سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی برای دانشجویان دکتری

انتشار 20 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از اصلی ترین اهدافی که دانشجویان برای رسیدن به آن در تلاش هستند رسیدن به مقطع دکتری میباشد که بتوانند در مصاحبه این آزمون رتبه خوبی کسب کنند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی برای دانشجویان دکتری

امروزه دغدغه اصلی اکثر مردم تقویت رزومه میباشد که بتوانند به کمک آن به بهترین مدارج تحصیلی و شغلی دست یابند.و فرهیختگان عزیز همانطور که مطلع هستند دلیل اصلی تقویت رزومه و کسب امتیازات پژوهشی ارائه مقاله در مجلات علمی پژوهشی میباشد چاپ مقاله علمی پژوهشی علاوه بر اینکه در دوره دکتری برای دانشجو بسیار حائز اهمیت میباشد در دوره های بعدی نیز بسیار مهم و معتبر میباشد.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی با مقالات چاپ شده در مجلات JCR برابری می کند و داشتن حداقل یک مقاله چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی داخلی موجب کسب امتیازاتی برای نویسنده می شود. اخذ پذیرش اولیه مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی  ISI ,ISC مصوب وزارت علوم  در بازه ی زمانی 1 هفته تا 4 هفته اکسپت می گیرد و چاپ مقاله علمی پژوهشی وزارت علوم بازه زمانی 1 ماه تا 3 ماه انجام می شود.چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی بسیار سخت می باشد و داوری سختگیرانه تری دارند و پروسه داوری برای این مجلات بسیار طولانی تر می باشد و اگر به صورت فردی اقدام به سابمیت مقاله نمایید گاها تا یک سال پروسه داوری طول می کشد ولی اگر توسط موسسه اقدام به سابمیت مقاله نماییم در بازه زمانی یک ماه تا سه ماه بازه داوری به پایان می رسد و نتیجه اکسپت و یا ریجکت برایتان ارسال می شود.

مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این مزیت ها میتوان به موار زیر اشاره کرد:

  • دانشجویان دوره دکتری بعد از اتمام دوره تحصیلی دکتری میتوانند برای اینکه جذب هیئت علمی شوند مقاله ارائه کنند.
  • دانشجویانی که مقاله علمی پژوهشی چاپ کنند به عنوان نخبه علمی شناخته میشوند.
  • دانشجویان همه رشته های تحصیلی در صورتی که مقاله علمی پژوهشی به چاپ رسانند متیوانند در مصاحبه دکتری بیشترین امتیاز را کسب کنند و تقریبا بدون مصاحبه در رشته مورد نظرشان پذیرفته شوند.
  • دانشجویانی که مقاله علمی پژوهشی ارائه میکنند میتوانند از دوره خدمت سربازی معاف شوند و کل دوره خدمت سربازی خود را در قالب یک مقاله در منزل انجام دهند.
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در صورتی که مقاله علمی پژوهشی چاپ شده داشته باشند میتوانند ارتقای رتبه و درجه علمی بگیرند که همین باعث افزایش مزایای آنان خواهد شد.
  • دانشجویان دوره دکتری برای اینکه بتوانند از تز پایاننامه خود دفاع کنند باید حتما نامه پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی را در دست داشته باشند.
  • زمان داوری نشریه های علمی پژوهشی داخلی اگر به صورت انفرادی عمل کنید گاها تا بیش از یک سال بازه ی داوری آنها طول می کشد ولی موسسات با حق رایزنی های خود می تواند این بازه ی زمانی را بین یک ماه تا سه ماه کاهش دهد.
  • همچنین دانشگاه آزاد آیین نامه ی جدیدی صادر کرده که بر اساس آن ارزش نشریات علمی پژوهشی داخلی با نشریات اسکوپوس Q4 برابر دانسته است. اگر چه این امر بسیار عجیب هست و نشریات Q4 نشریات بسیار آسان و راحت تری نسبت به نشریات علمی پژوهشی داخلی میباشند اما این امر موجب راحتی دانشجویان دکتری میباشد.

همانطور که مطالعه نمودید چاپ مقاله علمی پژوهشی اعتبارات زیادی را به رزومه شما میبخشد و شما باید هر چه سریع تر دست به کار شوید تا این امتیاز را از دست ندهید.اگر زمانتان برای شما مهم است و زمان محدودی دارید که بتوانید مقاله را چاپ کنید میتوانید از کارشناسان موسسه سینا کمک بخواهید در این موسسه به دلیل همکاری زیادی که کارشناسان موسسه با مجلات معتبر دارند میتوانند در زمان بسیار کمتری پذیرش مقاله شما را بگیرند و مقاله را چاپ کنند همچنین هزینه چاپ مقالات نیز بسیار پایین میباشد پذیرش و چاپ مقاالت انجام میشود.

برای ارتباط با کارشناسان موسسه سینا میتوانید از طریق شماره تلفن و آدرس ایمیل زیر اقدام نمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام