سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ کتاب pdf

انتشار 23 اردیبهشت 1399
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مصادیق نفوذ تکنولوژی در زندگی روز مره مردم، کتابهای الکترونیکی با قالب Pdf است که غالبا در دستگاههای قابل حملی نظیر تبلت، اسمارت فون و لپ تاپ مورد مطالعه و استفاده قرار میگیرند.

چاپ کتاب pdf

یکی از مصادیق نفوذ تکنولوژی در زندگی روز مره مردم، کتابهای الکترونیکی با قالب pdf است که غالبا در دستگاههای قابل حملی نظیر تبلت، اسمارت فون و لپ تاپ مورد مطالعه و استفاده قرار میگیرند. این ابزار برای کاربردهای متنعی مورد استفاده قرار میگیرند که استفاده از کتاب‌های الکترونیکی یا کتابهای اینترنتی، یکی از جالبترین آنهاست. کتاب های پی دی اف طرفداران خاص خود را دارند. در باب مزایای این کتاب ها میتوان گفت که حجمی ندارند و می توانید هر وقت که دوست داشتید تلفن همراه یا تبلت خود را از کیفتان بیرون آورده و شروع به خواندن کتاب کنید. همچنین بسیاری از افراد معتقدند که کتاب های الکترونیکی به حفظ محیط زیست کمک کرده و از قطع درختان جلوگیری می کنند. به علاوه این کتاب ها به دلیل استفاده نکردن از کاغذ بالطبع هزینه بسیار کمتری از کتاب های چاپی دارند و برای نویسندگانی که بودجه برای چاپ نداشته و افرادی که بودجه برای خرید کتاب ندارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

در اوایل رواج و استقبال مردم از کتابهای پی دی اف، حقیقتا انقلابی در این زمینه رخ داد و تصور اغلب افراد این بود که از این پس میتوانند در تمام روز خیل عظیمی از کتاب‌ها را در اختیار داشته و هر کجا که مجالی فراهم شد شروع به مطالعه کنند. امابه دلایلی این تصورات محقق نشد. چرا که موارد متنوع استفاده ی دستگاههای الکترونیک مانند تلفن همراه و دریافت آلارمهای مختلف و پیامهای تبلیغاتی و غیره بر روی آنها مانع از تمرکز بر روی مطالعه شده و لذت کتابخوانی را از خواننده سلب میکند. کتاب های پی دی اف اگرچه از دید طرفداران خود فواید زیادی دارند اما هنوز نتوانسته اند جایگزین کاملی برای کتاب های چاپی باشند. لذت در دست گرفتن کتاب و ورق زدن آن چیزی نیست که با کتاب های الکترونیکی جایگزین شود.

 

کتاب های پی دی اف را نمی توان به مدت طولانی مطالعه کرد. زیرا خیره شدن به صفحه تلفن همراه برای مدت طولانی چشم را خسته کرده و به مرور زمان آن را دچار آسیب می کند. همچنین بسیاری از افراد علاقه ای به استفاده از لوازم هوشمند ندارند و یا طرز استفاده از آن ها را بلد نیستند. از این رو ترجیح می دهند که از کتاب کاغذی استفاده کنند. لمس کتاب و بوی کاغذ آن از دلایل مهم علاقه بسیاری از افراد به کتاب های چاپی است. از دیگر معایب کتابهای قابل استفاده بر روی ابزارهای الکترونیکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سخت افزار و لوازم جانبی آن مورد نیاز است.
  • امکان مخدوش شدن اطلاعات به خصوص در دیسک فشرده نوری وجود دارد.
  • موجب از بین رفتن حق مولف زمانی که عمل تکثیر بدون اجازه انجام می شود.
  • نیاز به دانش پایه در استفاده از رایانه و لوازم الکترونیکی مختص استفاده از آن دارد.

خدمات چاپ کتاب از فایل پی دی اف در موسسه سینا

اغلب ناشران از نویسنده می خواهند که دست نوشته خود را در قالب فایل پی دی اف برای آن ها ارسال کنند. در واقع بدلیل گسترش استفاده از رایانه تقریبا در تمام امور مربوط به چاپ و نشر کتاب، فرمت پی دی اف مطالبی که قصد چاپ آن را دارید جزو ضروریات کار است. زمانی که شما فایل خود را برای انتشارت ارسال میکنید، چاپ کتاب پی دی اف بر عهده آن ها خواهد بود. بنابراین اگر شما یک نویسنده هستید و می خواهید کتاب پی دی اف خود را چاپ کنید اصولا نباید در چاپ کتاب پی دی اف با مشکل خاصی مواجه باشید. 

چنانچه شما از آن دسته نویسندگانی هستید که کتاب پی دی اف آماده ای داشته و قصد تبدیل آن به یک کتاب چاپی را دارید، میتوانید برای عملی کردن تصمیم خود به کادر متخصص مجموعه سینا در بخش چاپ کتاب تکیه کنید و از خدمات ارزنده این موسسه بهره مند گردید؛ با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت. برای اینکار کافیست در سایت موسسه بصورت آنلاین ثبت سفارش انجام داده و پس از دریافت راهنمایی های لازم از کارشناس مربوطه، اسکن کارت ملی خود را  به همراه فایل پی دی اف کتاب ارسال نمایید تا فرایندهای لازم برای آماده سازی کتاب جهت چاپ، توسط متخصصین موسسه انجام گیرد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

برای چاپ کتاب چه باید کرد؟

چاپ کتاب زبان اصلی

چاپ کتاب موسیقی

محاسبه ی هزینه ی چاپ کتاب

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام