سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI برای کسر خدمت و معافیت سربازی

انتشار 19 آبان 1399
مطالعه 1 دقیقه

خدمت سربازی یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان مقاطع تکمیلی می باشد، طبق طرح نظلم وظیفه افراد دارای حق اختراع و مقاله مشمول معافیت از خدمت برای مدت 3 تا 6 ماه می شوند، ودر برخی موارد می توانند این معافیت را تا 8 ماه افزایش دهند.برای اخذ معافیت 8 ماهه باید دو پروژه مقاله یا دو کتاب به چاپ برسانید تا از این نوع معافیت برخوردار شوید.

چاپ مقاله ISI برای کسر خدمت و معافیت سربازی

در ابتدا شما نامه ای را از بنیاد نخبگان نیروهای مسلح دریافت می کنید، سپس برای تایید عنوان مقاله ویا کتاب خود به یکی از سازمان ها ویا نهاد های مورد تایید بنیاد مراجعه می نمایید.در نظر داشته باشید که اگر عنوان مقاله شما مورد تایید نبود نامه ای با عنوان عدم نیاز را از آن ها دریافت دارید تا بنیاد سازمان دیگری را برای شما معرفی نمایید.

برای شناسایی مراکز، سازمان ها و نهادهای نظامی که کسر خدمت از طریق چاپ مقاله ISI مورد قبول آنها است کافی است به سایت نظام وظیفه مراجعه نمایید و بر اساس رشته و حوزه تخصصی خود این پروژه ها را جستجو کنید و سپس نامه مورد نیاز را از آن سازمان دریافت نمایید.

معمولا از نظر کارشناسان درجه دار نظلمی فرقی ما بین چاپ کتاب و مقاله در رابطه با کسر خدمت نیست و نظر کلی آنها طی یک نشست جمعی به صورت توافقی، مدت زمان معافیت سرباز اعلام می گردد اگر شما نسبت به مدت زمان معافیت خود اعتراضی دارید می توانید در خواست تجدید نظر نمایید.

مزایای چاپ مقاله isi برای اخذ معافیت سربازی

  • موسسه سینا می تواند زمان چاپ مقاله ISI را کوتاه کند.
  • موسسه سینا با همکاری با مجلات دارای هزینه های مناسب ، بستر مناسبی را برای شما فراهم میکند.
  • چاپ مقاله نیازی به دفاع در سازمان ها و نهاد های نظامی ندارد.
  • نیازی به طرح گزینش سرباز نمی باشد و تنها کافی است مسائل مخالف موازین شرعی و قانونی در مقاله ذکر نگردد.

چنانچه مقاله اماده نداشته باشید ، موسسه سینا میتواند از پایان نامه شما مقاله ISI استخراج نماید. همچنین موسسه سینا با کارشناسان مجرب آماده پاسخگویی و ارائه خدمات 24 ساعته به شما پژوهشگران و مشمولین محترم، در راستای استخراج مقاله و کتاب از پایان نامه ارشد و رساله دکتری، ترجمه تخصصی مقالات و کتب، ویراستاری و صفحه آرایی کتاب، چاپ کتاب و اخذ پذیرش مقالات تضمینی در اسرع وقت در مجلات بین المللی isi می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام