سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله isi از پایاننامه

انتشار 13 اسفند 1397
مطالعه 11 دقیقه

مقالات isi اعتبار و شهرت جهانی دارند و کسانی که موفق به کسب امتیاز چاپ مقاله در این مجلات شده باشند میتوانند از مزایا بی شمار آن در حوزه تحصیلی و هم در حوزه شغلی استفاده کنند.

چاپ مقاله isi از پایاننامه

موسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز موسسه ای با تاکید بر علم سنجی نشریات علمی میباشد این موسسه امروزه در عرصه مقالات علمی شهرت جهانی دارد و مقالات این موسسه از لحاظ امتیاز علمی در درجه بسیار بالایی قرار دارند و همه محققین جهت کسب این امتیاز در تلاش هستند ولی از آنجایی که مقالات این مجلات از لحاظ اعتبار در سطح بسیار بالایی هستند بنابر این مقاله ای که برای چاپ در این مجلات باشد باید به قدری جدید و ناب باشد و همچنین در سطح بسیار بالای علمی قرار داشته باشد که از مرحله داوری این مجلات عبور کند.هر مقاله ای که نوشته میشود و لازم است که در مجلات isi چاپ شود ابتدا باید ترجمه شود با بهترین کیفیت و سپس ویرایش شود.و همانطور هم که گفتیم باید سطح علمی بسیار بالایی داشته باشد.اگر تا کنون اقدام به نگارش و چاپ مقاله isi نکرده اید و میخواهید که امتیاز آنرا کسب کنید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام نمایید در این موسسه در راستای تحقق اهداف شغلی و تحصیلی دانشجویان خدمات ارزنده ای در خصوص چاپ مقاله در مجلات معتبر ارائه میشود.از جمله این خدمات ارزنده میتوان به تبدیل پایاننامه دوره کارشناسی ارشد به مقاله اشاره کرد.اما چاپ مقاله در مجلات isi که شهرت جهانی هم دارند با تبدیل پایاننامه به مقاله امکان پذیر است.شما میتوانید پایاننامه خود را به کمک کارشناسان و محققین سینا ترجمه به مقاله تبدیل کنید و سپس مقاله را در مجلات isi چاپ کنید.

مزایای چاپ مقاله در مجلات isi

چاپ مقاله در مجلات isi دارای مزایای زیادی می باشد که از جمله مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایای چاپ مقاله isi

  • پذیرش گرفتن از دانشگاههای معتبر خارجی و برای مهاجرت به کشور های دیگر.

  • ارتقای شغلی و افزایش حقوق و مزایا

  • قبولی در مصاحبه مقطع دکتری

  • جهت عضویت در هیئت علمی برای اساتید بسیار کاربردی می‌باشد.

  • شناخته شدن به عنوان یک نخبه علمی

  • شرکت در مصاحبه های شغلی و استخدامی و کسب امتیاز در مصاحبه های استخدامی

  • گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمد هایی بسیار هنگفت و ایجاد فرصت شغلی

  • تحصیل در مقطع، رشته و دانشگاه مورد علاقه در تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی بدون گرفتن آزمون ورودی

  • ثبت تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام خود نویسندگان و حفظ دائمی آنها

  • عرضه تحقیق و پژوهش و دستاورد علمی و تحقیقاتی به تعداد افراد زیاد در اکثر نقاط جهان

  • علاوه بر کلیه این مزایا که متعلق به نویسنده می‌باشند مقالات علمی پژوهشی برای جامعه نیز بسیار کاربردی و مهم می‌باشند و ارتقای سطح علمی در جامعه و معرفی یک حوزه علمی جدید می‌باشد که بسیار مهم و کاربردی می‌باشد.

تفاوت فرمت مقاله و پایان نامه

پژوهشگران باید قبل از استخراج مقاله از پایان نامه، با ساختار، اجزا و ماهیت هر یک از آنها آشنا شوند و سپس اقدام به استخراج مقاله کنند. زیرا نوشتن مقاله از پایان نامه صرفا کپی برداری از پایان نامه نیست و اصول و قوانین خاص خود را دارد. در ذیل به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم:

پایان نامه

مقاله

در جامعه دانشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد.

جامعه هدف مقالات، مجلات و نشریات می باشد.

تحلیل و نقد و بررسی توسط اساتید دانشگاه صورت میگیرد.

نقد و بررسی و سپس داوری توسط داوران بین المللی صورت میگیرد.

محدودیت خاصی درباره حجم و اندازه پایان نامه نیست.

در مورد تعداد صفحات و کلمات نگارش شده محدودیت وجود دارد.

ادبیات تحقیق به طور مبسوط در آن شرح داده می شود.

کلیه بخش ها به طور مختصر و مفید توضیح داده می شود.

ارائه پیوست ها و پرسشنامه الزامیست.

ابزارهای تحقیق خلاصه آورده می‌شود و گاهی ارائه پرسشنامه نیز الزامی نیست.

دارای جداول و نمودار برای توضیح بیشتر داده ها میباشد.

نیازی به ارائه جداول و داده های خام نیست.

مراحل تبدیل پایان نامه به مقاله

به طور کلی برای یادگیری اصول استخراج مقاله از پایان نامه و همچنین جهت آشنایی با ساختار و اجزای یک مقاله استاندارد، ادامه این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

نحوه استخراج عنوان مقاله

عنوان مقاله نباید با عنوان پایان نامه همسان باشد. عنوان مقاله میتواند بر حسب متغیر هایی که یک پایان نامه دارد، مشخص گردد. مهمترین راهکار پیشنهادی برای استخراج عنوان مقاله، آن است که بعد از پایان یافتن نگارش متن اصلی مقاله و حتی بعد از نوشتن چکیده نوشته شود و در این مسیر شاید نیاز باشد که عنوان های مختلفی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرند تا در نهایت بتوان یک عنوان مناسب را برگزید.

مشخصات نویسندگان

همانطور که میدانید این بخش در پایان نامه وجود ندارد. ولی ملزم به نوشتن آن در مقاله هستید. در این قسمت مشخصات نویسنده/ نویسندگان و سازمان/ سازمانهایی که آنها از لحاظ علمی به آن وابسته اند ذکر میشود. در این قسمت سعی شود اسم/ اسامی نویسندگان و آدرس سازمان/سازمان های مذکور به صورت کامل آورده شوند. اگر قبلاً مقاله یا مقاله های چاپ شده دارید، نامتان را در همه آنها به صورت یکسان ذکر کنید مثلاً در یک مقاله نامتان را به صورت کامل و در مقاله دیگر به صورت اختصاری نیاورید. در ضمن اگر به عنوان نویسنده به هیچ سازمانی وابسته نیستید باید محل اقامت خود را بنویسید.

نحوه استخراج چکیده مقاله

چکیده مقاله معمولا در یک بند و در قالب کلمات محدود آورده میشود. پژوهشگر بعد از خواندن عنوان مقاله و درک موضوع اصلی آن، به سراغ چکیده خواهد رفت، زیرا این چکیده ی مقاله است که در عین سادگی، تحقیق و نتایجش را در قالب چند جمله بیان میکند و پژوهشگر پس از مطالعه ی چکیده درخواهد یافت که آیا مقاله مفروض پاسخ دهنده سؤالاتش است یا خیر. پیشنهاد میشود بعد از پایان یافتن نگارش مقاله، ابتدا چکیده هر یک از بخشهای مقاله را به طور مجزا استخراج کرده، سپس از روی این چکیده ها، چکیده مقاله را بسازنند و در نهایت به بازبینی و اصلاح بپردازند.

نحوه استخراج کلمات کلیدی

در این قسمت، کلمات کلیدی و عناوین مورد نظر مؤثر در تنظیم مقاله به طور اختصار (حداکثر 6 کلمه) ذکر میشود. این بخش بلافاصله پس از متن چکیده خواهد بود. عنوان کلمات کلیدی مقاله درنظر گرفته میشوند که می بایست موضوعات اصلی و فرعی مقاله را پوشش دهند. کلمات کلیدی کمک شایانی به نمایه سازان مقالات و مجلات میکنند تا فرآیند نمایه سازی مناسب تر و مؤثرتر صورت پذیرد. از سوی دیگر، انتخاب واژگان کلیدی مناسب این شانس را به مقاله میدهد که به ویژه در جستجوهای اینترنتی راحت تر و سریع تر توسط پژوهشگران پیدا و دیده شود. توصیه اکید میشود تعدادی از مهمترین واژگان کلیدی یا عبارات موضوعی حتماً از عنوان و چکیده مقاله انتخاب شوند.

نحوه استخراج مقدمه مقاله

در مقالات خارجی منظور از مقدمه همان مسئله اصلی و عوامل به وجود آورنده و زمینه‌های ایجاد مسئله است.در مقدمه اشاره‌ای به مبانی نظری موضوع، اهمیت و ابعاد موضوع می‌شود و بیان می‌کند که مقاله از چه بخش‌های تشکیل‌شده است.عنوان مقاله نباید دقیقا عنوان پایان ­نامه باشد، شما می­ توانید عنوان مقاله خود را به دلخواه تغییر دهید و کمی مختصرتر کنید.مقدمه مقاله را مانند یک قیف در نظر بگیریم که به تدریج قطر آن کاهش پیدا میکند؛ یعنی در ابتدای مقدمه همان سر گشاد قیف درباره موضوع های کلی تر و عمومی تر صحبت میشود، سپس به سراغ بخش مرور ادبیات میرویم قسمت میانی قیف که در این قسمت موضوع ها تخصصی تر نقد و بررسی میشوند و سرانجام در انتهای مقدمه قسمت باریک قیف به ارائه کار تحقیقی خود میپردازیم.

نحوه استخراج متن مقاله

آنچه در بخش متد و پژوهش پایان­ نامه به صورت مفصل آمده است در مقاله باید خلاصه شده و فقط بخش­ های مهم در روش اجرای پژوهش ذکر شود. این بخش نیز معمولا نیم یا یک صفحه از مقاله را در بر می­ گیرد. به کمک بخش نتایج در پایان ­نامه می ­توانید به خوبی تشخیص دهید که چند مقاله از این پایان ­نامه می ­توانید استخراج کنید. اگر یافته­ های وسیع و مهمی دارید می­ توانید از آن­ها در قالب دو یا چند مقاله استفاده کنید. بنابراین زیاد نگران خلاصه نوشتن و متمرکز بر یک سوال بودن هنگام تبدیل پایان­ نامه به مقاله نباشید چرا که مقاله شما باید به روی یک موضوع خاص تمرکز داشته باشد.

نحوه استخراج پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق، یعنی نقد و بررسی، خلاصه سازی، طبقه بندی منابع اطلاعاتی موجود که با موضوع مورد مطالعه ما در ارتباط هستند. قسمت اعظم حجم مقدمه به بیان مرور ادبیات و پیشینه تحقیق اختصاص می یابد زیرا این پیشینه تحقیق است که زمینه نظری و تجربی را برای تحقیق فراهم میکند. از سوی دیگر اطلاعات کافی را در اختیار مخاطب مقاله شما میگذارد تا متقاعد شود که تحقیق شما دارای اهمیت است و فرض های شما معقول میباشند. ضمن آن که ارتباط بین کار شما و کارهای قبلی مشخص میشود. شما با سازماندهی مناسب مرور ادبیات میتوانید خواننده را نسبت به شکاف موجود در تحقیقات قبلی آگاه کنید و سپس در بخش های بعدی مقدمه بگویید که برای برطرف کردن این شکاف چه کاری انجام داده اید یا به عبارت بهتر با کار تحقیقی خود چه سهمی در پر کردن این شکاف دارید.

نحوه استخراج روش شناسی مقاله

این قسمت بسته به نوع و حوزه تخصصی مورد مطالعه مقاله ممکن است با عناوین دیگری نیز بیان شود که مهمترین آنها عبارتند از: اطلاعات مورد نیاز و روش ها ،آزمایش ، مدل ،روش ، شبیه سازی ها و روش اطلاعات مورد نیاز و روش کار ها . در این قسمت از مقاله، اطلاعاتی آماده میشود که از طریق آن اطلاعات میتوان در مورد اعتبار مقاله قضاوت کرد. در واقع اینجا محلی است که باید به طور کاملاً شفاف و دقیقی بیان شود که روش انجام پژوهش به چه شکلی بوده است. معمولاً این قسمت با زمان گذشته نوشته میشود و باید به گونه ای باشد که اطلاعات کافی را در مخاطب خواننده قرار دهد.

بحث و نتیجه گیری

قسمت بحث و نتیجه­ گیری در مقاله متمرکزتر از پایان­ نامه است.در مقاله باید درباره هر نتیجه­ ای که ذکر می­ کنید بحث انجام دهید که این بحث می­بایست با بخش مقدمه مقاله نیز در ارتباط باشد.این ارتباط بدین معناست که در بحث و نتیجه ­گیری از پژوهش­ ها و مرور ادبیاتی که در بخش مقدمه انجام دادید استفاده کنید.این در حالیست که در قسمت بحث و نتیجه ­گیری پایان­ نامه شما تمامی یافته ­های پایان نامه را تبیین کرده و به بحث و نتیجه­ گیری می­ پردازید.

نحوه استخراج منابع و رفرنس دهی

برخلاف پایان نامه که تمام منابع نام برده می شود، در مقاله منابع بنیادی و اصلی ذکر می شوند. حتی مجلات گاهی اوقات تعداد استنادها را محدود می کنند. به همین دلیل سعی کنید مرتبط ترین مراجع و منابع را در انتهای مقاله اضافه کنید.قبل از ارسال مقاله و حتی در مرحله تأیید مقاله توسط مجله حتماً کلیه قسمتهای هر منبع به کاربرده شده در مقاله را با نسخه اصلی چاپ شده در مجله تطبیق دهید. تا مراحل استخراج مقاله بدون نقص و کامل انجام شود. همچنین دقت داشته باشید، تعداد رفرنس ها حداکثر باید 30 عدد باشد.

مراحل مورد نیاز برای اقدام برای پذیرش و چاپ مقاله در مجله isi

پس از استخراج مقاله از پایان نامه برای اینکه بتوانید در مجلات خارجی پذیرش بگیرید، مستلزم رعایت برخی از موارد دیگری هستید که بعد از انجام آنها مقاله شما آماده ارسال میشود. در ذیل به این موارد اشاره میشود:

ترجمه تخصصی برای پذیرش مقاله به مجلات خارجی

ویرایش فنی و ادبی مقاله

پارافریز و رفع هر گونه تشابه و یا سرقت ادبی موجود در مقالات

انتخاب مجله معتبر برای مقاله متناسب با زمینه نگارشی مقاله و سطح علمی مقاله

فرمت بندی مقاله و تبدیل ساختار مقاله به ساختار و فرمت تعیین شده از طرف مجله

سابمیت مقاله به مجله مورد نظر

مراحل تبدیل پایاننامه به مقاله isi در سینا ترجمه

شما میتوانید پایاننامه دوره کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان سینا ترجمه تحویل دهید کارشناسان این موسسه پایاننامه شما را بررسی میکنند و تعداد مقالاتی که میتوانند از پایاننامه استخراج کنند را به شما اطلاع میدهند هر پایاننامه بر حسب حجمی که دارد تعداد 2 الی 3 مقاله از آن استخراج میشود بعد از اینکه تعداد مقاله تعیین شد باید برای هر کدام عنوان مناسب انتخاب کنند عنوان مناسب برای هر مقاله عنوانی است که کوتاه صریح و متناسب با موضوع انتخاب شود بعد از اینکه عنوان مقاله انتخاب شد طبق مراحلی که در نوشتن یک مقاله لازم است پیش میرویم در ابتدایی ترین بخش هر مقاله بعد از عنوان نام نویسندگان و افیلیشن آنها نوشته میشود و بعد از افلیشن چکیده است و کلمات کلیدی و سپس مقدمه و بخش تجزیه و تحلیل داده ها و نتیجه گیری و رفرنس ها و سپس مقاله آماده ترجمه میشود و باید به بخش ترجمه سپرده شود و چون مقاله مربوطه باید در مجلات isi چاپ شود بنابر این نیاز به ترجمه متخصص و بسیار قوی داریم پس باید بر حسب زمینه نگارشی مقاله به مترجم متخصص در آن رشته سپرده شودو بعد از ترجمه نوبت به بخش ویرایش و تغییر ساختار مقاله میرسد از آنجایی که داوری در مجلات isi بسیار سختگیرانه میباشد بنابر این باید هم از لحاظ ترجمه و هم از لحاظ ویرایش بسیار قوی باشد.که خوشبختانه در موسسه سینا با توجه به تجربه و سابقه زیادی که کارشناسان دارند مقاله صد در صد در بهترین کیفیت ترجمه و ویرایش خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.هزینه تبدیل پایاننامه به مقاله isi در این موسسه بسیار پایین است و نیازی نیست که نگران هزینه ها باشید.بعد از ترجمه و ویرایش مقاله را بر حسب زمینه نگارشی به مجله ای که مرتبط با زمینه نگارشی آن باشد سابمیت خواهند کرد و منتظر نتیجه داوری خواهند ماند نتیجه داوری به صورت کاملا تضمین شده مثبت میباشد و مقاله چاپ خواهد شد.و اصلا نگران تاخیر و یا از دست دادن زمان خود نباشید کارشناس موسسه به صورت آنلاین با شما در ارتباط خواهد بود و شما میتوانید در طی روند مسیر چاپ از مقدار پیشرفت مراحل مقاله مطمئن شوید.برای سفارش چاپ مقاله isi از پایاننامه هم اکنون میتوانید سفارش خود را در این موسسه به ثبت رسانید تا هر چه زود تر به درخواست شما رسیدگی شود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

در سینا ترجمه از تمامی پایان نامه ها با زبان های فارسی و غیر فارسی مقاله استخراج میشود

سینا ترجمه با بهره گیری از پژوهشگران و مترجمین نیتیو استخراج مقاله از پایان نامه شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد

بله سینا ترجمه با بهره گیری از متخصصان و نخبگان کشور خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و رساله دکتری را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

بله سینا ترجمه با بهره گیری از متخصصان و نخبگان کشور خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و رساله دکتری را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

شما می توانید برای دریافت هزینه نهایی سفارش استخراج مقاله از پایان نامه را با ارسال فایل پایان نامه ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی سریعا قیمت را برای شما اعلام کنند

بله، استخراج یک تا 5 مقاله از پایان نامه امکانپذیر می باشد، که جهت نظر قطعی می توانید فایل پایان نامه را برای کارشناسان ما ارسال نماید.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
عالی
باسلام خدمت دوست عزیز سپاسگزاریم
5 سال پیش
بازدیدکننده

فروغ
عالی
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام