سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در همایش های داخلی

انتشار 26 آذر 1397
مطالعه 2 دقیقه

همایش به رویدادی گفته می شود که بیشتر جنبه تخصصی دارد و اغلب مهمان ها هم، در سطح بالاتری هستند. همایش مرکزی مشارکت ‌جویانه برای بحث، حقیقت‌یابی، حل مشکل و مشاوره می باشد.

چاپ مقاله در همایش های داخلی

همایش به گرد هم آیی های علمی گفته میشود که نسبت به کنفرانس و سمینار و دیگر نشست های علمی مقیاس کوچکتری دارد در نتیجه تبادل اطلاعات در آن راحتتر است. کنفرانس ذاتاً محدودیت زمانی ندارد اما معمولاً دارای دوره زمانی کوتاه و اهداف مشخصی می باشد.

وقتی شما مقاله ای که نوشته اید را در یک همایش یا کنفرانس ارائه میکنید با توجه به بازخورد هایی که در همایش کسب میکند مشخص میشود که آیا مقاله اعتبار کافی برای چاپ در مجلات معتبر دار یا نه اما هدف اصلی از ارائه مقاله در همایش این است که با توجه به بازخوردهایی که کسب کرده است میتوانید مقاله را ویرایش کنید و تکمیل تر کنید مقاله ای که شما برای ارسال مجله به مقاله آماده می کنید  مقاله‌ای دقیق تر و جامع تر خواهد بود که از نظر کیفی تفاوت هایی با مقاله ارائه شده در کنفرانس دارد. وقتی مقاله شما در یک کنفرانس ارائه شد بهتر است عنوان آن را هم تا حدی عوض کنید.

چاپ مقاله در همایش

اگر تصیم دارید مقاله را به هر دلیلی به همایش ها بفرستید به این نکته توجه داشته باشی که 30 درصد محتوای شما باید محتوایی باشد که در هیچ کنفرانس.همایش.مجله و انتشاراتی ارائه نشده باشد پس سعی کنید این 30 درصد را در جایی منتشر نکنید که بتوانید به مجلات معتبر ارسال کنید و از آنها پذیرش بگیرید.اغلب اوغات ممکن است برای شما پیش آید که مقاله را به یک مجله ارسال کرده باشید اما هنوز نتیجه ی آن معلوم نشده باشد در این صورت با رعایت جوانب اخلاقی میتوانید مقاله را به یک همایش ارسال کنید تا تمام جوانب آنرا بسنجید و ایرادات احتمالی که در همایش ذکر خواهد شد را ویرایش کنید تا آماده ارسال به یک مجله دیگر باشد.به خاطر داشته باشید که ۳۰ درصد محتوای مقاله که نباید در جایی ارائه گردد دقیقا به ۳۰ درصدی گفته می‌شود که نتایج و یافته‌ های خاص مقاله شما می باشد. خیلی از محققان با اعمال تغییرات در بیان مساله و روش ها و اهداف فکر می‌کنند تغییرات را اعمال نموده اند در صورتی که مهمترین بخش مقاله بخش یافته ‌ها و بحث و نتیجه‌گیری و روش انجام آن می باشد که باید تغییر کند. اگر در روش انجام مقاله ابتکاری وجود نداشته باشد پس بخش یافته‌ ها و نتیجه‌گیری است که مقاله شما را به اصطلاح منحصر به فرد می‌‌کند و ‌باید تغییرات ۳۰ درصدی را در این دو قسمت مهم انجام دهید.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا:

  • ارسال درخواست به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  •  تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی

باید ابتدا لیست همایش هایی که در کشور برگزار میشوند و مرتبط با رشته شما میباشند را پیدا کنید و سپس مقاله را ارسال نمایید ارائه مقاله در این همایش ها نیز باعث ارتقای رزومه شما میشود و تاثیر مثبتی نیز دارد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام