سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi

انتشار 2 اسفند 1397
مطالعه 4 دقیقه

مقالات isi یکی از معتبر ترین و اصلی ترین مقالات برای چاپ مقاله میباشند که مزایا و اعتبار بسیار زیادی هم در داخل کشور و هم در خارج کشور دارند.

چاپ مقاله isi

با عنوان مقالات isi تقریبا همه آشنا هستند اما نمیدانند که این عنوان مخفف چه عبارتی است و این مجلات متعلق به کدام کشور میباشند و اصلا شهرت جهانی این مجلات بر چه اساسی است. توصیه ما به همه محققینی که با نام isi و شهرت جهانی آن آشنا هستند و میخواهند که مقاله خود را در این مجلات به چاپ برسانند این است که ابتدا مطالب این بخش را به صورت کامل مطالعه نمایند و با موسسه isi و نحوه چاپ مقاله در این مجلات و همچنین مزایای آن آشنا شوند و سپس اقدام به پذیرش و چاپ مقاله کنند.

isi چیست؟

شاید ابتدایی ترین سوالی که در ذهن همه شما وجود دارد این است که اصلا این مجلات چه تفاوتی با سایر مجلات دارند که این قدر معتبر شده اند و نکته دیگری که حتما باید در نظر داشته باشید این است که امروزه تعداد مجلات جعلی که ادعای isi بودن دارند خیلی افزایش یافته است و برای پیشگیری از اینکه در دام این موسسات جعلی و نا معتبر نیفتید این است که با موسسه ISI و مجلات آن و نحوه داوری آنها به خوبی آشنا شوید تا مبادا زحمات چندین ماهه و حتی چندین ساله شما به دست سودجویان بیفتد و همه تلاشتان از بین برود توجه داشته باشید که اگر مقاله در مجلات جعلی چاپ شود علنا بی ارزش است و منتظر استفاده از مزایای آن نباشید.

موسسه ISI که مخفف کلمه Institute For Scientific Information می‌باشد و به موسسه اطلاعات علمی» مشهور است در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد که مدرک دکترای شیمی از دانشگاه پنسیلوانیا داشت تأسیس شد. موسسه ISI در سال ۱۹۹۲ به خاطر بیماری یوجین گارفیلد به شرکت تامسون فروخته شد (Thomson). شرکت تامسون در سال ۲۰۰۲ شرکت رویترز را نیز خریداری کرده و شرکت تامسون رویترز (Thomson Reuters) تشکیل شد که دفتر مرکزی‌اش در نیویورک قرار دارد. دیوید تامسون رییس این شرکت را با ۱۹ میلیارد دلار سرمایه در سال ۲۰۱۰ در رده بیستم میلیاردرهای دنیا قرار گرفت. موسسه ISI سابق یا تامسون رویترز فعلی در سال ۲۰۱۱ معادل ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون درآمد داشته و ۶۰ هزار کارمند در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دارد.

این موسسه هر ساله یک لیست از مجلات بسیار معتبر و قوی را منتشر میسازد که به مجلات ISI معروف هستند مجلاتی که عنوان آنها یکسان در این لیست حضور داشته باشد دلیل بر این نیست که تا آخر قرار است این مجله جز مجلات ISI باشد ممکن است یک سال عنوانش در این مجله باشد و سال بعد از این لیست حذف شود پس هر سال این لیست منتشر شده از طرف موسسه را کنترل نمایید. اعتبار مجلات ISI به دلیل اعتبار بسیار بالای مجلات آنها میبشاد همه مجلاتی که موسسه ISI رونمایی میکند از لحاظ قدرت و اعتبار علمی بسیار قوی میباشند و دلیل اصلی معتبر بودن مجلات ISI به علت همین رتبه بالای علمی مجلات آنها میباشند و از آنجایی که اعتبار بسیار زیادی دارند در نتیجه داوری بسیار سختگیرانه و منسفانه ای نیز دارند پس باید در نوشتن یک مقاله ای که قرار است در مجلات ISI چاپ شود هم به ترجمه آن و هم به ساختار آن توجه ویژه ای شود.

همانطور که مطالعه کردید باید قبل از اعتماد به یک موسسه خودتان لیست مجلات معتبر ISI را بررسی کنید تا دچار دردسر نشوید.مقالات مجله ISI باید به صورت کاملا تخصصی و بدون هر گونه ایرادی ترجمه شوند که موسسه سینا با سابقه چندین ساله در زمینه ترجمه و همچنین با همکاری مترجمان خبره و با سابقه کشور مقالات شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن ترجمه خواهد کرد. از آنجایی که این موسسه سابقه همکاری زیادی با مجلات ISI داشته است با کیفیت ترجمه و همچنین سطح مقالات قابل پذیرش برای آنها آشنا است و میتواند پذیرش 100% مقالات را بگیرد.

اقدامات موسسه سینا در خصوص چاپ مقاله در مجلات ISI

از جمله اقداماتی که در موسسه سینا برای مقالات ISI انجام میپذیرد ابتدا بررسی سطح علمی و سطح کیفی مقالات میباشد که مقاله را هم از لحاظ سطح کیفی و ساختاری و هم علمی بررسی میکند و به شما اعلام خواهد کرد که این مقاله قابل پذیرش برای مجلات ISI  میباشد یا نه و علاوه بر آن یک ترجمه بسیار با کیفیت و عالی که قابل پذیرش برای داوران موسسه باشد به شما ارائه خواهد کرد و علاوه بر آن تمامی ویرایشات محتوایی و ساختاری را روی مقاله انجام خواهد داد تا مقاله به صورت صد درصد تضمینی پذیرفته شود. شما میتوانید درخواست چاپ مقاله ISI  در این موسسه را هم به صورت آنلاین از طریق وبسایت موسسه ارسال کنید و یا از طریق ایمیل و شماره تماس های کارشناسان درخواست خود را به کارشناسان موسسه تحویل دهید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام