سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله در مجلات داخلی

انتشار 22 دی 1397
مطالعه 4 دقیقه

نشریات علمی پژوهشی داخلی آن دسته از مجلاتی میباشند که قابل تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند و در داخل کشور چاپ و نشر میشوند.

چاپ مقاله در مجلات داخلی

مجلات علمی پژوهشی داخلی به مجلاتی گفته میشود که در داخل کشور چاپ و انتشار میابند این مجلات از لحاظ درجه اعتبار در حد مجلات isi میباشند.و در داخل کشور بسیار معتبر و با ارزش هستند این مجلات در تمام دانشگاه های ایران قابل پذیرش میباشند و اعتبار دارند.زمان داوری این مجلات نسبت به مجلات خارجی بسیار کم تر است و زمانی بین دو هفته تا یک ماه میباشد.مقالات چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی داخلی در تمامی دانشگاه‌های ایران مورد تایید هستند و تمامی امتیازات از جمله امتیاز مصاحبه دکتری، دفاع از پایان نامه و ارتقاء هیئت علمی به آن تعلق می‌گیرد و به همین دلیل تقاضا برای پذیرش مقاله از مجلات علمی پژوهشی داخلی بسیار بالا است.

شرایط چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

شرایط چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی همانند مجلات معتبر بین المللی میباشند.برای چاپ مقاله در یک مجله علمی پژوهشی داخلی باید ابتدا اسکوپ مجله را با مقاله تطبیق دهیم چون اگر متناسب نباشند مقاله پذیرفته نمیشود.طبق روال تمام مجلات باید مقاله را بعد از اتمام دوره نگارش ویرایش کنیم و به قالب قابل پذیرش برای مجله تبدیل کنیم و سپس مقاله را به داوری ارسال کنیم زمان داوری بستگی به نظر داوران دارد و زمان قطعی آن قابل پیش بینی نیست.داوران بعد از بررسی پذیرش یا ریجکت مقاله را به شما اطلاع خواهند داد.این مجلات به زبان فارسی نوشته میشوند و این دلیلی است که باعث میشود که این مقالات در حد بین المللی اعتبار نداشته باشند وگرنه سطح بسیار بالایی دارند.

مزایای چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

  • پذیرش مقاله  علمی پژوهشی  در نشریات علمی پژوهشی داخلی در بسیاری از موارد از مقالات ISI  ارزشمند تر  می باشند.
  •  کسانی که برای ارتقای هیئت علمی و جذب آن باید مقالات علمی پژوهشی داخلی داشته باشند.
  • پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی به منزله نخبه بودن میباشد.
  • با پذیرش و چاپ مقاله در نشریات علمی پژوهشی داخلی می توانید از سربازی معاف شده و یا در مواردی به جای سربازی یک پروژه ی تئوری را در منزل انجام دهید.
  • در فراخوان های جذب هیئت علمی بسیاری از دانشگاه های دولتی و آزاد، داشتن مقاله علمی پژوهشی در نشریات داخلی یکی از شروط اصلی پذیرش می باشد.
  • ارتقای مرتبه برای اعضای هیئت علمی تنها با داشتن مقاله علمی در نشریات علمی پژوهشی داخلی به سرعت امکان پذیر است.
  • دانشجویان دکتری برای دفاع از پایان نامه ی خود میبایست نامه ی پذیرش مقاله علمی پژوهشی را داشته باشند تا بتوانند از تز خود دفاع کنند.
  • همچنین دانشگاه آزاد آیین نامه ی جدیدی صادر کرده که بر اساس آن ارزش نشریات علمی پژوهشی داخلی را با نشریات اسکوپوس Q4 برابر دانسته است. اگر چه این امر بسیار عجیب هست و نشریات Q4 نشریات بسیار آسان و راحت تری نسبت به نشریات علمی پژوهشی داخلی میباشند اما این امر موجب راحتی دانشجویان دکتری میباشد.
  • داشتن نامه اکسپت و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی به منزله ی نخبه بودن پژوهشگر می باشد.

خدمات موسسه سینا در خصوص چاپ مقاله

موسسه سینا با سابقه چندین ساله در زمینه پذیرش و چاپ مقالات و با همکاری کادر مجرب و خبره در زمینه ویرایش ترجمه مقاله:

  • مقالات را در اسرع وقت و در سریع ترین زمان با بیشترین کیفیت ترجمه میکند.علاوه بر ترجمه حرفه ای و سطح بالا ترجمه توسط گروه کنترل کیفی بررسی میشود و تمام ایرادات احتمالی از بین میرود.نکته قابل توجه دیگر این که هر مقاله توسط کارشناس مرتبط در همان زمینه ترجمه میشود.
  • بعد از مرحله ترجمه مقاله به بخش ویراستاری واگذار میشود ت ساختار و قالب مقاله را تغییر دهند و به فرمت و ساختار قابل قبول آن مجله در آورند.
  • بعد از بخش ویراستاری مقاله باید به سردبیر ارسال گردد و سابمیت شود و در مرحله سابمیت باید با سردبیر در مورد زمان اعلام نتایج بحث و رایزنی کرد.که کارشناسان موسسه سینا با سابقه چندین ساله در زمنیه رایزنی با سردبیر میتوانند بهتر پاسخگوی پرسش های احتمالی سردبیر مجله باشند.
  • بعد از سابمیت مقاله از طرف مجله به داوری ارسال ارسال میشود و در مرحله داوری باید نتیجه پذیرش یا رد مقاله مشخص شود.چون مقاله در موسسه سینا به صورت صد در صد تضمینی ویرایش و ترجمه شده است در مرحله داوری به مشکلی برنخواهید خورد و حتما مقاله  پذیرفته خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی( تلفن ثابت: ⌕   تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲) برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

تصویر

 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام