سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات داخلی در تهران

انتشار 10 فروردین 1398
مطالعه 4 دقیقه

مجلات داخلی به دسته ای از مجلات گفته میشود که پایگاه اطلاعاتی آنها در داخل کشور باشد و این مجلات مقالات فارسی چاپ میکنند اعتبار این مجلات در داخل کشور بسیار بالا میباشد از جمله معتبر ترین مجلات داخلی مجلات isc میباشند.

چاپ مقاله در مجلات داخلی در تهران

یک دانشجو که بعد از اتمام دوره تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در صورتی که بتواند مقاله نگارش کند و آنرا در مجلات علمی به چاپ برساند نشانگر این است که از دروس دوره تحصیلی دانشگاهی خود نهایت بهره را برده است و سواد کافی در حوزه رشته خود را دارد و اما این اثر در صورتی امتیاز آور و بسیار پر ثمرخواهد بود که در یک مجله بسیار معتبر چاپ شود مجلات در حالت کلی به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم میشوند.مجلات داخلی اعتبار بسیار زیادی در داخل کشور دارند یعنی در صورتی که محقق یک مقاله علمی پژوهشی داخلی در رزومه خود داشته باشد میتواند از امتیازات پژوهشی آن بهره ببرد از جمله امتیازاتی که چاپ مقاله دارد میتوان به کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و مصاحبه های شغلی و ارتقای درجه شغلی برای شاغلان اشاره کرد تنها تفاوتی که یک مجله علمی داخلی با خارجی دارد در این است که مجلات داخلی در خارج از کشور اعتبار ندارند و فقط در داخل کشور میتوان از امتیاز این مقالات استفاده کرد.اما برای چاپ مقاله در یک مجله علمی داخلی چگونه میتوان اقدام کرد.

برای چاپ مقاله خود در یک مجله علمی داخلی میتوانید از کارشناسان و محققین مجرب و بسیار با سابقه موسسه سینا کمک بخواهید در این موسسه یک کادر بسیار حرفه ای و مجرب در زمینه پذیرش و چاپ مقالات فعالیت دارند که میتوانند مقالات شما را در سریع ترین زمان به چاپ رسانند.این موسسه چندین سال است که در این زمینه فعالیت دارد و سابقه بسیار درخشانی در زمینه خدمات دانشگاهی دارد و اعتماد اولین شرط همکاری بین موسسه سینا و محققین عزیز میباشد.

هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی بستگی به شرایط دارد و در حال تغییر میباشد بنابر این اطلاعات دقیقی از هزینه های چاپ مقالات در این بخش ثبت نشده است و میتوانید برای دریافت اطلاعات دقیقی از هزینه ها با کارشناس موسسه مشورت نمایید.

انواع مجلات داخلی

مجلات علمی پژوهشی : مجلاتی هستند که تحقیقات انجام گرفته در خصوص موضوعات علمی ، منجر به طرح ایده و اندیشه نو گردد و مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند. این مقالات دارای وِیژگی های اصالت و ابداع هستند و هدف اصلی آن ایجاد یک استدلال است.

مجلات علمی ترویجی : این مجلات می تواند تفسیری جدید از مقالات و کار های نویسندگان قبلی باشد و یا اطلاعات جدید را با تفاسیر جدید ادغام کند.در واقع مجلات علمی ترویجی بدون اینکه مطلب جدیدی را کشف کنند فقط به خلاصه کردن نوشته ها و ایده های دیگران بسنده می کنند.

موسسه انتشاراتی سینا با سالها تجربه در زمینه سابمیت و چاپ مقالات علمی ، به شما این اطمینان را میدهد که مقالات شما در کمترین  زمان و با تضمین بالا ، در مجلات داخلی به چاپ خواهند رسید.

امتیازات چاپ مقاله داخلی 

بر اساس آیین نامه جدید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، امتیاز   چاپ مقاله برای مقالات علمی پژوهشی داخلی در مصاحبه دکتری سال 97 ، برای هر مقاله چاپ شده مطابق آیین نامه ، تا 7 امتیاز و  حداکثر امتیاز برای چاپ مقالات در این سطح 22 امتیاز و برای مقالات علمی ترویجی برای هر مقاله چاپ شده مطابق آیین نامه ، تا 2 امتیاز و حداکثر امتیاز برای ارائه مقالات علمی ترویجی تا 6 امتیاز پژوهشی خواهد بود. 

تفاوت چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی 

1. تفاوت در هزینه پذیرش و چاپ مقالات

معمولا هزینه پذیرش و چاپ مقالات در ژورنالهای خارجی به مراتب کمتر از ژورنالهای داخلی است

2. تفاوت در داوری مجلات

معمولا پروسه داوری مجلات خارجی کمتر از مجلات داخلی است و در داوری مجلات داخلی سخت گیری های بیشتری اعمال می شود

3. نوع چاپ مقالات

ممکن است برخی مجلات خارجی ( مجلات بدون ایمپکت  ) بصورت تضمینی ( 70 الی 80 درصد) به چاپ برسند ، اما مجلات داخلی ، طبق قانون وزارت علوم ، حق قرارداد با هیچ موسسه ای را ندارند. 

4.اعتبار

همان طور که می دانید مجلات JCR در رتبه اول رتبه بندی اعتبار در بین مجلات بین المللی قرار دارند ، در داخل کشور هم مجلات علمی پژوهشی داخلی دارای اعتبار بالای پژوهشی هستند و آنها را با مقالات JCR در یک سطح می دانند.

موسسه سینا با سابقه بیش از چند سال ارسال و اخذ پذیرش مقالات علمی از بهترین ژورنالهای داخلی و خارجی میتواند بهترین انتخاب دانشجویان و اهالی علم باشد. ما با گرد هم آوردن بهترین متخصصان بخش  چاپ مقاله ، این امکان را فراهم آورده ایم که تمام خدمات خود را به صورت کاملا غیر حضوری به مشتریان ارائه دهیم. سیاست مجموعه صرفه جویی در زمان و هزینه است. تنها کافیست ، تمام درخواست خود را از طریق ایمیل موسسه ثبت سفارش کنید تا در سریع ترین زمان ، به انجام آن مبادرت کنیم.

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام