سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله پابمد در رشته ژنتیک

انتشار 24 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

ژنتیک همانطور که از نام آن نیز پیداست در مورد انتقال صفات وراثتی میباشد و در مورد نحوه انتقال صفات از نسلی به نسل دیگر و ویژگی های جهش یافته بررسی و تحقیق میکند این رشته صفات و ویژگی های وراثتی انسان ها حیوانات و حتی میکروب ها و باکتری ها را نیز بررسی میکند.

چاپ مقاله پابمد در رشته ژنتیک

در باره رشته ژنتیک

یکی از رشته هایی که اخیرا بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد رشته ژنتیک میباشد داوطلبان این رشته میتوانند از گروه تجربی و یا در دوره های تحصیلات تکمیلی از رشته های پزشکی و پیرا پزشکی وارد این رشته شونددر واقع‌ ژنتیک‌ تلاش‌ می‌کند تا بگوید که‌ چه‌ مکانیزم‌های‌ مولکولی‌، عامل‌ انتقال‌ صفات‌ از نسلی‌ به‌ نسل‌ دیگر هستند. همچنین‌ می‌خواهد بداند که‌ چرا گاهی‌ اوقات‌ در بین‌ والدین‌ و فرزندان‌ در برخی‌ صفات‌ تفاوت‌های‌ بسیار معنی‌ داری‌ وجود دارد؟ در کل‌ دانشجویان‌ این‌ گرایش‌ مباحث‌ مهمی‌ مثل‌ ژنتیک‌ سرطان‌، روش‌های‌ تشخیص‌ بیماری‌های‌ ژنتیکی‌ قبل‌ و بعد از تولد، شناخت‌ ناقلین‌ بیماری‌ها، اصول‌ مشاوره‌ ژنتیکی‌، نقش‌ ژنتیک‌ در بروز رفتارهای‌ فردی‌ و اجتماعی‌، شناخت‌ جمعیت‌های‌ مختلف‌ ژنتیکی‌ و نژادهای‌ انسانی‌، ژن‌ درمانی‌، پزشکی‌ قانونی‌، تکنیک‌های‌ رایج‌ در ژنتیک‌، روش‌های‌ اصلاح‌ نژاد و ژنتیک‌ مولکولی‌ را مطالعه‌ می‌کنند.همانند سایر رشته ها دانشجویان و اساتید این رشته برای ادامه تحصیل و ورود به بازار کار احتیاج به کسب امتیاز چاپ مقاله دارند همه ساله اساتید و دانشجویان این رشته مقالات زیادی را برای چاپ آماده میکنند و برای چاپ این مقالات احتیاج به مجلات معتبر دارند مجلات بسیار معتبر pubmed که امتیازات زیادی دارند از جمله معتبر ترین مجلاتی میباشند که شخص میتواند برای چاپ مقاله در این مجلات اقدام کند پایگاه اطلاعاتی pubmed قوی ترین و معتبر ترین موتور جستجو برای مقالات رشته های پزشکی و پیراپزشکی میباشد که مقالات مرتبط با رشته های زیست شناسی و ژنتیک نیز در این پایگاه رو نمایی میشود.این مجلات فقط مقالاتی را پذیرش میکنند که واقعا از لحاظ اعتبار و سطح علمی در رتبه بسیار بالایی قرار گرفته باشد داوری مجلات بسیار سختگیرانه میباشد و بنابر این تا حد امکان هم در ترجمه هم در ویرایش و هم در محتوای مقاله نهایت دقت را داشته باشید.

پایگاه pubmed

و اما در مورد پایگاه pubmed میتوان گفت که پاب مد (به انگلیسی PubMed) در ژانویه سال ۱۹۹۶ توسط کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده آمریکا راه اندازی شد. یک موتور جستجوی تحت وب رایگان است که دسترسی به چندین پایگاه داده اصلی در گستره وسیعی برای جستجوی مقالات منتشره در رشته های پزشکی، زیست شناسی، پرستاری، داروسازی، دندان پزشکی، دامپزشکی، مامایی، مراقبت های پزشکی، آموزش بهداشت، روانپزشکی و روانشناسی، بیومدیکال را فراهم می کند که  در واقع بالغ بر ۲۲ میلیون منبع را پوشش میدهد که از طریق مختلف مانند بانک مدلاین جمع آوری شده اند. مدلاین بزرگترین زیرمجموعه از پابمد می باشد. 

شما دانشجویان و اساتید عزیز در صورتی که در هر یک از رشته های پزشکی پیراپزشکی زیست شناسی و ژنتیک هستید و میخواهید که مقاله ای ثبت کنید میتوانید از طریق موسسه انتشاراتی سینا اقدام فرمایید این موسسه با کادری مجرب و حرفه ای و همچنین با داشتن چندین سال سابقه کاری و همکاری برخی از اساتید و پزشکان و اعضای هیئت علمی با این موسسه دست این موسسه را در پذیرش و چاپ مقالات pubmed بازتر کرده است شما عزیزان میتوانید توسط هر یک از روش های آنلاین که میخواهید فایل مقاله خود را تحویل به کارشناس دهید تا در اسرع وقت روند پیگیری آغاز شود و روند پیگیری در موسسه سینا به این صورت میباشد که مقاله ابتدا ارسال به بخش ترجمه تخصصی میشود و به صورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت ترجمه میشود وبعد از ترجمه مناسب ترین مجله انتخاب میشود و فرمت مقاله ویرایش میشود و به فرمتی تبدیل میشود که برای مقاله قابل پذیرش باشد و بعد از همه این مراحل باید مقاله سابمیت شود و به مرحله داوری ارسال شود تا در این مرحله تصمیمات لازم برای پذیرش یا عدم پذیرش مقاله اتخاذ شود.

موسسه سینا جهت تسریع در روند کار و کمک به شما محققین عزیز تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه میکند.هزینه چاپ مقاله در مجلات pubmed کمی بیشتر از سایر مجلات میباشد میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت های چاپ مقاله در مجلات pubmed با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.

جهت سفارش و یا اخذ مشاوره میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام.لطفا هزینه چاپ مقاله در رشته ژنتیک در هر یک از مجلات isi.pubmed,scopus را اعلام فرمائید.تشکر
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ مقاله برگزیده اید. احتراما چاپ مقاله برای مجلات مختلف دارای شرایط و هزینه متفاوتی می باشدلطفا درخواست را از طریق واتس آپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا مجلات به همراه شرایط هر کدام تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. تماس و واتس آپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

محمد رمضانی
سلام.لطفا هزینه چاپ مقاله در رشته ژنتیک در هر یک از مجلات isi.pubmed,scopus را اعلام فرمائید.تشکر
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام