سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ای اس سی

انتشار 18 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

ای اس سی یکی از نام های آشنا برای محقین و اساتید و دانشجویان کشور میباشد که میتوانند برای تقویت رزومه خود اقدام به چاپ مقاله در این مجلات کنند و چاپ مقاله در این مجلات در داخل کشور امتیازات بسیار زیادی دارد.

چاپ مقاله ای اس سی

پایگاه های اطلاعاتی زیادی وجود دارد که در جمع آوری و رو نمایی از مجلات و مقالات معتبر فعالیت دارند که پایگاه اطلاعاتی اکثر مجلات معتبر در خارج از کشور میباشد اصلی ترین پایگاه هایی که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و چاپ مقاله در این مجلات اعتبار و امتیاز جهانی دارد مجلات isi,scopus ,pubmed میباشد هر یک از این مجلات اسکوپ و زمینه مشخصی برای پذیرش مقالات دارند و مقالات خارج از حوزه مشخص شده را پذیرش نمیکنند و اگر موفق به چاپ مقاله در این مجلات شدید امتیازات بیشماری را میتوانید کسب نمایید.

اما دسته دیگری از مجلات بسیار معتبر وجود دارند که پایگاه اطلاعاتی آنها در شهر شیراز میباشد این پایگاه از حدود چندین سال پیش در کشور ایران به وجود آمده است و فقط مجلات کشور های اسلامی در این پایگاه داده رو نمایی میشوند و تا کنون کشور های اسلامی زیادی با این موسسه همکاری کرده اند این پایگاه مقالات بسیار معتبر در زمینه های مشخصی را پذیرش میکند این پایگاه اطلاعاتی اسناد و مدارک معتبر بسیار زیادی را تا کنون رو نمایی کرده است و در پایگاه داده اش ذخیره کرده است چاپ مقاله در این مجلات به صورت فارسی میباشد و به همین علت در خارج از کشور اعتباری ندارند اما در کشور ما اعتبار این مجلات در حد مجلات isi میباشد و امتیازات بسیار زیادی دارد.

تصویر

این مجلات تقریبا همه زمینه ها را تحت پوشش دارند و شما در هر زمینه ای که مقاله ای نوشته اید میتوانید مقاله خود را در این مجلات به چاپ برسانید مراحل چاپ مقاله در این مجلات تقریبا مشابه با مجلات isi میباشند با این تفاوت که این مقالات نیازی به ترجمه تخصصی ندارند.

مراحل چاپ مقاله در مجلات ای اس سی

مراحل چاپ مقاله در این مجلات به این صورت میباشد که ابتدا باید مناسب ترین مجله را انتخاب کنید مجلات مناسب برای چاپ مقاله به این صورت انتخاب میشوند که هر مجله اسکوپ یا حوزه مشخصی برای مقالاتی که پذیرش میکند دارد و در صورتی که مقاله ارسالی شما در یکی از این حوزه های مشخص نباشد حتما ریجکت خواهد شد و انتخاب مجله مناسب یکی از اصلی ترین معیارها میباشد بعد از اینکه مجله مناسب را انتخاب کردید میبایست مقاله را ویرایش کنید و فرمت مقاله را تبدیل به فرمت تعیین شده از طرف مجله مورد نظر کنید.اگر فرمت و قالب مقاله نیز تغییر نکند و به فرمت قابل پذیرش برای مجله تبدیل نشود حتما مقاله ریجکت خواهد شد.بنابراین انتخاب مجله مناسب و تغییر فرمت مقاله از گام های اصلی و ضروری قبل از سابمیت مقاله میباشد که باید ابتدا این دو مرحله را با دقت طی کنید و سپس مقاله را سابمیت کنید همچنین اگر احساس میکنید که از عهده مراحل طولانی چاپ مقاله بر نخواهید آمد میتوانید برای چاپ مقاله از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید در موسسه سینا همه مراحل برای چاپ مقاله با دقت و کیفیت بسیار زیادی طی میشود و همچنین زمان کوتاه تری نیاز است تا مقاله چاپ شود.

مراحل چاپ مقاله isc در موسسه سینا

  • در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تاچکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، در اختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  1. گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  2. گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی( تلفن ثابت: ⌕   تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲) برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  3. گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  4. گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  5. گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  6. گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام