سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله

انتشار 2 اسفند 1397
مطالعه 4 دقیقه

همه دانشجویان و اساتید که میخواهند در استخدام های دولتی و یا شرکتی معتبر شرکت کنند و یا در مصاحبه آزمون های دکتری شرکت کنند حتما باید رزومه خود را تقویت کنند اما بهترین راه برای تقویت یک رزومه چیست؟

چاپ   مقاله

توصیه ما به همه دانشجویان اساتید و محققینی که قصد شرکت در مصاحبه ها استخدامی یا آزمون دکتری دارند و یا حتی میخواهند اقدام به محاجرت کنند این است که برای تقویت رزومه خود یک مقاله به چاپ رسانند.امروزه مجلات بسیار زیادی داریم که در زمینه چاپ مقاله فعالیت میکنند که این مجلات به دو دسته بسیار کلی تقسیم میشوند.مجلات داخلی و مجلات خارجی.

مجلات داخلی

مجلات داخلی به آن دسته از مجلاتی اطلاق میشود که پایگاه علمی آنها در داخلی کشور میباشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین پایگاه های استنادی که در داخل کشور میباشد مجلات isc میباشند که این موسسه فعالیت خود را  در داخل کشور چندین سال است که شروع کرده است و تا به اکنون مقالات بسیار زیادی در این مجلات به ثبت رسیده اند مقالاتی که در این مجلات چاپ میشوند در داخل کشور بسیار با ارزش و اعتبار میباشند و چون فارسی هستند در خارج از کشور اعتبار ندارند یعنی شما برای کارهای مهاجرتی نمیتوانید از این مقالات استفاده کنید.اما در داخل کشور برای همه استخدام ها یا مصاحبه ها این مقالات بسیار با اهمیت هستند و باعث تقویت رزومه میشوند.

مجلات خارجی

مجلات خارجی دسته دیگری از مجلات هستند که پایگاه استنادی انها در خارج از کشور میباشد و این مقالات هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور بسیار پر طرفدار و امتیاز آور میباشند.از جمله مهم ترین و پرطرفدار ترین مجلات خارجی مجلات  isi  میباشند که این مجلات متعلق به موسسه تامسون رویرز میباشند که در اکثر زمینه ها مقاله پذیرش میکنند این مجلات به دلیل اعتبار بسیار بالایی که دارند داوری بسیار سختگیرانه ای نیز دارند که باید توجه شود علاوه بر مجلات isi مجلات معتبر خارجی دیگری نیز وجود دارند که در خارج از کشور اقدام به پذیرش و چاپ مقاله میکنند این مقالات هر یک در زمینه های به خصوصی فعالیت دارد و مقاله چاپ میکنند.از جمله مجلات خارجی معتبر به جز isi مجلات معتبر pubmed.jcr.میباشند که این مجلات نیز در حوزه های خود بسیار معتبر و پر طرفدار میباشند مجلات pubmede مخصوص مقالات پزشکی میباشند.

حال با تقاوت انواع مجلات داخلی و خارجی شدید و کاربرد هر یک را فهمیدید حال بر حسب نیاز و کاربرد خود باید تصمیم بگیرید که در مجلات خارجی میخواهید مقاله چاپ کنید یا در مجلات داخلی .

چند نمونه از مزایای چاپ مقاله برای هر یک از اقشار جامعه

اولین قشری که چاپ مقاله در بین آنها بسیار پر طرفدار میباشد دانشجویان میباشند که برای مصاحبه دوره دکتری و همچنین کسب دو نمره در پایاننامه دوره کارشناسی و علاوه بر بخش ها دانشگاهی دانشجویانی که در رزومه خود مقاله چاپ شده دارند در استخدام های دولتی در اولویت قرار میگیرند.و جز نخبه های علمی نیز به حساب می ایند.

دومین قشری که چاپ مقاله برای آنها بسیار با اهمیت و رایج میباشد قشر اساتید دانشگاهی و اعضای هیئت علمی میباشند این افراد در صورتی که مقاله چاپ شده در رزومه خود داشته باشند میتوانند از مزایای آن استفاده کنند مزایا آن عبارتند از افزایش حقوق و مزایای ارتقای رتبه و همچنین اساتید میتوانند با ارائه مقاله جز هیئت علمی شوند و از مزایای آن استفاده کنند. اساتید که مقاله چاپ کنند جز افراد نخبه به حساب می آیند.

سومین قشری که چاپ مقاله برای آنها حائز اهمیت میباشند مدیران و کارکنان ادارات میباشد که اگر در رزومه خود مقاله چاپ شده داشته باشند میتوانند از مزایا و حقوق بسیار بالا بهره گیرند و همچنین باعث ارتقای رتبه شغی آنها میشود و میتوانند به عنوان نخبه پروژه های بسیار بزرگی بگیرند که هزینه های بسیار زیادی نیز دارد.

پس همانطور که مطالعه فرمودید چاپ مقاله برای هر یک از اقشار مختلف جامعه امتیازات بسیار زیادی دارد .پس اگر تا کنون اقدام به چاپ مقاله نکرده اید و هنوز رزومه شما چندان قوی و محکم نشده است میتوانید در اسرع وقت با کارشناسان موسسسه سینا تماس حاصل فرمایید تا شما را در روند نگارش مقاله راهنمایی کنند و بعد از اتمام نگارش شما میتوانید بخش های پذیرش و ترجمه را به صورت صد در صد تضمینی به این موسسه واگذار کنید.همچنین در صورتی که زمانتان بسیار محدود است میتوانید با راهنمایی و مشورت مشاورین موسسه پایاننامه دوره کارشناسی ارشد خود را به این موسسه تحویل دهید تا رد کمترین زمان این پایاننامه شما تبدیل به دو الی سه مقاله بسیار با کیفیت که میتواند در مجلات معتبر چاپ شود .

همه این اقداما در موسسه سینا به صورت صد در صد تضمینی میباشد و با کمترین هزینه صورت میپذیرد موسسه سینا با سابقه چندین ساله در زمینه خدمات دانشگاهی شما را در کسب امتیاز پایاننامه راهنمایی و همکاری میکند.از اساسی ترین اصل هایی که در این موسسه رعایت میشود حفظ کیفیت ترجمه و چاپ مقالات میباشد که در بهترین کیفیت انجام میپذیرد.

راههای ارتباطی شما با کارشناسان موسسه سینا از طریق راههای ارتباطی زیر میباشد:

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام