سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات isi

انتشار 9 آبان 1397
مطالعه 4 دقیقه

ISI گروهی از مجلات علمی معتبر می باشند که بر اساس میزان اعتبار آنها به دو گروه مجلات ایمپکت دار و بدون ایمپکت تقسیم می شوند.

چاپ مقاله در مجلات isi

امروزه رقابت برای نوشتن مقاله در بین دانشجویان و اساتید افزایش یافته و در پی مجلات معتبر برای چاپ مقاله هستند. این مقالات اگر در مجلات معتبر سطح بین المللی چاپ شوند باعث پیشرفت و بهبود سطح علمی کشور نیز میشوند. چاپ و نشر مقاله در مجلات علمی باعث میشود تا سایر محققین و اساتید نیز بتوانند از یافته های تحقیق استفاده کنند. اگر مقاله چاپ نشود هیچ گونه تاثیری در پیشرفت علمی کشور ندارد چون کسی نتوانسته این یافته ها را مطالعه کند. پس شرط اصلی به چاپ رساندن مقاله است نه نگارش آن. البته مقالات نیز از نظر سطح علمی سطوح گوناگونی دارند و برحسب همین اعتبار در مجلات گوناگون چاپ میشوند. در بین تمام مجلات، مجلات isi قدرت علمی بالاتری در سطح بین المللی دارند. این مجلات از نظر علمی در درجات بالاتری قرار دارند و داوری بسیار سختگیرانه و در عین حال منصفانه دارند. چاپ مقاله در این مجلات بسیار دشوار است و نیازمند دقت و مهارت بسیار بالایی است. در مواردی هم از عهده توانایی های نویسنده خارج است و باید مرحله پذیرش و چاپ را به موسسات واگذار نماید تا سریع تر به مرحله چاپ و انتشار برسد. هرچه سطح علمی مقاله بالاتر باشد و خطاهای نگارشی و ساختاری مقاله کمتر باشد، شانس بیشتری در پذیرش مرحله داوری دارد.

مجلات isi

مجلات isi امروزه بیشترین ارزش و اعتبار را دارند ولی اکثر نویسندگان مقالات با این موسسه آشنا نیستند. در این بخش توضیح کوتاهی را در خصوص موسسه isi و چگونگی پذیرش این مجلات برای شما ارائه میکنیم.
مؤسسه اطلاعات علمی یا ISI  ‏(Institute for Scientific Information)، موسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد.این مؤسسه توسط مؤسسه علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌ عنوان  Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific  شناخته شده است، این مؤسسه بخشی از شرکت Thomson Reuters است. ISI خدمات پایگاه داده، کتاب ها و مقالات ارائه می دهد. به طور خاص، این نقل قول های نمایه سازی و تجزیه و تحلیل خدمات بر اساس خود گارفیلد، از جمله حفظ اطلاعات و نقل قول از مقالات از هزاران مجله دانشگاهی است. اين سرويس از طريق پايگاه داده وب ISI در دسترس است. 
ایسا یک گزارش سالانه به نام Journal Reports در مجلات علمی منتشر می کند که به عنوان گزارش نشریه های مجله به عنوان گزارش نشریه شناخته می شود، که در آن مجلات فهرست شده در پایگاه داده خود به عنوان شاخص ضریب تاثیر گذاری رتبه بندی می شوند. در حال حاضر عامل تأثیر یکی از شاخص های اصلی اعتبار علمی مجله علمی است. موسسه اطلاعات علمی هر ساله مجلات علمی زبان انگلیسی را مرور می کند و تعداد مجلات ارائه شده از سال به سال بر اساس معیارهایی است که تعدادی از مجلات را به عنوان مجلات معتبر تشکیل می دهند را ارائه می دهد. گاهی اوقات یک نشریه در لیست ISI قرار می گیرد، و انتشار مشابه در سال آینده در لیست موجود نخواهد بود. حدود 20،000 مجله در حال حاضر در فهرست ISI هستند و تقریبا 2000 مجله در هر سال به این لیست اضافه می شوند. پایگاه داده ISI مرکزی برای فهرست بندی و پوشش جامع مهمترین نشریات علمی منتشر شده در جهان برای تبادل اطلاعات بین دانش پژوهان مختلف است.

مجلاتی که در پایگاه اطلاعاتی تامسون  نمایه می شوند به مجلات ISI شهرت دارند. چاپ مقاله در این مجلات بسیار معتبر می باشد و برای نویسندگان آن دارای امتیازاتی قائل می شوند. چاپ مقاله در مجلات ISI مورد تایید وزارت علوم می باشد. چون مجلاتی که در پایگاه علمی تامسون نمایه شود جز معتبرترین مجلات شمرده می شوند. ولی در این بین پایگاه تامسون مجلات نمایه کننده در پایگاه اطلاعاتی خود را به دو دسته طبقه بندی می کند به نام مجلات ایمپکتدار و مجلات بدون ایمپکت. مجلات ایمپکتدار و یا JCR که جز معتبرترین مجلات هستند در رده نخست قرار می گیرند و مجلات بدون ایمپکت از نظر درجه اعتبار در سطح پایین تری قرار دارند .

موسسه سینا با بیشترین تجربه در زمینه چاپ مقالات isi ایمپکت دار و بدون ایمپکت ، با همکاری کارشناسان متخصصص و خبره در تمام زمینه های چاپ و ترجمه مقاله آماده پذیرش مقالات شما با کمترین هزینه و در معقول ترین زمان است.مقاله شما توسط کارشناسان مجرب این مجموعه باز خوانی و ویرایش میشود و بعد در مجلات سابمیت شده و پروسه داوری آنها پیگیری می شود. اگر مقاله ای دارید که نگارشش به پایان رسیده و آماده چاپ است کلیک کنید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام