سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات ISI ایمپکتدار

انتشار 26 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات ISI که دارای ایمکت فکتور یا ضریب تاثیر باشند کمی دشوار تر از چاپ مقاله در سایر مجلات میباشد برای چاپ مقاله در این مجلات موسسه سینا خدمات ارزنده ای ارائه میکند میتوانید برای سفارش چاپ مقاله در مجلات دارای ضریب تاثیر از طریق این موسسه اقدام فرمایید.

چاپ مقاله در مجلات ISI ایمپکتدار

چاپ مقاله در مجلات دارای ایمپکت فکتور

از آنجایی که از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان و اساتید در این زمانه کسب امتیازات پژوهشی میباشد و همه میخواهند که پیشرفت شغلی و تحصیلی داشته باشند و شرط دستیابی به موقعیت های شغلی خوب و مقاطع تحصیلی بالا داشتن یک رزومه قوی میباشد.ملاک هایی که در قوی تر کردن رزومه نقش اساسی دارند چاپ کتاب و چاپ مقاله میباشد میتوانید برای قوی تر کردن رزومه خود مقاله ای در مجلات معتبر چاپ کنید از جمله معتبر ترین مجلات که شهرت و اعتبار آنها در سطح بین المللی و در کل دنیا میباشد مجلات ISI میباشند که به دو دسته تقسیم میشوند مجلات ISI دارای ایمپکت فکتور و مجلات بدون ایمپکت فکتور که همان شاخص استنادی یا ضریب تاثیر میباشد مجلاتی که دارای ضریب تاثیر باشند به مجلات JCR شهرت دارند و چاپ مقاله در مجلات JCR اعتبار و شهرت جهانی دارد و کسی که موفق به کسب امتیاز چاپ مقاله در این مجلات شود میتواند امتیازات بسیار زیادی را کسب نماید.مجلات JCR به دلیل اعتبار بسیار زیادی که دارند فقط مقالاتی را پذیرش میکنند که واقعا ناب و جدید باشند موضوعات تکراری و مطالبی که قبلا ارائه شده است در این مجلات قابل چاپ نمیباشند و باید تا حد امکان ناب و جدید باشد و همچنین کاملا تخصصی و در حوزه مشخصی باشند چون هر یک از مجلات JCR در حوزه های مشخصی مقاله پذیرش میکند و باید موضوع مقاله مرتبط با اسکوپ مجله مورد نظر باشد در غیر این صورت ممکن است که مقاله ریجکت شود.

تصویر

مراحل چاپ مقاله در مجلات دارای ایمپکت فکتور 

در صورتیکه تصمیم دارید مقاله خود را در یک مجله دارای ضریب تاثیر چاپ کنید باید مقاله از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار گرفته باشد تا در مرحله داوری پذیرفته شود و همچنین برای نوشتن اینگونه مقالات عنوان و مطالب ناب را نیز باید مدنظرتان قرار دهید که عنوان و مطالب مقاله هم دارای کیفیت بسیار بالایی باشند و هم به صورت ناب و جدید نوشته شده باشند.ترجمه اولین گام بعد از اتمام نگارش است ترجمه تخصصی مقاله به این صورت میباشد که همه کلمات و متون تخصصی باید با بهترین کیفیت و در بهترین حالت ترجمه شود ترجمه تخصصی متون یک اصل بسیار مهم و قابل توجه در پذیرش مقالات میباشد سپس باید مجله مناسب را برای مقاله برگزینید و فرمت مقاله را منطبق با فرمت تعیین شده از طرف مجله کنید.

چاپ مقاله در مجلات ISI ایمپکت دار

سالانه ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ مجله جدید توسط موسسه Institute For Scientific Information ارزیابی می شود. اگر این مجلات استاندارد های این موسسه را رعایت کنند نام آنها وارد Master Journal List خواهد شد. مجلات ISI بر حسب اینکه دارای ایمپکت فکتور باشند یا نه، به دو دسته تقسیم می شوند:

 در حال حاضر از بین هزاران مجله نمایه شده در Master Journal List  فقط 50 درصد آنها توانسته اند ایمپکت فکتور بگیرند، و وارد لیست بخش JCR Science Edition شوند. به مجلاتی که وارد بخش JCR می شوند WOS نیز می گویند. بنابراین از میان مجلات ISI ، آنهایی که مقالات خوب و حاصل پژوهش های نوین را چاپ می کنند و وارد بخش JCR می شوند و می توانند ایمپکت فکتور داشته باشند. 

مجلات ISI Listed مانند ISC , SCOPUS مجلات تضمینی می باشند که معتبر و مورد تائید وزارت علوم و دانشگاهها می باشند. این ها مجلات پولی هستند که اکثرا برای مقاطع کارشناسی ارشد و مصاحبه دکتری توصیه می کنیم که دانشجویان بتوانند به راحتی امتیاز کامل پژوهشی خود را در مصاحبه و یا نمره کامل خود را برای 2 نمره پایان نامه (جهت پذیرش و چاپ مقاله شان) دریافت نمایند.

مجلات JCR به مانند مجلات علمی پژوهشی داخلی، مجلات غیرتضمینی هستند که معتبر و مورد تائید وزارت علوم و دانشگاهها می باشند. این مجلات دارای ایمپکت فاکتور می باشند و بسیار مجلات معتبر و سخت گیری هستند که اکثرا برای مقاطع دکتری و اساتید و هیات علمی الزامی هستند. داوری و اخذ پذیرش از این مجلات بسیار سخت می باشد. زیرا این مجلات به لحاظ داشتن اعتبار بالا بصورت تضمینی با هیچ موسسه ای قرارداد نمی بندند و عمده داوری خود را روی بار علمی و محتوای مقاله ارسالی متمرکز می نمایند.

موسسه سینا هم آکنون آماده عقد قرار دادا با شما محققین عزیز برای چاپ مقاله در مجلات تضمینی و معتبر JCR میباشد میتوانید در صورت نیاز به چاپ مقاله در این مجلات سفارش خود را توسط یکی از روش های آنلاین زیر در موسسه سینا ثبت نمایید تا در اسرع وقت بررسی شود.

در صورت نیاز به اخذ مشاوره در زمینه هر یک از خدمات دانشگاهی میتوانید با کارشناسان  و مشاورین موسسه سینا در ارتباط باشید مشاورین ما به صورت آنلاین و کاملا رایگان خدمات ارائه میکنند.همچنین در صورتیکه قبل از چاپ مقاله میخواهید از هزینه ها و نحوه چاپ مقاله در این مجلات مطلع شوید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله کنید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام