سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب با اسم کودک

انتشار 16 اردیبهشت 1399
مطالعه 4 دقیقه

یکی از جذاب ترین حوزه های نگارش کتاب که علاقمندان خاص خود را دارد، نگارش کتاب کودک میباشد که خاطرات خوشی از ایام کودکی را برای خود بزرگسالان نیز رقم زده و حتی شاید یکی از رویاهای آنها قرار گرفتن بجای قهرمان داستانهای خیالی جذاب قصه ها بوده است.

چاپ کتاب با اسم کودک

یکی از جذاب ترین حوزه های نگارش کتاب که علاقمندان خاص خود را دارد، نگارش کتاب کودک میباشد که خاطرات خوشی از ایام کودکی را برای خود بزرگسالان نیز رقم زده و حتی شاید یکی از رویاهای آنها قرار گرفتن بجای قهرمان داستانهای خیالی جذاب قصه ها بوده است. این رویا اگرچه برای ما و هم نسلان ما محقق نشد، اما به لطف پیشرفتهای چشمگیر در صنعت چاپ، میتوانیم این رویای شیرین را برای کودکانمان به واقعیت بدل کنیم. برخی از والدین بدلیل علاقه وافر کودک خود به یک قصه یا داستان خاص، تمایل دارند آن قصه یا داستان بنام فرزندشان چاپ شود. یعنی کودک شخصیت اصلی آن کتاب داستان یا قصه باشد و اسم و عکس او در آن کتاب قرار گرفته باشد. از چنین کتابهایی معمولا برای هدیه دادن در مناسبتهای مختلف از جمله روز تولد کودک، برای جشن فارغ التحصیلی او، برای تبریک عید نوروز، برای تبریک روز جهانی کودک و برای هزاران مناسبت زیبای دیگر استفاده میشود که اتفاقا بسیار مورد استقبال کودکان است.

البته جای گذاری شخصیت کودک بجای قهرمان قصه ها و داستانهای رایج چاپ شده، تنها روش برای چاپ کتاب به اسم کودک نیست. بلکه شما والدین عزیز حتی بدون سابقه نویسندگی نیز می‌توانید اقدام به نگارش کتاب قصه در رابطه با اسم فرزندتان کنید. فقط کافی است داستانی برای گفتن داشته باشید و در چند برگه کاغذ بدون در نظر گرفتن استاندارد و قاعده خاصی داستان خود را بنویسید. برای بهتر شدن داستان توصیه میشود ابتدا عنوان جذابی برای کتاب در نظر بگیرید. عنوان کمک می‍‌‌کند تا منسجم تر و با دقت و هدف در این مسیر گام بردارید. اگر موفق به انتخاب یک انتشارات معتبر شوید که بتوانند کتاب شما را به صورت تضمینی و با کیفیت بالا چاپ کند مشکلی برای چاپ نخواهید داشت.

برای درج تصاویر و نقاشی های مرتبط با کودک خود نیز می‌توانید از ناشر درخواست کنید تا فایل عکس های مورد نظر را برای هر کدام از صفحات مربوطه طراحی کند. چرا که تصویرگری در کتاب کودک حتی مهم تر از متن های آن کتاب کودک و قصه شان است. کودکان خصوصا در سن های پایین با تصاویر و شکل ها و رنگ های موجود در کتاب کودک ارتباط می گیرند و درکش برایشان راحت تر است. کتاب کودک تصویری نوع دیگری از کتاب داستان کودکان است که قصه ای را بوسیله ی تصاویر زیبا و شاد و رنگارنگ روایت میکند تا توجه کودکان را بیشتر معطوف خود کند؛ که گاه روایت قصه در کتاب کودک با صرف نقاشی و تصویرگری است و گاه با متن هایی همراه است. انتخاب اینکه کتاب کودک شما از کدام نوع باشد به تصمیم شما و علاقه کودکتان بستگی دارد. ناشرین این دست از کتابها امکان بازبینی و ویرایش نیز برای شما فراهم میکنند به طوری که بتوانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

چاپ کتاب به اسم کودک، همچنین میتواند یکی از راههای علاقمند کردن فرزندتان به کتاب و کتابخوانی باشد. اینکه یک کتاب قصه درباره ی خودشان و با اسم و عکس خودشان داشته باشند می تواند آنها را خیلی هیجان زده و خوشحال و علاقه شان به مطالعه را دو چندان کند. کتاب کودک سفارشی برای کودکتان می تواند به او احساس مهم بودن بدهد و اعتماد به نفسش را بالا ببرد. چرا که وقتی نام و تصاویر خودش را در صفحات یک کتاب و یا روی جلد آن می بیند به این باور قلبی می رسد که در دو دنیا مهم و منحصر به فرد است. یکی در دنیای اطرافیانش که دوستش دارند و دیگری در دنیای قصه ها و این سرشار از زیبایی و لذت است برای کودک. هدیه دادن کتاب کودک کاری بسیار ارزشمند است؛ به ویژه هدیه دادن کتاب کودک شخصی به کودکتان که برای او نوشته شده باشد. این نوع کتاب کودک هدیه ای ماندگار و فراموش نشدنی برای کودکتان و یادگاری جالب و زیبایی است که می تواند آن را در سراسر زندگی اش حفظ کند و از داشتن آن احساس شادی و غرور کند.

چاپ کتاب به اسم کودک شما در موسسه سینا

این نوع کتاب نیز همانند سایر کتابهای داستانی و کودکان نیاز به طی مراحلی برای چاپ دارد. به همین دلیل ما توصیه میکنیم برای چاپ بدون دغدغه کتاب کودک خود، طی مراحل مختلف آماده سازی کتاب و چاپ آن را به موسسه سینا بسپارید. ما به کمک تیم متخصص خود در بخش چاپ کتاب، تمام مراحل این فرایند از قبیل ویرایش محتوا، صفحه آرایی، دریافت شابک، دریافت فیپا، دریافت مجوز اداره ارشاد اسلامی، صحافی و چاپ کتاب را بصورت تضمینی و با مناسبترین قیمت انجام خواهیم داد. برای بهره مندی از این خدمات، میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی موسسه با ما در ارتباط باشید. 

بیشتر بخوانید:

مراحل چاپ کتاب کودک

هزینه چاپ کتاب کودک

ترجمه کتاب کودکان

چاپ فوری کتاب کودک

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ کتاب به اسم پسرم
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب در خدمت هستیم. لطفا فایل کتاب را از طریق سایت و یا ایمیل و واتس اپ و ... ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

باراد
چاپ کتاب به اسم پسرم
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام