سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در ﻣﺟﻼت ISC ﻓﺎرﺳﯽ

انتشار 26 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات داخلی isc دارای اعتبار بسیار زیادی میباشد.برای استفاده از این امتیاز پژوهشی هم اکنون میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید کارشناسان این موسسه با سابقه چندین ساله در زمینه چاپ مقالات داخلی در سریعترین زمان و با کمترین هزینه اکسپت مقاله شما را خواهند گرفت.

چاپ مقاله در ﻣﺟﻼت ISC ﻓﺎرﺳﯽ

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که با مخفف ISC شناخته می شود، یک سامانه اطلاع رسانی علمی است که مجلات علمی کشورهای اسلامی را بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی تجزیه و تحلیل می نماید. مجلات نمایه شده در این پایگاه به دو زبان فارسی و انگلیسی  پذیرفته می شوند. مجلات داخلی isc مقالات فارسی را پذیرش می کنند و مجلات خارجی Isc فقط مقالات انگلیسی را چاپ می کنند. هر دو نوع مجلات داخلی و خارجی در پایگاه داده ISC با آدرس http://mjl.isc.gov.ir/ نمایه می شوند. 

چاپ مقاله در مجلات isc اعتبار بسیار زیادی دارد البته این اعتبار فقط در داخل کشور میباشد در خارج از کشور اعتباری ندارند زیرا این مجلات ایرانی میباشند و به علت ایرانی بودن فارسی نوشته میشوند و همین باعث میشود که در خارج از کشور اعتبار نداشته باشند.ولی در داخل کشور بسیار معتبر و امتیاز آور میباشند و رقابت اصلی بر سر چاپ هر چه سریع تر این مقالات و استفاده از امتیاز آن ها میباشد.

برای چاپ مقاله در مجلات isc فارسی میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بخواهید.از مزایای موسسه سینا که برای چاپ مقالات isc بهترین موسسه میباشد میتوان به تجربه و مهارت بسیار زیاد کارشناسان این موسسه اشاره نمود و همچنین این که همه هزینه ها در این موسسه برای فرهیختگان عزیز بسیار پایین میباشد پس نیازی نیست که نگران از دست دادن زمان و هزیه خود باشید.

با اینکه داوری این مجلات همانند مجلات isi سختگیرانه نمیباشد اما بهتر است که در ویرایش ساختار مقاله خود توجه داشته باشید.مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله isc در موسسه سینا به اینصورت میباشد که شما فایل آماده شده مقاله خود را که نگارش آن به اتمام رسیده است را به کارشناسان موسسه سینا تحویل میدهید از طریق  آدرس ایمیل pub.sina@gmail.com به کارشناس موسسه تحویل دهید.کارشناس موسسه بعد از دریافت مقاله شما مناسب ترین مجله ای که با اسکوپ مقاله شما متناسب باشد را به شما پیشنهاد خواهد داد و سپس مقاله را ویرایش خواهد کرد و به قالب و فرمت قابل قبول برای مجله تبدیل خواهد کرد اگر مقاله در قالب و فرمت قابل قبول برای مجله نباشد حتما ریجکت خواهد شد.کارشناسان در موسسه سینا به دلیل همکاری زیادی که با مجلات دارند با نحوه چاپ مقاله در مجلات مختلف و همچنین قالب و ساختار هر مجله به صورت کامل آشنا میباشند.

همانطور که گفتیم مجلات isc از جمله معتبر ترین مجلات میباشند که چاپ مقاله در این مجلات امتیازات ویژه ای دارد.و امروزه از لحاظ سطح اعتبار بعد از مجلات isi قرار میگیرند.از جمله مزایایی که چاپ مقاله isc برای ما در پی دارد به شرح زیر میباشد:

  • اولین مزیتی که این مجلات دارند میتوان به کسب امتیاز مصاحبه دکتری اشاره کرد.
  • کسب امتیاز و نمره کامل در پایاننامه دوره کارشناسی ارشد با ارائه پایاننامه.
  • کسانی که در رزومه خود چاپ مقاله isc دارند در استخدام های دولتی در اولویت میباشند.
  • کسانی که استخدام اداره های دولتی هستند با ارائه مقاله میتوانند ترفیع رتبه بگیرند و حقوق و مزایایشان افزایش پیدا کند.
  • و علاوه بر همه این امتیازات کسانی که مقاله چاپ کرده اند جز نخبگان کشوری به حساب می آیند و میتوانند جز بنیاد علمی نخبگان شوند و بسیاری امتیازات دیگر.

همچنین شما در صورتی که نیاز به مشاوره در مورد چاپ مقاله isc در مجلات ایرانی یا خارجی داشته باشید و هر گونه خدمات دانشگاهی دیگر میتوانید با کارشناسان موسسه سینا در ارتباط باشید و مشاوره های مورد نیاز خود را اخذ نمایید.راههای ارتباطی با موسسه سینا از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل  زیر میباشد.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام