سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب با کیفیت عالی

انتشار 29 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از دغدغه های نویسندگان و محققان ، کیفیت محصولات چاپی است. موسسه سینا، بهترین انتخاب برای چاپ کتاب با کیفیت عالی است.

چاپ کتاب با کیفیت عالی

در عصر کنونی ، مهمترین بخش چاپ کتاب ، هزینه ی چاپ و کیفیت آن است. نویسندگانی که تازه شروع به نوشتن کرده اند، همواره نگران این دو مسئله هستند. همیشه این سوال را در ذهن دارند که آیا هزینه ی پایین چاپ کتاب ، دلیل بر بی کیفیتی آن است ، یا محصولی که گرانتر است، به طور مطلق دارای کیفیت بالاتری است؟

در جواب چنین سوالاتی باید بگوییم ، شما به عنوان نویسنده ، قبل از هر اقدامی باید اعتبار ناشر و موسسه ی مربوطه آگاه شوید و میزان رضایت مندی مردم را از محصولات موسسه جویا شوید. کیفیت بالا باید همراه با قیمت مناسب عرضه گردد. همیشه یادمان باشد رضایت از یک مجموعه به راحتی بدست نمی آید و در پشت آن بخش حتما فکری بزرگ با تیمی قوی نهفته است. بخش چاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا چیزی است که هر کسی به دنبال آن است.

عوامل مهم تاثیر گذار بر کیفیت کتاب 

در محیط رقابتی بازار کنونی شرکتها در تلاشند تا سهم نسبی خود را از بازار حفظ و آنرا بهبود بخشند.از آنجائیکه ببا توجه به وجود رقبای قدرتمند در بخشهای تولیدی این امکان به راحتی فراهم نیست لذا باید شرکتها تلاش کنندکه کیفیت محصول خود را بهبود بخشیده و ایستی این ارتقا کیفیت در راستای نیازهای مشتریان باشد به بیان دیگر شرکتها باید بر روی معیارهائی تکیه کنند که در جهت نیازها ی مشتریان باشد که باعث خواهد شد کتاب تولیدی بر اساس نیاز مشتری باشد.در این مقاله با استفاده از رویکرد گسترش عملکرد کیفیت به تعیین و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش کیفیت محصول خواهیم پرداخت. کیفیت در عمل تحت تاثیر عوامل متعدد و متنوعی قرار دارد. این عوامل به طور کلی به دو گروه عوامل محیطی و داخلی تقسیم می‌گردند. عوامل محیطی، عواملی هستند که بر کیفیت محصول موثر واقع شده و تحت کنترل مدیریت سازمان قرار ندارند، و گروه دوم بیانگر عواملی هستند که ضمن تاثیر بر کیفیت ، در اختیار مدیریت قرار دارند. از جمله این عوامل نیروی انسانی موجود در هر سازمان است ، که به عنوان محتوی سازمان و عاملی استراتژیک ، از جمله مهمترین عوامل موثر بر کیفیت می‌باشند. نیروی انسانی موجود در هر سازمان را طبق طبقه‌بندی مرسوم مدیریتی می‌توان به سه گروه مدیریت رده عالی، میانی و پایین تقسیم‌بندی کرد که کارگران خط تولید، تحت رهبری پایین‌ترین رده مدیریت قرار داشته و نتیجه تمامی برنامه‌ریزی‌ها و کوششهای مدیران رده مختلف را به کالای قابل عرضه به مشتریان تبدیل می‌کنند. کیفیت کار افراد تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تجربیات ، آموزشها و انگیزشهای داده شده به آنها قرار می‌گیرند.  

چاپ کتاب با کیفیت عالی

موسسه سینا با بیش از پنج سال سابقه کار در زمینه ی چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب چاپی، با هدف اطلاع رسانی و دسترسی آسان دانشجویان و اساتید دانشگاهی به پایگاهی معتبر، بهترین انتخاب برای شما در این زمینه خواهد بود.این موسسه با رویکردی متفاوت در صنعت چاپ و بهره گیری از بهترین امکانات و بروزترین دستگاه های چاپ در کشور و همکاری با پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان عزیز، چاپ هر گونه کتاب با هر سبک و موضوعی را با قیمت مناسب و شرایط پرداخت عالی ، فراهم کرده است.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  •  تکمیل فایل کتاب توسط نویسنده
  • ارسال فایل به ایمیل موسسه
  •  بررسی کتاب از نظر ویرایش، غلط گیری و فرمت بندی آن توسط متخصصان ویراستاری
  • عقد قرارداد با نویسنده و دریافت فایل اسکن شده کارت ملی نویسنده به همراه 70 درصد مبلغ هزینه چاپ
  • دریافت شابک، فیپا و مجوز کتاب توسط ناشر موسسه و تحویل آن به نویسنده بعد از 3 روز کاری
  •   آماده شدن طرح جلد کتاب با نظر صاحب اثر
  • چاپ و صحافی اثر و دریافت مابقی هزینه، سپس تحویل نسخه های کتاب درب منزل نویسنده در مدت زمان توافقی.

موسسه سینا با رویکردی متفاوت در این حرفه  و با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از پرسنل نخبه و مجرب، جهت رفاه نویسندگان، دانشجویان و محققان محترم، در بخش چاپ کتاب، توانایی انتشار هر نوع کتابی با هر سبک و اندیشه ای را فراهم آورده است تا حتی دانشجویان عزیز نیز بتوانند پایان نامه ی خود را در تعداد محدود و با قیمت مناسب ،به چاپ برسانند.همچنین در بخش چاپ مقاله ، با تعاملات و رایزنی های گسترده با نشریات معتبر داخلی و خارجی ، امکان چاپ مقالات تضمینی را فراهم آورده است.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام