سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isc در تبریز

انتشار 4 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

مجلات isc که متعلق به پایگاه استنادی علوم جهان اسلام میاشند جز معتبر ترین مجلاتی هستند که چاپ مقاله در این مجلات از امتیازات بسیار بالایی برخوردار است برای چاپ مقاله در این مجلات میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام نمایید.

چاپ مقاله isc در تبریز

ISC چیست؟

همان طور که میدانید ، پایگاه استنادی علوم جهان با نام (ISC) ، در سال 1378 ، با هدف ایجاد شرایطی مطلوب برای گسترش علم و نظارت بر پژوهش های علمی ، به مرکزیت شهر شیراز ، پایه گذاری شد. بعد از اینکه محقق یا دانشجو ، تصمیم به نگارش مقاله ی علمی و چاپ آن در مجلات ISC گرفت ، برای اینکه در هزینه ، زمان و انرژی صرفه جویی کند ، بهتر است با موسسه هایی که در زمینه های ارسال و چاپ مقاله تجربه دارند ، مشورت و همکاری نماید.

چاپ مقاله  در مجلات ISC

بعد از نگارش مقاله ، قدم بعدی و مهمترین قسمت کار ، انتخاب درست یک مجله معتبر است.برای اطمینان از اعتبار  مجلات ISC باید به سایت پایگاه استنادی علوم جهان بروید ، و در آنجا با استفاده از نام و ISSN  مجله ، مشخصات آن را بررسی کنید.همچنین در این قسمت میتوانید اسکوپ مقاله ی خود را با ژورنال انتخابی مقایسه کنید و با چشم باز اقدام به انتخاب کنید.پس از بررسی کامل میتوانید مقاله ی خود را به مجله ارسال نمایید.

روند چاپ مقاله ISC در موسسه انتشاراتی سینا

  • در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

نکته : همان طور که میدانید ، مجلات ISC در ایران بسیار معتبر هستند و آنها را هم رده با مجلات ISI میدانند ، هزینه ی سابمیت ، فرمت بندی و پی گیری های مقالات ISC  در ابتدا 250 هزار تومان میباشد ;در صورت پذیرش در مجله ، مابقی هزینه از مشتری اخذ و نامه ی اکسپت ، به آنان ارسال میگردد.باید توجه داشته باشید ، در صورت ریجکت مقاله از طرف مجله ، هزینه ی اولیه ، عودت داده نمیشود.

برای چاپ مقاله ISC میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.چاپ مقاله در موسسه سینا از طریق راههای ارتباطی زیر ممکن است و میتوانید برای سفارش از طریق راههای زیر اقدام فرمایید در این موسسه هیچ محدودیتی در شهر و استان وجود ندارد  و شما در هر شهر و استانی که باشید میتوانید سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید.چاپ مقاله در این موسسه با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام میشود و نیازی نیست که نگران باشید.هم اکنون برای ثبت سفارش میتوانید توسط یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش از طریق آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام