سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله Isc در رشته های علوم پایه

انتشار 13 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

در صورتی که در هر یک از رشته های گروه علوم پایه مشغول به تحصیل هستید و میخواهید که اقدام به چاپ مقاله کنید میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید در این موسسه همه مراحل پذیرش و چاپ مقاله isc در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود.

چاپ مقاله Isc در رشته های علوم پایه

رشته های علوم پایه

رشته های گروه علوم پایه رشته هایی هستند که پایه اصلی رشته های دیگر را تشکیل میدهند از جمله ریاضی و فیزیک و شیمی زیست و فلسفه که تقریبا در همه رشته های تحصیلی با آنها مواجه خواهید شد.رشته های این گروه طرفداران زیادی دارد و اصولا بعد از تحصیل اصلی ترین شغلی که میتوانند دنبال کنند تدریس در دانشگاه ها و مدارس میباشد البته ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی دیگری نیز وجود دارند که دانشجویان این رشته میتوانند استخدام شوند.و دانشجویان در این رشته ها نیز همانند سایر رشته ها برای ورود به شغل مناسب و یا موقعیت های شغلی مناسب نیاز به تقویت رزومه دارند در واقع هر دانشجو در همه مصاحبه های استخدامی و یا تحصیلی با توجه به رزومه سنجیده میشود و اصلی ترین معیاری که اعتبار بخش رزومه میباشد و آنرا تقویت میکند امتیاز چاپ مقاله میباشد.چاپ مقاله در مجلات معتبر مانند isc در تقویت رزومه شما عزیزان تاثیر به سزایی دارد.

چاپ مقاله در مجلات isc

از جمله مجلات بسیار معتبری که چاپ مقاله در این مجلات اعتبار بسیار زیادی دارد و بعد از مجلات isi و scopus در سطح سوم اعتبار مجلات قرار گرفته اند مجلات isc میباشند.مجلات isc مقالات فارسی پذیرش میکنند و به همین دلیل اعتبار این مجلات در سطح بین المللی نمیباشد و فقط در داخل کشور اعتبار دارند.و این مجلات در همه رشته ها مقاله پذیرش میکنند و میتوان برای چاپ مقاله در این مجلات از طریق موسسه سینا اقدام کرد در موسسه سینا پذیرش و چاپ همه مقالات در مجلات isc با بهترین کیفیت انجام میشود و میتوانید سفارش خود را از طریق یکی از روش های آنلاین در این موسسه ثبت نمایید تا کارشناسان ما روال پیگیری را آغاز کنند.

روند چاپ مقاله ISC در موسسه انتشاراتی سینا

  • در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، در اختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

هزینه های چاپ مقاله در مجلات ISC

چاپ مقالات علمی در مجلات معتبری همچون ISC نسبت به مجلات علمی پژوهشی و ISI راحت تر می باشد زیرا داوری راحت تر و تضمینی دارند. مدت زمان اخذ پذیرش و چاپ مقاله ISC وابسته به نشریه ای که انتخاب می شود و رشته تخصصی نشریه متفاوت است ولی به طور معمول مدت زمان پذیرش 2 هفته و مدت زمان چاپ در حدود 1 ماه می باشد و هزینه چاپ مقاله در این مجلات به علت متغییر بودن به صورت دقیق نمیتوان گفت ولی میتوانید برای اطلاع از هزینه های دقیق چاپ کتاب از طریق راههای ارتباطی آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید.
شما نویسندگان و محققین عزیز می توانید با چاپ مقاله در این مجلات از مزایای چاپ مقالات علمی بهره مند شوید. ایندکس ISC به عنوان یکی از معیار های پذیرش دانشگاه ها و موسسات در امر پژوهش و نشر تحقیقات و چاپ مقالات دانشجویان  محاسبه می شود. حساسیت  ایندکس  و رتبه بندی نشریات که دارای ایندکس ISC باشند بسیار معتبر و مهم می باشد. بصورتی که در یک سال اخیر تاکید دانشگاه ها بیشتر بر روی ایندکس ها در مقاطع دکتری دانشگاه های آزاد و اغلب در دانشگاه های دولتی در سطوح کارشناسی ارشد بر نشر مقالات دانشجویان در دسته های خاص این دسته از مجلات بوده است. 
برای مشاهده لیست مجلات ISC معتبر به ادرس http://mjl.isc.gov.ir/Searchresult.aspx?Cond مراجعه نمایید.

جهت ثبت سفارش و ارتباط آنلاین با کارشناسان موسسه میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید تا هر چه سریعتر یگیری شود.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام