خارج از عرف و منطق خواهد شد.

برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در چاپ کتاب و یا تبدیل پایان نامه به کتاب میتوانید با مطالعه ی مطالب سایت و یا تماس با ما اطلاعات خود را در زمینه چاپ کتاب افزایش دهید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ کتاب چند روز زمان میبره ؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب برگزیده اید. احتراما زمان چاپ کتاب 30-45 روز می باشد که در صورت ثبت در حالت فشرده در عرض 25 روز هم تقدیم می شود. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
چاپ کتاب چند روز زمان میبره ؟
1 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام