سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله پابمد در رشته میکروبیولوژی

انتشار 24 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

رشته میکروبیولوژی از جمله رشته هایی است که مقالات این رشته در پایگاه پابمد رو نمایی میشود میتوانید برای سفارش چاپ مقاله در pubmed از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

چاپ مقاله پابمد در رشته میکروبیولوژی

رشته میکروبیولوژی

میکروبیولوژی دانشی است که به شناخت میکروارگانیسم‌ها یا جانداران بسیار ریز می پردازد. جاندارانی که در میکروبیولوژی بیشتر بررسی می‌شوند باکتری‌ها، ویروسها، قارچها و تک سلولی‌ها می‌باشند. این علم در مورد چگونگی استفاده بهینه از میکروارگانیسم ها و جلوگیری از ضرر و زیانی که می توانند به زندگی انسان، حیوان و گیاه وارد کنند، می پردازد.میکروبیولوژیست می تواند در سازمان ها و مراکزی از جمله سازمان های حوزه بهداشت و درمان، آزمایشگاه های پاتولوژی و میکروب شناسی بیمارستان ها، پژوهشگاه های نفت و همچنین در بخش های تحقیقاتی صنایع غذایی و دارویی، کشاورزی، محیط زیست و ... استخدام شود.در این رشته نیز همانند سایر رشه ها دانشجویان مجبور به انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی میباشند بهترین و قوی ترین کار پژوهشی که هر دانشجو در طول تحصیل خود انجام میدهد پایاننامه میباشد پایاننامه یکی از قوی ترین و معتبر ترین کارهای پژوهشی دانشجویان است که در طول دوره تحصیلی خود انجام میدهند البته امروزه به جز پایاننامه دانشجو میبایست اقدام به چاپ مقاله نیز بکند چاپ مقاله در مجلات بسیار معتبر یکی دیگر از کارهای پژوهشی و تحقیقی میباشد که هر دانشجو و یا استاد برای پیشرفت در موقعیت های تحصیلی و شغلی مجبور به ارائه مقاله میباشد چاپ مقاله در مجلات معتبر از جمله اقدامات پژوهشی بسیار معتبری میباشد که دانشجویان آنرا انجام میدهند تا رزومه خود را تقویت کنند هر دانشجویی که رزومه قوی تری داشته باشد در مصاحبه های شغلی و تحصیلی در اولویت قرار میگیرد.

دانشجویان رشته های میکروبیولوژی میتوانند مقاله ای با موضوع و عنوان ناب بنویسند و آنرا در مجلات معتبر چاپ کنند.یکی از موسسات بسیار معتبری که اساتید و پژوهشگران را در مرحله چاپ مقاله حمایت میکند موسسه سینا میباشد این موسسه همه مراحل پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر را در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه بسیار کمی طی میکند.

تصویر

پایگاه استنادی pubmed یکی از قوی ترین و معتبر ترین پایگاه هایی میباشد که در رونمایی مقالات رشته های پزشکی پیرا پزشکی زیست شناسی و میکروبیولوژی و ژنتیک فعالیت دارد هر مقاله ای که در زمینه های مرتبط با این رشته ها نوشته میشود باید در مجلات پابمد چاپ و رونمایی شود.همچنین پایگاه پابمد یکی از معتبر ترین پایگاه ها و منابع برای دسترسی به مقالات معتبر در حوزه های فوق میباشد و دانشجویان در صورت نیاز میتوانند به این پایگاه ها استناد کنند و از مقالات آن ها برای تکمیل تحقیقاتشان استفاده کنند.

مراحل چاپ مقاله در مجلات پابمد در موسسه سینا به این صورت میباشد که:

ابتدا شما باید فایل ورد مقاله خود را توسط یکی از روش های آنلاین به کارشناسان موسسه سینا تحویل دهید تا کارشناس هر چه سریعتر روند پیگیری را آغاز کند.

ابتدا مقاله را به صورت کاملا تخصصی توسط مترجمین متخصص موسسه ترجمه میکنند.ترجمه باید در بهترین کیفیت انجام شود تا کیفیت مطالب حفظ شود چون داورین مجلات معتبر پابمد به دلیل اعتبار بسیار بالایی که این مجلات دارند داوری سختگیرانه تری نیز دارند.

بعد از ترجمه مناسب ترین مقاله ای که مرتبط با زمینه نگارشی مقاله باشد انتخاب میشود و چون هر مجله فقط مقالاتی را پذیرش میکند که در فرمت مشخصی باشند مقاله میبایست قبل از سابمیت به مجله مورد نظر ویرایش شود.

بعد از ویرایش مقاله را به مجله مورد نظر سابمیت کنید تا به بخش داوری ارسال شود و سپس منتظر نتیجه داوری باشید داوری این مجلات ممکن است کمی طولانی باشند اما در موسسه سینا با به کار گیری متد ها و شیوه های خاصی زمان را به حداقل ممکن کاهش خواهیم داد و از طرفی هزینه چاپ مقاله در مجلات پابمد بیشتر از سایر مجلات میباشد ولی به علت نوسانات در هزینه ها جهت اطلاع از هزینه های دقیق و به روز میتوانید با کارشناسان موسسه سینا در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاورین موسسه سینا 

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام