سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب برای تقویت رزومه دکتری 97

انتشار 19 فروردین 1397
مطالعه 2 دقیقه

چاپ کتاب برای تقویت رزومه دکتری امری بسیار مهم تلقی می شود و هزینه آن نسبت به چاپ مقاله بسیار مقرون به صرفه و زمان چاپ آن نسبت به چاپ مقاله بسیار کم می باشد.

چاپ کتاب برای تقویت رزومه دکتری 97

امتیاز چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری چگونه است؟

چاپ کتاب می تواند بصورت چاپ پایان نامه به شکل کتاب، تبدیل پروژه به کتاب و یا تالیف و ترجمه به صورت فردی یا گروهی باشد. اگر توانایی علمی بالایی در رشته تخصصی خود دارید میتوانید شخصا به تالیف یک کتاب علمی یا دانشگاهی بپردازید. اگر دانش علمی شما در حدی نیست که به نگارش کتاب بپردازید، می توانید یک رفرنس معتبر و معروف انگلیسی را در رشته خود انتخاب کرده و آنرا ترجمه و چاپ نمایید. تالیف و یا ترجمه کتاب به صورت همکاری با همکلاسیان، همکاران و یا اساتید نیز می تواند ایده خوبی باشد تا فشار کاری و هزینه را برایتان کمتر کند. 

در مصاحبه دکتری، چاپ کتاب چه تالیف و چه ترجمه، دارای 4 امتیاز می باشد که به نسبت امتیاز مقالات ( 2 تا 7 نمره)،کمتر است اما می تواند تاثیر خیلی خوبی بر روی داوران داشته باشد و حتی امتیاز بیشتری از آن برای شما در نظر گرفته شود.
رنگی بودن صفحات، طرح جلد، تعداد صفحات، تیراژ و... هیچ تاثیری در کاهش و افزایش امتیاز ندارد و در مقابل محتوا و حفظ اصول علمی و نگارشی کتاب است که برای داوران دارای اهمیت می باشد.
چنانچه کتاب به صورت گروهی توسط چند نویسنده گردآوری شود، در صورتی که در روی جلد بالای اسامی، جمله "مولفین به ترتیب الفبا" نوشته شده باشد، به همه امتیاز برابر داده خواهد شد. 

مزایای چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری

  • هزینه ترجمه یک مقاله و ارسال  آن به یک مجله خارجی جهت اخذ پذیرش، به مراتب بسیار بیشتر از چاپ یک کتاب 200 صفحه ای خواهد بود! اگر هم بخواهید اقدام به اخذ پذیرش مقاله در مجلات داخلی بکنید، به یک بازه زمانی 6 ماه تا 1 سال و گاهی حتی بیشتر برای داوری نیاز است، در صورتیکه چاپ کتاب در عرض 1 ماه انجام خواهد گرفت.
  • مخاطبین مقالات محدود بوده و فقط مختص به همان مجله می باشند، اما کتاب هیچ محدودیتی برای ارائه به افراد و یا مراکز علمی و نمایشگاه ها و ... ندارد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
  • چاپ کتاب، علاوه بر ارتقای رزومه، موجب اعتبار و اعتماد به نفس شما در میان هم رشته ای ها و اجتماع میشود.
  • چاپ کتاب (به صورت تالیفی و یا ترجمه) میتواند برای شما موجب کسب موفقیتهای بین المللی شده و یا بعنوان برگزیده کتاب سال دانشجویی و یا دانشگاهی در کشور انتخاب شوید.
  • زمانی که کتابی را چاپ میکنبد، این مسئله نشان از تفاوت شما نسبت به دیگر داوطلبین متقاضی برای دکترا بوده و داور بعنوان یکی از اعضای هیئت علمی و استاد راهنمای آن دانشگاه مطمئن میشود که میتواند بر روی شما حساب باز کند. 
  • چاپ کتاب موجب انتقال افکار و تولید علم خواهد شد.

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛

اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛

اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛

اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛

موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از 24 ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕                             تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: sina.pub@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ کتاب چند روزه انجام می شود؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب برگزیده اید. احتراما زمان چاپ کتاب 30-45 روز می باشد که در صورت ثبت در حالت فشرده در عرض 25 روز هم تقدیم می شود. با تشکر
4 هفته پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
چاپ کتاب چند روزه انجام می شود؟
4 هفته پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که هرچند کتاب ترجمه شده داشته باشیدهرکدام امتیاز خاص خودش را دریافت خواهد کرد وامتیاز هرکتاب ترجمه شده کلا 4امتیاز میباشد که برای 5عدد کتاب 20امتیاز تعلق میگیرد. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

کوروش
سلام.اگر تعداد کتب ترجمه شده بیشتر باشد ایا امتیاز بیشتری در مصاحبه دکتری تعلق میگیرد یا اینکه اگر پنج کتاب ترجمه شده هم داشته باشیم باز هم همان چهار امتیاز تعلق میگیرد؟ممنون
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام