سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

چاپ مقاله ISI چه تاثیری در پذیرش افراد از دانشگاه های خارجی دارد؟

انتشار 3 بهمن 1397
مطالعه 4 دقیقه

دانشجویانی که میخواهند از دانشگاه های خارج از کشور پذیرش بگیرند باید در مجلات خارجی مقاله چاپ کنند که مجلات isi یکی معتبر ترین مجلات در این زمینه است.

چاپ مقاله ISI چه تاثیری در پذیرش افراد از دانشگاه های خارجی دارد؟

یکی از بهترین مزایای چاپ مقاله در مجلات خارجی پذیرش گرفتن از دانشگاه های معتبر خارج از کشور میباشد.اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از  کشور را دارید باید مقاله را در مجلات خارجی چاپ کنید چون این مجلات مقالات انگلیسی پذیرش میکنند به همین علت در دانشگاه های خارج از کشور مورد پذیرش هستند ولی مجلات داخلی چون به زبان فارسی مقاله پذیرش میکنند در خارج کشور اعتباری ندارند.از بین تمام ژورنالهای خارجی مجلات isi اعتبار ویژه و به خصوصی دارند و برای همه دانشجویان و محققین با آن آشنا میباشند. 

مجلات isi چه مجلاتی هستند؟

یکی از معتبر ترین موسسات در زمینه چاپ و انتشار مقاله موسسه تامسون رویترز میباشد که این موسسه در زمینه علمی پژوهشی جز موسسات معتبر و پیشرو میباشد.این موسسه همه ساله لیستی از معتبر ترین و قوی ترین مجلات دنیا را در پایگاه استنادی خود منتشر میسازد که این مجلات همان مجلات isi میباشند مقالاتی که در این مجلات چاپ میشوند به مجلات isi شهرت دارند.البته در این مجلات دو نوع مقاله پذیرش میشود مقالاتی که ضریب تاثیر دارند و مقالاتی که ضریب تاثیر ندارند.ولی در کل اعتبار این مجلات بیشتر از همه مجلات میباشد.

مراحل پذیرش مقاله در یک مجله isi

برای پذیرش و چاپ مقاله isi نیاز به طی مسیر و فرآیندی داریم که این فرآیند عبارتست از ترجمه مقاله با بهترین کیفیت و بدون ایرادات املایی و محتوایی ترجمه شود و بعد از ترجمه باید یک بار دیگر باز بینی شود و بعد از باز بینی مقاله باید ویرایش شود و تمام ایرادات املایی و محتوایی آن از بین برود و همچنین به ساختاری تبدیل شود که برای مجله قابل پذیرش است.و بعد از ویرایش باید مقاله را سابمیت کنیم به مجله مورد نظر و با سردبیر در مورد زمان اعلام نتایج داوری مکاتبه کنیم در این مرحله ممکن است سردبیر سوالات احتمالی رد مورد مقاله از شما بپرسد و باید آمادگی پاسخگویی به این سوالات را داشته باشید.بعد از سابمیت مقاله باید منتظر نتیجه داوری مقاله باشیم و نتیجه داوری در قالب یک نامه برای شما ارسال خواهد شد داوری در این مجلات به علت اعتبار زیادی که دارند بسیار سختگیرانه میباشد اما در عین سختگیری عدالت نیز رعایت میشود و همچنین زمان داوری نیز بسیار طولانی است.

هزینه پذیرش و چاپ مقالات isi

هزینه و مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر ISI در جدول زیر قابل مشاهده است:

ضریب تاثیر (if)

هزینه پایه (تومان)

مدت زمان مورد نیاز جهت اخذ پذیرش

مجلات ISI بدون ایمپکت

بالای 1.000.000 تومان

حدود یک ماه

مجلات ISI ایمپکت دار

400 هزار تومان

یک الی سه ماه

مزایای انتشار مقاله ISI 

چاپ و انتشار مقاله isi مزایای زیادی دارد از جمله این مزایا پذیرش گرفتن از دانشگاه های معتبر خارجی است و علاوه بر آن ارائه مقاله در این مجلات امتیاز ویژه ای در مصاحبه دکتری دارد و دانشجویانی که مقاله ارائه کرده اند در این مصاحبه در اولویت میباشند و امتیاز بیشتری دارند و مزیت بعدی که این مجلات دارند این است که در استخدام های دولتی و حتی شرکت های خصوصی چاپ مقاله امتیاز ویژه ای دارد.برای اساتید و مدیران و اعضای هیئت نیز باعث ارتقای رتبه و درجه و افزایش حقوق و مزایا میشود.و بسیاری از مزایای دیگر.

خدماتی که موسسه سینا برای چاپ مقاله isi ارائه میدهد

  • نحوه ثبت درخواست سابمیت مقاله در موسسه سینا به این صورت می باشد که در ابتدا برای اطلاع از موضوع مقاله شما، کارشناسان ما چکیده مقاله به همراه رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل نویسنده را درخواست می کنند. پس از بررسی موضوع مقاله، چند مجله متناسب با موضوع برای شما ارسال می شود تا توسط نویسنده مسئول مقاله و یا استاد راهنما بررسی شود. همچنین اگر دانشجوی ارشد یا دکتری هستید، لازم است تا  تائیدیه آن را از سوی دانشگاه محل تحصیل خود بگیرید.
  • پس از تائید نهایی مجله از سوی شما، فایل کامل مقاله از شما دریافت شده و بر اساس دستورالعمل مجله، فرمت بندی شده و در مجله سابمیت می شود. منظور از فرمت بندی تغییرات لازم در ساختار مقاله می باشد نه در محتوای آن. مثلا ممکن است نویسنده رفرنس های مقاله خود را به سبک هاروارد نوشته باشد اما مجله بخواهد که سبک رفرنس مقاله به شیوه APA باشد. و یا تغییر در فاصله خطوط از یکدیگر، نوع قلم، اندازه فونت و موارد دیگر.
  • در صورتی که مجله فایل های دیگری ار شما درخواست کند ( مانند کاورلتر یا فرم کپی رایت و ..) ما فایل های لازم را برای شما ارسال میکنیم تا آن را تکمیل نمایید.
  • بعد از ارسال مقاله به مجله، مراحل داوری مقاله توسط کارشناسان ما پیگیری شده و نتایج آن به شما اطلاع داده می شود. در صورتی که مقاله شما ریجکت یا پذیرفته شود، نامه پذیرش و یا ریجکت برای شما ارسال خواهد شد. شما با استفاده از این نامه پذیرش می توانید نمره باقی مانده پایان نامه خود را اخذ نمایید.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)
 
تصویر
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام