سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب فوری با ارزان ترین قیمت + گارانتی کیفیت

انتشار 29 اردیبهشت 1397
مطالعه 9 دقیقه

اکثرا متقاضیان چاپ کتاب می خواهند کتاب خود را به قیمت ارزان و در کوتاه ترین زمان به چاپ برسانند. از این رو شما می توانید با بهره گیری از موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند کتاب خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان به چاپ برسانید با ما همراه باشید تا علاوه بر مراحل چاپ کتاب یکی از موسسات که در این زمینه اولین حرف را می زند را برایتان معرفی کنیم

چاپ کتاب فوری با ارزان ترین قیمت + گارانتی کیفیت

برای چاپ کتاب سریع و ارزان قیمت کتاب ها و حتی تبدیل فوری جزوات درسی اساتید به کتاب به قیمت مناسب و ارزان موسساتی آماده خدمت رسانی می باشند تا دانشجویان و متقاضیان عزیز بتوانند با سهولت کامل کتاب خود را با قیمت پایین و فوری با اخذ کلیه مجوزها در کمترین تیراژ ممکن نیز به چاپ برسانند. از این رو آشنایی با موسسه ای که می تواند کتاب شما را با کمترین هزینه به صورت فوری به چاپ برساند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مراحل چاپ کتاب

همانطور که می دانید برای اینکه یک کتاب به چاپ برسد باید از مراحل مختلف بگذرد. فرقی ندارد که کتاب را خودتان تالیف کرده باشید یا پایان نامه خود را می خواهید به کتاب تبدیل کنید و یا کتابی را ترجمه کرده و می خواهید به چاپ برسانید تمامی مراحلی که در چاپ کتاب وجود دارد کاملا مشترک می باشد.

آماده کردن فایل کتاب

اولین مرحله آماده سازی محتوای کتاب است که توسط شما (نویسنده) انجام می شود. حال این محتوا می تواند برگرفته از تالیف کتاب نگارش شده توسط نویسنده باشد، تبدیل پایان نامه به کتاب و یا ترجمه کتاب جدید النشر باشد. هیچ فرقی ندارد باید در قالب ورد جهت چاپ آماده سازی شود.م


ویراستاری و صفحه آرایی فایل کتاب

صفحه آرایی عبارت است از ایجاد نظم برای تسهیل در خواندن و ترغیب خواننده به ادامه خواندن کتاب می باشد. هدف از صفحه آرایی کتاب صرفا راحتی مطالعه خواننده می باشد. این مرحله کارهایی مانند بررسی غلط‌های املایی و نگارشی، تایپ، صفحه‌ آرایی و ویراستاری انجام می‌شود. فایل کامل کتاب باید در این مرحله آماده شود و این فایل باید تا حد امکان کامل و بدون ایرادات علمی و نگارشی باشد.


دریافت شابک (ISBN)

شابک مخفف عبارت شماره استاندارد بین المللی کتاب یا به انگلیسی International Standard Book Number است. شابک یک کد 10 الی 13 رقمی است که به هرکتاب منسوب می‌شود. باید توجه نمود که با تجدید چاپ یک کتاب شابک آن تغییر نمی‌کند. همچنین از سال 2007 به بعد شابک از 10 رقم به 13 رقم افزایش یافت تا بتوان کتاب‌های بیشتری را چاپ کرد. در ایران دریافت شابک از خانه کتاب انجام می‌گیرد. به این صورت که ناشر شابک‌هایی که از خانه کتاب دریافت کرده است را به یک کتاب نسبت می‌دهد و سپس فرم مربوطه را پر کرده و به خانه کتاب ارسال می‌کند.


طراحی جلد کتاب

طراحی جلد از مهم ترین بخش های چاپ کتاب می باشد. طرح جلد کتاب باید به گونه ای باشد که در نگاه اول مخاطب را جذب خود کند. در حقیقت اولین چیزی که خریدار را به خرید و خواندن یک کتاب وادار می کند، طراحی جلد حرفه ای آن است.در واقع به طور کلی جلد کتاب از سه قسمت روی جلد، پشت جلد و قسمت عطف کتاب که رابط و میان پشت و روی جلد است تشکیل شده است.یکی از قسمت های مهم طراحی صفحات اولیه کتاب انتخاب عنوان مناسب است که باید در این صفحه درج گردد. در این قسمت باید عنوان کتاب و نام نویسنده ذکر شود.از نوشتن و درج هرگونه اطلاعات اضافه ی دیگری خودداری کنید چرا که برای این قبیل اطلاعات می توانید از صفحات دیگری استفاده کنید.


دریافت فیپا

فیپا که مخفف فهرست نویسی پیش از انتشار است شامل اطلاعاتی است که در پشت صفحه عنوان کتاب چاپ می‌شود. اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا در ایران است و برای اخذ فیپا باید از طریق این سازمان اقدام کرد. برای دریافت فیپا، کتاب به کتابخانه ملی ارسال می‌شود که شامل شابک، پرینت کتاب و فایل آن در سی دی و در نهایت فرم تکمیل شده درخواست فهرست نویسی است. تحویل فیپا یک هفته الی 10 روز زمان می‌برد.


دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در این مرحله پرینت کتاب به همراه فایل آن در قالب سی دی و اطلاعات مربوط به فیپا و شابک و همچنین طرح رنگی جلد برای صدور مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌گردد. به طور معمول مجوز وزارت ارشاد یک هفته الی 4 ماه بعد از تحویل کتاب صادر می‌شود که بستگی به موضوع کتاب دارد. کتاب‌های علمی و دانشگاهی معمولاً در کمترین زمان بررسی می‌شوند اما کتاب‌های شعر یا با موضوعات حساس ممکن است چند ماه پس از ارسال مجوز را دریافت نمایند. همچنین گاهی اوقات ممکن است برای دریافت مجوز نیاز به تغییرات و اصلاحاتی در محتوای کتاب باشد.


چاپ و صحافی

بعد از اتمام مراحل فوق کتاب برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌شود. برای کتاب‌های دارای تیراژ بالای 1000 جلد معمولاً از چاپ افست استفاده می‌شود و برای کتاب‌های زیر 1000 نسخه معمولاً چاپ دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از آماده شدن کتاب چاپ شده، صحافی آن نیز انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه این مرحله در اختیار خود ناشر قرار دارد معمولاً به سرعت انحام می‌گیرد.


ارسال کتاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام وصول

در نهایت پس از اینکه کتاب به چاپ رسید، ناشر باید سه نسخه از آن را به وزارت ارشاد ارسال کند و با دریافت اعلام وصول، عملاً فرایند چاپ کتاب به اتمام رسیده است.

انواع سایز کتاب

یکی از مواردی که شما باید تعیین کنید قطع کتاب است که قصد چاپ آن را دارید. قطع های مختلفی برای چاپ وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید.

انواع سایز کتاب

سایز رقعی

اندازه این سایز 14/5 سانتی متر در 21 سانتی متر است. این قطع بیشتر برای کتاب های ادبی و عمومی استفاده می‌شود.

سایز وزیری

اندازه این سایز 17٫5 سانتی متر در 25 سانتی متر است. این سایز بیشتر برای کتاب های دانشگاهی و تخصصی استفاده می‌شود.

سایز رحلی

اندازه این سایز 21 سانتی متر در 29 سانتی متر است بیشتر برای کتاب های کمک درسی استفاده می‌شود.

برای چاپ کتاب ارزان و با کیفیت چه کار کنیم؟

یکی از راه هایی که افراد برای چاپ کتاب با کیفیت استفاده می‌کنند چاپ دیجیتال است. به این معنی که شما می‌توانید با چاپ دیجیتال کتاب خود را با کیفیت بالا با هر تیراژی چاپ کنید. اما توجه داشته باشید هزینه ای که شما باید برای این کار صرف کنید بالاست. به همین علت پیشنهاد می‌شود اگر می‌خواهد کتاب خود را با کیفیت بالا و بهترین قیمت به چاپ برسونید، حتما با کارشناسان سینا ترجمه در تماس باشید تا کتاب شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به چاپ برسانند.

چاپ کتاب ارزان

چاپ کتاب فوری

برای چاپ کتاب ارزان و فوری سراغ کدام موسسه برویم؟

یکی از موسساتی که در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارد موسسه سینا ترجمه می باشد که این موسسه با انجام فعالیت هایی مانند صفحه آرایی، ویرایش، طراحی جلد به صورت ارزان قیمت و در کوتاه ترین زمان از بسیاری از هزینه های اضافی چاپ کتاب می کاهد تا هزینه های چاپ کتاب برای همه اقشار مناسب باشد. در موسسه سینا ترجمه اعمال شابک کتاب، اخذ شماره فیپا کتاب و اخذ مجوز ارشاد در کمترین زمان ممکن صورت گرفته تا طی این فرایند به حداقل ترین زمان ممکن برسد. کلیه حقوق مادی و معنوی و همچنین حق چاپ متعلق به صاحب اثر بوده و وی تصمیم گیرنده نهایی برای چاپ های بعدی خواهد بود. کتاب های چاپ شده در فرآیند چاپ کتاب فوری و ارزان قیمت به صورت پستی به در خواست متقاضیان برای آنها ارسال خواهد شد.پس می توان گفت بهترین موسسه برای اقدام به چاپ این موسسه می باشد تا علاوه بر کاهش هزینه چاپ کیفیت را مبنای کار خود قرار می دهد.

چگونه به آسانی کتاب چاپ شده داشته باشیم؟

می توان بیان کرد اگر می خواهید کتابی را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه به چاپ برسانید سینا ترجمه 2 راه حل ویژه برای شما دارد که در زیر به آن اشاره شده است:

تبدیل پایان نامه به کتاب

از آنجا که تالیف کتاب مرتبط با رشته تحصیلی و چاپ آن از امتیاز بالایی برای ارتقا رزومه برخوردار می باشد از این روسریع ترین راه برای کسب امتیاز از تالیف کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن است تا علاوه بر اینکه با چاپ کتاب رزومه خود را ارتقا می دهید بلکه پایان نامه ای که برای آن سال ها زحمت کشیده اید را در دست عموم قرار می دهید تا اهل علم از یافته های شما بهره مند شوند.

تبدیل پایان نامه به کتاب

ترجمه کتاب جدید خارجی و چاپ آن

ترجمه کتاب جدیدالنشر خارجی مرتبط با رشته تحصیلی همانند تالیف کتاب یکی از خدمات پژوهشی برای ارتقا رزومه می باشد. از این رو می توانید بدون هر گونه دغدغه در خواست خود را برای کارشناسان سینا ترجمه ارسال نمایید تا کتاب های جدیدالنشر خارجی مرتبط با رشته تحصیلی را برای شما معرفی نمایند هر کدام از کتاب ها مورد تایید بود را یا خودتان و یا مترجمان متخصص سینا ترجمه برای شما ترجمه کرده و کتاب را به چاپ رسانده و اسم شما را به عنوان مترجم کتاب خارجی بر روی کتاب ذکر نمایند.

ترجمه و چاپ کتاب

مراحل چاپ کتاب در سینا ترجمه

از آنجاکه مراحل چاپ کتاب برای نویسنده پیچیده و مبهم است از این رو سینا ترجمه می تواند مسیر این مراحل را برای شما هموار نماید و طی مراحلی که در زیر به آن اشاره شده است در با مناسب ترین هزینه کتاب شما را به چاپ برساند.

ثبت سفارش

فایل کتاب و سایر اطلاعات مورد نیاز که از شما درخواست می شود را ارسال کنید تا سفارش شما ثبت و هزینه نهایی اعلام شود.

اخذ مجوزات

مجوز های مورد نیاز برای نشر و فروش یک کتاب و همچنین مجوز های درخواستی شما اخذ می شوند.

پرداخت هزینه

بعد از ایجاد سفارش هزینه در قالب فاکتور به شما اعلام می شود تا مبلغ فاکتور را پرداخت نمایید تا مراحل کار شما شروع شود

چاپ کتاب

کتابی که در مرحله قبل آماده و نهایی شده است به تعداد تیراژ درخواست شده چاپ و بسته بندی می شود.

آماده سازی کتاب

در این مرحله کتاب شما طبق درخواست هایی که در زمان ثبت سفارش اعلام کرده اید آماده می شود.

تحویل نهایی

کتاب های چاپ و بسته بندی شده به همراه مجوز های اخذ شده در نهایت به مشتری تحویل داده می شوند.

چاپ کتاب ارزان

ثبت سفارش چاپ کتاب فوری با ارزان ترین قیمت در سینا ترجمه

موسسه سینا ترجمه در طول سال‌های اخیر توانسته است تعداد بسیار زیادی کتاب علمی و دانشگاهی را به چاپ برساند. این مجموعه هم اکنون دارای سه انتشارات مختلف است و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص و با تجربه آمادگی دارد نسبت به چاپ کتاب ارزان دانشجویان و پژوهشگران اقدام نماید. فرقی نمی کند که کتاب را تالیف کرده باشید و یا پایان نامه خود را می خواهید به کتاب تبدیل کنید و یا کتاب ترجمه شده را می خواهید به چاپ برسانید در سینا ترجمه تمامی مراحل چاپ کتاب که شامل صفحه آرایی، اخذ تمامی مجوزات، طراحی روی جلد و ... با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد و شما می توانید در کمتر از 1 ماه کتاب چاپ شده خود درب منزل دریافت نمایید.

برای ثبت سفارش چاپ کتاب می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی ( واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام ) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

1- شابک از خانه کتاب (یک الی سه روزکاری بعد از شروع قرارداد) 2- فیپا از کتابخانه ملی (ده تا چهارده روز بعد از شروع قرارداد) 3- مجوز ارشاد (بعد از تایید نهایی فایل‌های کتاب توسط صاحب اثر) 4- اعلام وصول (ارسال 3 نسخه از تعداد کتاب‌های چاپ شده، بعد از چاپ اثر و برای تکمیل پرونده‌ی مجوز) که در سینا ترجمه این 3 جلد کتاب به صورت رایگان چاپ شده و ارسال می شود.

هر کدام از نویسندگان می­‌بایست کپی کارت ملی خود را برای نشر ارسال کنند. اگر قرار بر این است که صاحبان اثر بر روی جلد از عنوان دکتر یا عضو هیئت علمی برای نام خود استفاده نماید. در این‌صورت آنها می­‌بایست مدارک مربوط به اینکه عضو هیئت علمی هستند یا در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شده‌­اند را به نشر ارسال کنند. در اینجا ارسال مدرک دکتری لازم و اجباری است. دلیل دریافت مدرک دکتری یا حکم کارگزینی برای ارسال به ارشاد آن است تا نشر اثبات کند نویسنده یا نویسندگان واقعاً فارغ‌التحصیل دوره دکترا یا هیئت علمی می‌باشند و افراد غیر نتواند برای خودشان از عناوین جعلی استفاده کنند.

وقتی مجوز فیپای کتاب اخد می­‌شود صاحبین اثر می‌­توانند به صورت آنلاین آن را در سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند. این کار از طریق جست و جوی نام نویسنده یا نام کتاب یا ناشر در باکس مربوطه امکان­‌پذیر است. همچنین بعد از چاپ کتاب، صاحبین اثر می­‌توانند وارد وب سایت خانه کتاب شده و در آنجا نیز با جستجوی نام اثر و کتاب خود از گرفتن مجوزهای رسمی برای چاپ کتاب مطمئن شوند

بر اساس مصوبه وزارت ارشاد (که در سال 98 ابلاغ شده است) صاحبین اثر دیگر نمی­‌توانند برای اخذ مجوزهای قانونی برای چاپ کتاب شخصاً اقدام کنند و می‌­بایست از طریق یکی از ناشرین دارای مجوز فعالیت از وزارت ارشاد اقدام کنند.

برای اطلاع از هزینه چاپ کتاب خود می توانید سفارش خود را از طریق قسمت ثبت سفارش چاپ کتاب در سایت ثبت نمایید و یا از طریق واتس آپ و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید تا هزینه کتاب شما براورد شده و اگر مورد تایید بود اقدام شود.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر شرایط چاپ کتاب را میفرمایید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای صفر تا صد چاپ کتاب که شامل صفحه ارایی،دریافت مجوزات فیپا و شابک و طراحی جلد و چاپ کتاب به تیراژ دلخواه می باشد در خدمتیم. برای شروع کار لطفا فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر شرایط چاپ کتاب را میفرمایید؟
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر چاپ کتاب برای رزومه می خواستم
سلام و عر ضادب احتراما برای چاپ کتاب به صورت تخصصی در خدمت هستیم فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر چاپ کتاب برای رزومه می خواستم
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر ببخشید شما می تونید تا 1 ماه کتاب های من و به چاپ برسونید؟
سلام و عرض ادب احتراما بله برای چاپ کتاب در بازه 1 ماه در خدمت هستیم. لطفا فایل را از طریق سایت، تلگرام، واتس آپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر ببخشید شما می تونید تا 1 ماه کتاب های من و به چاپ برسونید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
بنده دارای چندین تالیف و مقاله علمی مذهبی در سطوح مختلف می باشم خواستم بامشوره باشمانسبت به چاپ کتابهای خود بصورت ارزان ویابعضاکم تیراژ به شوربگزارم
با سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب خود برگزیده اید. احتراما برای ما باعث افتخار است که کتاب های شما را به تیتراژ دلخواه شما به چاپ برسانیم. برای اطلاع از هزینه و شرایط چاپ می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. با سپاس تماس و واتساپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

مولوی جوادروحانی محقق و نویسنده ومو
بنده دارای چندین تالیف و مقاله علمی مذهبی در سطوح مختلف می باشم خواستم بامشوره باشمانسبت به چاپ کتابهای خود بصورت ارزان ویابعضاکم تیراژ به شوربگزارم
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من میخوام داستان زندگی خودم ومادرم رو و مادربزرگم رو به صورت یه کتاب نوشته بشه و یک سریال هم ازش ساخته بشه اینطوری هم تمام زجرو عذاب هایی که کشیدیم رو با بغییه درمیون میزاریم و هم یه پول بابتش گیرمون میاد شما میتونید اینکار رو انجام بدین یا راهنماییم کنید ممنون میشم
سلام و عرض ادب احتراما کمال تشکر را داریم که سینا ترجمه را انتخاب فرموده اید. با عرض پوزش ما تالیف کتاب نداریم شما می توانید داستان زندگی خود را به صورت داستان تالیف کرده و برای ما ارسال نمایید تا تمامی اقدامات جهت چاپ انجام شود. با سپاس
2 سال پیش
بازدیدکننده

فروغ دواچی
سلام من میخوام داستان زندگی خودم ومادرم رو و مادربزرگم رو به صورت یه کتاب نوشته بشه و یک سریال هم ازش ساخته بشه اینطوری هم تمام زجرو عذاب هایی که کشیدیم رو با بغییه درمیون میزاریم و هم یه پول بابتش گیرمون میاد شما میتونید اینکار رو انجام بدین یا راهنماییم کنید ممنون میشم
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
بادرودفراون به شماوخسته نباشید نرخ چاپ یک کتاب باتیراژیک هزارجلد دراندازه متوسط چنداست ؟بنده مجوزچاپ دارم ازاداره ارشادشهرنطنز باسپاس
سلام و عرض ادب کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب خود برگزیده اید با عرض پوزش ما صرفا برای چاپ کتاب بدون دریافت مجوز خدمات نداریم. برای چاپ با اخذ تمامی مجوزات در خدمت هستیم. سپاس از شما
2 سال پیش
بازدیدکننده

دلسوزهخومنشی پاسارگادایی
بادرودفراون به شماوخسته نباشید نرخ چاپ یک کتاب باتیراژیک هزارجلد دراندازه متوسط چنداست ؟بنده مجوزچاپ دارم ازاداره ارشادشهرنطنز باسپاس
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من کتابی نوشتم به اسم واقعیتهای پنهان، متأسفانه به دلیل کمبودی درآمدوپشتوانه نکردن از کتاب نوشتنم، چاپ کتابم به عقب افتاد، ونتوانستم زیر چاپ ببرم، استدعادارم مرایاری داده وکتابم راحمایت کنید،
سلام و ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که موسسه سیناترجمه را برای همکاری انتخاب فرموده اید. استدعا می شود فایل کتاب خود را از طریق ایمیل و یا واتساپ به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید و تعداد جلد درخواستی تان را مشخص کنید تا براورد هزینه شود.
2 سال پیش
بازدیدکننده

عزالدین عبدالهی
من کتابی نوشتم به اسم واقعیتهای پنهان، متأسفانه به دلیل کمبودی درآمدوپشتوانه نکردن از کتاب نوشتنم، چاپ کتابم به عقب افتاد، ونتوانستم زیر چاپ ببرم، استدعادارم مرایاری داده وکتابم راحمایت کنید،
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام تهران هستید ؟
باسلام وادب احتراما تبریزساکن هستیم برای خدمات موسسه امری باشد درخدمتیم. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام،وقت شما بخیر،هزینه چاپ کتاب در زمینه کودک و نوجوان که ترجمه شده باشد چند است؟
باسلام وعرض ادب احتراما تعداد صفحات کتاب با تعداد جلدی که برای چاپ مدنظرتان میباشد را لطفا به ایمیل موسسه یا با شماره تماس موسسه ارسال وبفرمایید کارشناسان پاسخگو هستند. باتشکرازشما
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام تهران هستید ؟
2 سال پیش
بازدیدکننده

نرگس رضایی
سلام،وقت شما بخیر،هزینه چاپ کتاب در زمینه کودک و نوجوان که ترجمه شده باشد چند است؟
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر برای تبدیل پایان نامه به یک کتاب ۵۵۰ صفحه ای چقد باید بپردازیم؟! جلد روی کتاب هم یک جلد معمولی هست که اگرواتساپ داشته باشید من براتون ارسال کنم ممنون میشم پاسخ بدین
باسلام وعرض ادب دوست عزیز لطفا باشماره تماس 09149724522 ویا از طریق ایمیل sina.pub@gmail.com ویاز از طریق ثبت سفارش انلاین چاپ کتاب وفرمت بندی هزینه را بررسی واعلام بشه درهرصورت کارشناسان پاسخگو هستند. باتشکرازحسن نظرتان
2 سال پیش
بازدیدکننده

رومینا احتشام
سلام وقت بخیر برای تبدیل پایان نامه به یک کتاب ۵۵۰ صفحه ای چقد باید بپردازیم؟! جلد روی کتاب هم یک جلد معمولی هست که اگرواتساپ داشته باشید من براتون ارسال کنم ممنون میشم پاسخ بدین
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه چاپ کتاب 230 صفحه ای چقدر است؟ تایپ شده و صفحه آرایی دارد و مجوز لازم رو از دانشگاه برای شابک و فیپا داریم. 100 نسخه و سیاه و سفید با جلد رنگی
باسلام واحترام دوست عززی موسسه تنها چاپ انجام نمیده چاپ کتاب با تمامی مجوزه ها واقدامات لازم باشد درخدمتیم. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

علی ختن لو
سلام هزینه چاپ کتاب 230 صفحه ای چقدر است؟ تایپ شده و صفحه آرایی دارد و مجوز لازم رو از دانشگاه برای شابک و فیپا داریم. 100 نسخه و سیاه و سفید با جلد رنگی
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام از اینکه یک موسسه با چاپ ارزان برای همه گذاشتید خیلی ممنون هستم من فقط چندتا سوال از شما دارم امیدوارم که که بتوانم جواب‌هایم را بگیرم . اول از همه من میخواهم یک نفر داستان نویس خوب پیدا کنم آیا شما کسی را میشناسید که به من کمک کند؟ دومین سوالم اینکه نشر یک کتاب حداقل با سیصد صفحه بطور تقریبی چقدر در میاد با عکس روی جلد و ۵۰۰ نسخه سومین سوال اگه این کتاب با زبان دیگر مثل انگلیسی یا زبان دیگر نوشته شود در پرداخت فرق می‌کند یا قیمت شما ثابت است
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که موسسه در زمینه تالیف فعالیتی نداره ودرمورد سوال دوم هم لطفا دقیقا تعداد صفحات کامل کتاب با تعداد جلد درخواستی بفرمایید اعلام هزینه شود که این هزینه شامل صفحه ارایی وطرح روی جلدومجوز فیپا ومجوز شابک وهزینه پستی میباشد. ودرمورد پاسخ سوال سوم هم فرقی نمیکنه هر زبانی باشد براساس تعداد صفحات وتعداد جلد جهت چاپ اعلام هزینه میشود.بازهرسوالی باشد میتوانید با کارشناسان درتماس باشید. باتشکر ازحسن توجه شما به سینا ترجمه
2 سال پیش
بازدیدکننده

Sara
سلام از اینکه یک موسسه با چاپ ارزان برای همه گذاشتید خیلی ممنون هستم من فقط چندتا سوال از شما دارم امیدوارم که که بتوانم جواب‌هایم را بگیرم . اول از همه من میخواهم یک نفر داستان نویس خوب پیدا کنم آیا شما کسی را میشناسید که به من کمک کند؟ دومین سوالم اینکه نشر یک کتاب حداقل با سیصد صفحه بطور تقریبی چقدر در میاد با عکس روی جلد و ۵۰۰ نسخه سومین سوال اگه این کتاب با زبان دیگر مثل انگلیسی یا زبان دیگر نوشته شود در پرداخت فرق می‌کند یا قیمت شما ثابت است
2 سال پیش
بازدیدکننده

mehri
سلام امیدوارم سلامت وموفق در کارها باشید . سوال دارم خاطرات زندگی ام رانوشته ام .حدودا ۵۰۰ صفحه . ایا چاپ میکنید .اگر چاپ کنید کل هزینه چقدر میشه چه مدت طول میکشه بهم تحویل دهید عکس من باید روی صفحه کتاب چاب بشه . و۱۰۰۰۰ جلد میخواهم . در کل. به زبان انگلیسی ۵۰۰۰ جلد به زبان فارسی ۵۰۰۰جلد سپاس
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام برات چاپ مجموعه دلنوشته 50صفحه ای و به صورت کتابچه و 50جلد چه قدر هزینه میشه و این که من در استان تهران نیستم آیا امکان چاپ وجود داره؟
باسلام وعرض ادب دوست عزیز هزینه چاپ کتاب 50صفحه برای 50جلد 1.600.000 تومان میباشدکه این هزینه شامل صفحه ارایی طرح روی جلد ومجوز فیپا وشابک وهزینه پستی میباشد واصلا هم موردی نیست هرجای کشور باشید ما برای چاپ کتاب ارزشمندتان اقدام میکنیم ودراسرع وقت خدمتتان پست میشود.برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

ایه
سلام برات چاپ مجموعه دلنوشته 50صفحه ای و به صورت کتابچه و 50جلد چه قدر هزینه میشه و این که من در استان تهران نیستم آیا امکان چاپ وجود داره؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر لطفا قیمت چاپ کتاب با قطع رقعی به حجم 120 صفحه و تیراژ 200 الی 500 نسخه بفرمایید. ممنون
باسلام وعرض ادب احتراما به عرضتان میرسانیم که هزینه 100جلد برای تعداد صفحاتی که فرمودید2.200.000تومان مبیاشد که ئتمایم هزینه صفحه ارایی ومجوزفیپا وشابک وهزینه پستی با ان خواهدبودوبرای تعداد جلد بالا هم میتوانید فایل یا درخواستتان را ارسال نمایید تا کارشناسان بخش انتشاراتی خدمتتان پاسخگو باشند. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

پوریا نوغانی
سلام. قیمت چاپ کتاب شعر با قطع رقعی در حجم ۵۰ صفحه و تیراژ ۱۵۰ نسخه چقدر میشه؟
4 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر لطفا قیمت چاپ کتاب با قطع رقعی به حجم 120 صفحه و تیراژ 200 الی 500 نسخه بفرمایید. ممنون
250صفحه 700.000تومان میباشد برای کتابها با تیراژهای بالا باید درخواستتان راایمیل نمایید تا کارشناسان اطلاعات رابرای انتشارات ارسال ونتیجه را خدمتتان اطلاع دهند. باسپاس
5 سال پیش
بازدیدکننده

پویان رجبی
سلام وقت بخیر لطفا قیمت چاپ کتاب با قطع رقعی به حجم 120 صفحه و تیراژ 200 الی 500 نسخه بفرمایید. ممنون
6 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام